Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetyttaako muita haiden suhteen taydellisyyteen pyrkiminen?? Nykyisin nakojaan morsiamet hampaat irvessa haluavat saada parasta ja erikoisinta mita rahalla vaan saa

Vierailija
27.05.2007 |

ja tuntuu että hienoimmista häistä jopa kilpaillaan.

Itsellä oli 10 v. sitten melko suuret häät ja sormukseenkin panostettiin, mutta kun kävin naimisiin sivuilla vilkaisemassa menoa niin olin aivan ihmeissäni.

Mitäs sitten kun nykyisin yli puolet liitoista päätyy eroon? Eikä mikään ihme kun yhteen ainoaan päivään ympätään sellaiset odotukset. Huhhuh....

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan tärkein eli rakkaus ei edellytä tuollaista.

Vierailija
2/26 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin tympäsee ne samat kliseet joka hääjuhlassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rakentaa hulppean omakotitalon jonnekin korpeen. Kilpavarustelu jatkukoon... :)

Vierailija
4/26 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävät 30+ reilusti sanoi, ettei ole varaa pitää häitä vielä pitää säästää ensin vielä paljon. Ovat olleet yhdessä 6 vuotta, 2 lastakin on tehty jne.

Toivottavasti saavat joskus ne bileensä johon säästävät vuosia, itse en ajatusta ymmärrä.

Vierailija
5/26 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä oli huippuna mun serkun häät, morsian koko ajan suu mutrussa kun ei vissiin mennyt kaikki ihan nappiin. Vettä satoi ja onnittelumaljojen nosto piti siirtää pihalta sisätiloihin, siitä alkoi alamäki... Loppuillasta jo itki kun KAIKKI oli mennyt pilalle, ovat sentään vielä naimisissa ;)

Vierailija
6/26 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä hulabaloo yhden päivän takia. Mitä sitten kun se päivä on ohi ja alkaa arki? Veikkaan että jonkinlainen masennus valtaa monen morsmaikun mielen...

Vierailija
7/26 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tuntua siltä, että fiksut hääparit viettävät häänsä vähän rennommin ja matalammalla profiililla. Nuo sata kertaa nähdyt tilaisuudet kaikkine hörhötyksineen alkavat jo olla mennyttä aikaa...

Vierailija
8/26 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/26 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä niikkaroitiin yhdessä kaveriporukalla ja kaikki tehtiin talkoohengessä. Oli mun mielestä yhdet parhaista kemuista, missä olen ollut. Maksoihan ne hieman, mutta lystiä oli!!!

Vierailija
10/26 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ystäväpariskuntaa pitivät suuret kirkkohäänsä ja molemmat erosivat vuoden kuluttua häistä. Sitä ennen olivat olleet yhdessä melkein 10 vuotta. Suku kustansi heille kalliit häät.

Meillä oli samana vuonna pienet maistraattihäät. Kekustelimme vanhempiemme ja sisarustemme kanssa, että milloin ehtisivät häihimme. Varasimme hääpäivän siitä muutaman viikon päähän. Varasimme kampaajan, morsiuskimpun, kakun ja muut herkut. Etsimme hääpukua ja kun ei heti tullut mieleistä vastaan, päätin pukeutua muuten tyylikkäästi juhlapukuun johon miellyin ja jolle on ollut käyttöä myöhemminkin. Varasimme valokuvaajan.

Tutut musisoivat häissä, vieraita 11. Oli liikuttavaa, jokunen vieras ja morsian itki.. Mentiin kotiimme jatkoille. Vedettiin lippu tankoon ja herkuteltiin. Maksoi 1300 e sormukset ja 800 e muut mainitut ostokset. Ei säästelty, vaan ostettiin valmista ja juuri mitä mitä halusimmekin. Valmistelut hoituivat noin viikossa ja ilman stressiä. hääpäivä oli onnistunut ja tunnelma oli jatkoilla hilpeä. Aurinko paistoi ja vettä tuli pieni kesäinen sadekuuro.

Vierailija
11/26 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä häiden mittasuhteilla liene eroamisen kanssa korrelaatiota. Itse ainakin olen ihastellen ollut tosi hienoissa häissä. Ei kai vain kateus siellä pistä huutelemaan? Meillä oli hyvin tavallisen budjetin häät, mutta en osaa muidenkaan häitä kadehtia, kun olen omiini tyytyväinen.

Vierailija
12/26 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itseasiassa osallistumassa häihin, joista morsmaikku stressaa jatkuvasti niin paljon, että näinköhän kestää terveenä hääpäivään asti...

Ihan painajaista meille läheisille!

Vierailija
13/26 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niitä niikkaroitiin yhdessä kaveriporukalla ja kaikki tehtiin talkoohengessä. Oli mun mielestä yhdet parhaista kemuista, missä olen ollut. Maksoihan ne hieman, mutta lystiä oli!!!

Ja kaverit ja kavereiden perheet oli kanssa ihan innoissaan, kun kaikki vapaa-aika meni " lystisti" nikkaroidessa.

Kun siis tuo juuri on sitä rasittavinta, että läheisistä ja monista kaasoista imetään kaikki mehut, kun pitää tehdä sitä ja tätä ja tuota... Kyllä tää hääbuumi on ihan jees, mutta tuo juuri, että häät menee sit ihan yli ja rasittaa kaikkia muita, ettei morsian vain rasitu, niin se on se ikävä nurja puoli buumissa.

Vierailija
14/26 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt pitää jaksaa tehdä itse tai teettää jollain ammattilaisella. Kyllä joku yksi askarteluilta sisaruksille ja kaasolle menee, mutta ei yhtään enempää. He joutuvat miettimään hääohjelmankin ja polttarit tms. Tottakai toisen häitä pitää arvostaa ja olla valmis näkemään jonkin verran vaivaa, mutta ei mitään talkoita päiväkausiksi!

Vierailija
15/26 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävillä oli todella hienot häät. Ihailin kaiken täydellisyyttä, mutta sitten oli järkyttävää, että ero tuli niin pian häistä :( Toinen pari ei selitellyt syytä eroon. Toinen pari kertoi, että he toivoivat, että naimisiin meno olisi pelastanut heidän suhteensa (yksi lapsi), mutta heti häiden jälkeen he päättivätkin alkaa valmistelemaan eroa. Olivat menneet nuorena yhteen. Molemmilla lystin maksoivat vanhemmat ja jäivät varmaan ainoiksi vanhempien kustantamiksi häiksi heillä, kun tulivat niin kalliiksi ja maku häihin meni pikaisten erojen vuoksi. Jotkut satsaavat häihin ja kaikkeen muuhun kuten asumiseen, autoon... niin paljon rahaa, että takaisin maksaminen kiristää pahasti perheen talouden ja välit:( Oltiin tyytyväisiä omista pienimuotoisista häistämme ja onnellisia toisten puolesta, kun heillä kenties ne " satuhäät" .

Vierailija
16/26 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin mies hoiti itse melkein kaikki järjestelyt. Mun huolena oli vain pukuni ja kukat. Toiseksi vanhemmat osallistuivat hieman mutta mieheni maksoi periaattessa 90% kaiken. Eli summa summarun ei aina ne täydelliset häät ole morsiammelle stressi. Ainoa asia jota jännitin oli alttarille kävely ja itse vihkiminen.

Vierailija
17/26 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tuhlataan omaisuus siihen, että saadaan yksi päivä leikkiä prinsessaa/prinssiä ja näyttää tutuille ja sukulaisille, että kyllä meillä pyyhkii tosi hyvin.

Olen ehkä tylsä, mutta kyllä mä olen tyytyväinen siihen, että me käytettiin ne rahat ihan muihin juttuihin. Meidän hääbudjetti oli pari kolme tonnia ja sillä rahalla saatiin ihan kaikki oleellinen kauniista kutsuista, koristeista ja häävaatteista valokuviin ja ruokittiinkin vielä hyvin ne 30 ihmistä, jotka on meille ihan oikeasti maailman tärkeimpiä ihmisiä.

Vierailija
18/26 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitäs sitten kun nykyisin yli puolet liitoista päätyy eroon? Eikä mikään ihme kun yhteen ainoaan päivään ympätään sellaiset odotukset. Huhhuh....

Olen muistaakseni lukenut pariinkin otteeseen, että tämä on tilastoharha, jota turhan paljon toitotetaan. Todellinen luku olisi alempi, olisiko ollut synkimmän vuoden osalta kolmanneksen luokkaa.

Vierailija
19/26 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nimenomaan se miten mielettömän tärkeää se materia on naimisiinmenossa. Mahtava puku, hääpaikka, lahjalistat jne. Häitä mietitään jopa vuositolkulla jokaista pientä yksityiskohtaa myöten!

Meillä oli pienet ja vaatimattomat häät, vain pari todistajaa... ja paljon rakkautta :)

Yllättäen (?) aika moni noista pareista joilla oli suuret mahtihäät on jo eronnut..

Vierailija
20/26 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki satsattu raha jäi siis itselle ;)

Meistä on kyllä mahtavaa käydä muiden ökyhäissä syömässä ja juomassa hyvin ja tanssimassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme