Sääliksi käy ihmisiä joilla ei ole mustikka-murupiirakkaa ja vaniljakastiketta
Kommentit (36)
Aina kun katsoo noiden piirakoiden ohjeita, niin listassa on vähintään 150 g voita ja sitten vielä kermat päälle. Ei kiinnosta.
Tuo ei kyllä ole hyvä makuyhdistlemä ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Aina kun katsoo noiden piirakoiden ohjeita, niin listassa on vähintään 150 g voita ja sitten vielä kermat päälle. Ei kiinnosta.
Vähän sama kun nykyään noissa burgerannoksissa: Hampurilaisen välissä on majoneesia, ranuille samaa majoa dippinä ja kylkeen vielä coleslawta, jossa taas samaa majoneesia. Ja tätä pidetään hyvinkin herkullisena kokonaisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen piirakka on hyvää. Minua taas kiinnostaisi leipoa, ja syödäkin sitä. Mutta en leivo mainitsemastasi syystä. En leivo siksi mitään muutakaan. Koska tykkään ja söisin. Näin 50+ paino tuppaa nousemaan hiljalleen koko ajan, vaikka söisi ihan järkevästikin ja aktiivisesti vältellen rasvaisia ja sokerisia herkkuja (suolaisia ja makeita). Nytkään enää entisessä hoikassa kunnossa vaikka normipainorajoissa juuri ja juuri. Joten ymmärrän kyllä sen, että maistuu, ja että tykkää leipoa.
Mustikka oin ihan teverellistä. Mutta kaikki tuo sen ympärille kyhätty on kyllä tarpeetonta ja epätervellistä paskaa.
Pillulla ne pojat metsästetään yhä tänäkin päivänä. Vanhat keinot käyttöön ja ilmennät, että kosteaa olisi tarjolla niin poika tekee kaikkensa saadakseen sitä ja sinutkin jos olet mukava ja avulias typykkä isoilla tisuilla 🥰
Mustikoita ja marenkia on kevyempi ja myös maultaan parempi yhdistelmä.
F ittu mitä weetee kommentointia.
Yksi pelkää voita ja toinen makua😂
F itun säälittävää porukkaa.
Säästän mustikat talveksi, on terveellisempiä aamupuuron kanssa kuin voilla, sokerilla ja vehnällä kyllästettyinä.
Namskista päivää vaan ja valtaosa kansasta on lihavia ja lihoo entisestään, kun kaikki pitää olla jatkuvasti namskista.
Vierailija kirjoitti:
Namskista päivää vaan ja valtaosa kansasta on lihavia ja lihoo entisestään, kun kaikki pitää olla jatkuvasti namskista.
Ai siis ei saa enää mustikkapiirakkaakaan syödä!?
Oletko ihan f itun urpo?
En tarvitse sääliä siitä että en pidä jostain. Minulle ei maistu makeat leipomukset lainkaan. Kun en tykkää niin en tykkää, minkäs sille voi?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole millään tavalla minun ongelmani että ihmiset on läskejä. Minun homma on huolehtia ihan vaan omasta painostani ja siinä ei koskaan ole ollut ylipainoa edes yhtä grammaa. Minulle on aivan yksi lysti kuinka paljon te lihoatte ja mitä te ette voi syödä, minä syön lihoamatta ihan mitä haluan, kun osaan syödä sen verran mitä kulutan.
Minua säälittää ne, joilla ei ole kaljaa
On syytäkin sääliä, koska ei nimittäin ole semmoista. On varmaan hyvää.