Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vino terassi

Vierailija
29.08.2026 |

Teetätin kesällä terassin ja nyt näyttää, että terassi on vino. Huonosti rakennettu. 
Viitsiikö siitä huomauttaa? Kaippa terassissa on joku takuu. Koko terassi pitää purkaa, kun koolaukset on huonosti tehty. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai onko talo vino?

Koolaus on noin 4cm - 5 cm väärässä paikassa. Puhdas mittavirhe. Näkyy terassin laudoituksessa. On sitten leikattu vinoon reunasta. 

Se olisi pitänyt narulla laittaa mitta, niin olisi tullut suoraan. 

Vierailija
22/29 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, en tiennyt tätä ennen rakentamisesta juurikaan. No nyt tiedän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi vino terska naiset tykkä sitä, on hyvä pilussa.

Vierailija
24/29 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teettää minkä tahansa tuon, niin oletus on, että on kunnollinen. Olen itsekin joutunut monasti korjaamaan omia töitäni. 

Vierailija
25/29 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan sitten yhteyttä! Tämä asia ei jätä minua rauhaan. Kysyn ainakin, mitä mieltä remonttimies on. 

Vierailija
26/29 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on vähän outoa, että et kattonu ollenkaan kun se oli valmis, vaan vasta nyt. Saa valittaa, ei oo pakko. Riippuu mitä siinä sopimuksessa oli sovittu.

Kyllähän sen huomasin. Olin jotenkin niin uupunut prosessista. Ja aattelin, että menkööt vaan. Nyt siis kävi ostajat katsomassa ja he pyörittelivät silmiään.

Miten se sinä uuvuit? Reklamaatiota ei varmasti oteta enää vastaan jos olet vieressä seissyt kattelemassa. Siinä vaiheessa jo olet päättänyt, että siitä sä maksat. 

Vierailija
27/29 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on vähän outoa, että et kattonu ollenkaan kun se oli valmis, vaan vasta nyt. Saa valittaa, ei oo pakko. Riippuu mitä siinä sopimuksessa oli sovittu.

Kyllähän sen huomasin. Olin jotenkin niin uupunut prosessista. Ja aattelin, että menkööt vaan. Nyt siis kävi ostajat katsomassa ja he pyörittelivät silmiään.

Miten se sinä uuvuit? Reklamaatiota ei varmasti oteta enää vastaan jos olet vieressä seissyt kattelemassa. Siinä vaiheessa jo olet päättänyt, että siitä sä maksat. 

Ajattelin, että maasto on jotenkin vaikea, että sen takia reuna on leikattu vinoon. Nyt siis olen todennut, että siinä on mittausvirhe. 
Tuntui vaikealta kysyä tai asioida remonttimiehen kanssa. Hänellä oli päässään suunnitelmat. Lisäksi en tiennyt rakentamisesta mitään. 
Tuo terassin mittavirhe häiritsee minua. 
Olin uupunut ja jännittynyt terassin rakentamisesta. 

Vierailija
28/29 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun uusi terassi nousi, olin innostunut siitä. On siis muuten erittäin tukeva. 

Vierailija
29/29 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin. On erittäin tärkeää, että pystyy keskustelemaan projektista. Ja saa nähdä piirretyt kuvat, suunnitelmat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän