Vino terassi
Teetätin kesällä terassin ja nyt näyttää, että terassi on vino. Huonosti rakennettu.
Viitsiikö siitä huomauttaa? Kaippa terassissa on joku takuu. Koko terassi pitää purkaa, kun koolaukset on huonosti tehty.
Kommentit (29)
Hmm, en tiennyt tätä ennen rakentamisesta juurikaan. No nyt tiedän.
Vi vino terska naiset tykkä sitä, on hyvä pilussa.
Jos teettää minkä tahansa tuon, niin oletus on, että on kunnollinen. Olen itsekin joutunut monasti korjaamaan omia töitäni.
Otan sitten yhteyttä! Tämä asia ei jätä minua rauhaan. Kysyn ainakin, mitä mieltä remonttimies on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on vähän outoa, että et kattonu ollenkaan kun se oli valmis, vaan vasta nyt. Saa valittaa, ei oo pakko. Riippuu mitä siinä sopimuksessa oli sovittu.
Kyllähän sen huomasin. Olin jotenkin niin uupunut prosessista. Ja aattelin, että menkööt vaan. Nyt siis kävi ostajat katsomassa ja he pyörittelivät silmiään.
Miten se sinä uuvuit? Reklamaatiota ei varmasti oteta enää vastaan jos olet vieressä seissyt kattelemassa. Siinä vaiheessa jo olet päättänyt, että siitä sä maksat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on vähän outoa, että et kattonu ollenkaan kun se oli valmis, vaan vasta nyt. Saa valittaa, ei oo pakko. Riippuu mitä siinä sopimuksessa oli sovittu.
Kyllähän sen huomasin. Olin jotenkin niin uupunut prosessista. Ja aattelin, että menkööt vaan. Nyt siis kävi ostajat katsomassa ja he pyörittelivät silmiään.
Miten se sinä uuvuit? Reklamaatiota ei varmasti oteta enää vastaan jos olet vieressä seissyt kattelemassa. Siinä vaiheessa jo olet päättänyt, että siitä sä maksat.
Ajattelin, että maasto on jotenkin vaikea, että sen takia reuna on leikattu vinoon. Nyt siis olen todennut, että siinä on mittausvirhe.
Tuntui vaikealta kysyä tai asioida remonttimiehen kanssa. Hänellä oli päässään suunnitelmat. Lisäksi en tiennyt rakentamisesta mitään.
Tuo terassin mittavirhe häiritsee minua.
Olin uupunut ja jännittynyt terassin rakentamisesta.
Kun uusi terassi nousi, olin innostunut siitä. On siis muuten erittäin tukeva.
Tämäkin. On erittäin tärkeää, että pystyy keskustelemaan projektista. Ja saa nähdä piirretyt kuvat, suunnitelmat.
Se olisi pitänyt narulla laittaa mitta, niin olisi tullut suoraan.