Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paneminen, miesten lempijuttu, kielletty seksipalstalla?

Vierailija
29.08.2026 |

Paljon selkärangattomia miehiä täällä! Totuus  voi sattua....Aina poistetaan. Onhan aihe vaarallinen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehethän ovat päättäneet, että sillä panolla pitää naisenkin saaada, ja jos ei, niin voi voi, tunnoton pillu. Ja tähän "normiin" uskoo vielläkin naiset, varsinkin nuoret. 

Edelleen ihmettelen ketkä miehet? Kaikki paitsi sun mies?  

Sä haukut kaikki miehet ja naiset koska oletat että he kokee ja tuntee eri tavalla kuin sinä?

Vierailija
22/23 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pääsee sänkyyn, niin välittömästi ja heti alkaa työntämään kullia pilluun. Siinä sitten nautiskelet aah ja voih miten ihanaa.

Siihen olet opetettu, ja luulet olevasi epänormaali jos ei taivas aukenekkaan.  Ja sitten alkaa näytös, jotta voisit näyttää olevasi normi. Itse tiedät mitä se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä haastaa riita? Mies joka jälleen tietää että minulla tai jollain on "tunnoton pillu". No ei ole.

Mutta kun mun nautintoni ei tule pillun suusta vaan  kovin haluavat työnnellä sisään, eikä ihme.

Mutta miksi he eivät suostu tajuamaan sen klitoriksen merkitystäö, vaan alkavat (jotkut siis) haukkua tunnottomaksi.

Vai pitäskö yrittää?

Eli en minä voi vääntää sitä kullia koskemaan  siihen kltorikseen.  Eikö sen miehen olis helpompi koskea siihen?

Oma mies tekee niin samalla kun nai, ja silloin kulli saattaakin osus johonkin jolla saan aivan järkyttävän orgasmin ja squirttaan.  Tapa miesten mielestä kuitenkin kai väärä, vain miesten tapa ja vain se on oikea.

Läsynsässylää.

Mitä sä muiden nautinnosta olet huolissasi. Huolehtisit vaan omista asioistasi ja pitäisit suusi kiinni. Sun mielipiteet ei täällä enää ketään kiinnosta eikä myöskään yllätä.

Tämä on keskustelupalsta, jossa kaikkien mielipiteet on sallittu. Toivottavaa ja keskustelua sujuvoittavaa olisi tietenkin asialliset keskutelutaidot, jotka sinullakin ovat vielä aloittelijan tasolla, mutta varmasti kehityt kun jaksat harjoitella. Huomaatko, että sinulta jäi kokonaan kertomatta oma näkemyksesi aloituksesta, kun keskityit henkilöön etkä asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme