Wc paperien hylsyt
Vessan pönttöön on laitettu ennen jutun mukaan, mutta meillä ei ainakaan ole niin tehty. Nyt kielletään niin tekemästä ja menisihän ne putket tukkoon, jos pönttöön sellaisen laittaa. Eihän sellainen kartongista valmistettu edes pehmene likakaivossa.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Osta hylsytöntä paperia. Lotus smart
Minä ostan Emboa. Heitän hylsyt pönttöön, jossa ne hajoavat nopeasti. En ole Embo-kondernin palkalistoilla, joten tämä viesti on aito kuluttajanäkemys. Tarvitseeko Embo työvoimaa, minulla on paljon annettavaa konsernin strategiajohtamiseen. Odotan Embon soittoa. Ottakaa yhteyttä ennenkuin EK ehtii tarjota minulle johtotehtäviä. Nopeus kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Pönttöön vain sitä itseään. Meillä on oma likakaivo, joka tyhjennetään kerran vuodessa. Pönttöön ei mene muuta kuin uloste ja virtsa. Pöntön vieressä on kannellinen roska-astia, johon käytetty wc-paperi laitetaan.
Mahtaapa olla teidän veskissä lemut. Se kansi ei estä hajua ollenkaan. Niin on meilläkin omat kaivot ja likakaivot, mutta ihan huoletta voidaan laittaa paperit pyttyyn. Siltikin riittää, että tyhjennytetään likakaivo kerran vuoteen. Onko teillä sitten vikaa itse putkistossa, jos paperit tukottavat?
Koska se saastuttaa.