Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anne KukkoH keskustelu poistettiin

Vierailija
29.08.2026 |

Hei mikä vi ttu siinä on että niitä keskusteluja pitää poistaa?

Oli hyvä keskustelu Anne KukkoH seksuaalisuudesta ja hänen luomasta nautinnosta!

Ihan oikeesti hei! 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että poistettiin!

Hyvä on. kaikki ns.hyväksytyt(keskustelujen) iät max.25v! - kaikki muu..('hyllyynhappanemaan..') OK? 

Vierailija
22/39 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa typerä. Itsehän jatkat kokoajan, ja todistelet kuinka tiedät minkälainen joku toinen, täysin tuntematon ihminen on, kun tiedät sen paremmin.  Itseäsi siis mainostat.

Ja totuushan on, että just nainen ei saisi sanoa olevansa hyvä ja kaunis. 

Mitä pahaa siinä on, jos on omalla sarallaan ponnistanut todella sinne maailmaan kärkeen? Kaikki ok kunhan et sano sitä! Naisenhan pitää olla hiljaa ja vaatimaton, muuten voi miehelle tulla paha mieli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko itse että sinusta olisi nimellä yleinen ketju? Aika typerää, varsinkin kun kaikki perustuu arveluihin ja lööppeihin ja kuulopuheisiin.

Ainakaan itse en haluaisi.

Julkkiksista aika yleensä keskustellaan nimellä. 

Vierailija
24/39 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pidä vaan akka turpasi kiinni. Me hyvät veljet sulle annetaan joukolla alapeukkuja! Jee me ollaan hyviä!

Vierailija
25/39 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa typerä. Itsehän jatkat kokoajan, ja todistelet kuinka tiedät minkälainen joku toinen, täysin tuntematon ihminen on, kun tiedät sen paremmin.  Itseäsi siis mainostat.

Mitä pahaa siinä on, jos on omalla sarallaan ponnistanut todella sinne maailmaan kärkeen? Kaikki ok kunhan et sano sitä! Naisenhan pitää olla hiljaa ja vaatimaton, muuten voi miehelle tulla paha mieli...

No koska sinä kuitenkin nyt haluat pitää tämän meta-keskustelun itsestäsi ja erinomaisuudestasi pinnalla, niin kerro sitten siitä urastasi ja siitä, missä olet maailman huipulla. Jos et kerro, olet vaan pelkkä palstatrolli. Äläkä ala selittämään, että sinut voitaisiin tunnistaa. Et sä sentään mikään kuninkaallinen ole.

Vierailija
26/39 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman huipulla olevaksi henkilöksi ulosanti on kyllä aika vaatimattomalla tasolla. Lieneeköhän kyseessä sitten taitava taskuvaras?

Vierailija
27/39 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole kuninkaallinen, mutta olen silti ylpeä siitä mitä olen saanut aikaiseksi, ja olen tunnettu ympäri maailman. Sori vaan. En tietenkään paljasta mitään, kuten olet varmaan huomannut, en ole tyhmä. Sano sinä nimesi, katsotaan sitten.

Vierailija
28/39 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ulosannissa ei ole mitään vikaa, lukuunottamatta kirjoitusvirheitä. Oletan, että jengi osaa silti lukea tekstit.

Vierailija
29/39 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole kuninkaallinen, mutta olen silti ylpeä siitä mitä olen saanut aikaiseksi, ja olen tunnettu ympäri maailman. Sori vaan. En tietenkään paljasta mitään, kuten olet varmaan huomannut, en ole tyhmä. Sano sinä nimesi, katsotaan sitten.

Kyseessä siis pelkkä palstatrolli. ihan kuten arvelinkin. Asutko Porvoossa?

Mitä tekemistä nimelläni on asian kanssa? Voi kirjoittaa tähän minkä nimen tahansa. Vai oletko sittenkin joku tunnettu meedio ja saat heti selville, puhunko totta vai en?

No kokeillaan sitten, jotta keskustelu pysyy elossa Nimeni on Juha.

Vierailija
30/39 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan Juha trolli, kuis huiskii?

Vierailija
31/39 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi siltä, että Anne pitää itsensä kunnossa ja pitää seksistä ja sehän ei käy kiroiluiltamissa huutaville noita-opiston naisille.

Vierailija
32/39 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetustako sinä sen himot ja kunnon tiedät? 

Vierailija
33/39 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Anne Kukkohovi ole aika iso kokoon nainen tai siis ei ole hoikka vaan enemmänkin sillä tavalla isompi että varmasti on normaalin ja lievän ylipainon rajamailla? 

Toki hänellä on varmasti hyvät muodot ja sopusuhtainen kroppa, joka on todella naisellista ja seksuaalista. Ja hyvän kokoiset rinnat.

Samoin kuin aikanaan se nais brittikokki Nigella vai mikä sen nimi oli, johon miehet olivat lääpällään ja vaimot ihmeissään miksi miehet ovat niin innostuneet siitä ohjelmasta 🤭

Vierailija
34/39 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ulosannissa ei ole mitään vikaa, lukuunottamatta kirjoitusvirheitä. Oletan, että jengi osaa silti lukea tekstit.

Oletatko samaa siellä maailman huipullakin?

Vierailija
35/39 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä trolli kyseessä Eikä edes siinä maailman huippu :)

Vierailija
36/39 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä näin, kuka tollasta tissihirviöstä tykkä? Puolet pois tisseristä niin olisi silmänruokaa M60

Vierailija
37/39 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän käyttää ihan älyttömiä filttereitä niissä kuvissaan joten luonnossa voi kuvitella minkänäköinen on oikeasti ilman tai lähes ilman meikkiä.

Vierailija
38/39 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näistä jutuista täällä puoliakaan. Ihme kohkaamista.

Vierailija
39/39 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa vanhenevan naisen vanheta rauhassa. Se ei ole monelle entiselle huippumallille helppoa. Kunhan nyt ei alkaisi myymään itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan