Olipa hyvä kesä
Ilmastointia ei tarvinnut kotona kertaakaan käyttää.
Kommentit (83)
Sama täällä. Ikkunat auki koko kesän eikä kertaakaan liian kuuma. Ensi vuonna sit sama?
Oli, oli. Tosin kesä vielä jatkuu. Syyskuu on vielä täyttä kesää kun oikein silmin katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Ikkunat auki koko kesän eikä kertaakaan liian kuuma. Ensi vuonna sit sama?
Rankkoja olivat ne neljän-viiden viikon helleputket.
Tämän vuoden kesä sopiva valkoiselle ihmiselle.
Ei todellakaan ole tarvinnut ilmastointia koko kesänä!
Huvikseen seurannut elokuun kelejä
- 0 hellepäivää (lämpimin hetki yhden kerran 24 astetta, ei edes tuntia)
- 1 lähes pilvetön päivä
- 2 täysin pilvistä päivää
- 25 70% "puolipilvistä"
- järvi- ja merivesi n 15 astetta
Minulle nämä ovat syyskuun lopun kelejä, ei kesää. Todella ankea ja pimeä kesä
Vielähän kesä jatkuu! tänään +20 lämmintä ja aurinko paistaa.kohta veneilemään kun aamukahvit juotu .
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole tarvinnut ilmastointia koko kesänä!
Huvikseen seurannut elokuun kelejä
- 0 hellepäivää (lämpimin hetki yhden kerran 24 astetta, ei edes tuntia)
- 1 lähes pilvetön päivä
- 2 täysin pilvistä päivää
- 25 70% "puolipilvistä"
- järvi- ja merivesi n 15 astetta
Minulle nämä ovat syyskuun lopun kelejä, ei kesää. Todella ankea ja pimeä kesä
No voi kun ei ole hellettä ei pääse hikoilemaan.jatka mulkku vaan sitä itkemistä toi on hauskaa katsottavaa!
Olen kiitollinen. Viimeisillään raskaana ei ole ollut niin rankkaa kuin olisi ollut hellekesänä.
Ilp on ollut käytössä ja ihan vaan senkin takia, että sateisen kesän ansiosta koko kämppä on tuntunut kostealta. Painovoimainen ilmanvaihto, niin ilp on auttanut kosteuden poistossa.
Liian kuuuma joskaan ei niin kuuma kuin viime vuodet sitä ennen. Asuntoni lämpötila nousi kuitenkin pahimmillaan 28. Nytkin vielä 23 eli ihan liian kuuma mun makuun. Ehkä ens kuussa helpottaa vihdoin.
Ei tarvinnut kertaakaaan ottaa pihagrilliin Muurikkaa esille ja puhdistaa siitä tarven ruosteet lettukestejä varten.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Sellainen välihousut ja villasukat -kesä
Puhu lisää paskaa pöljä!
tänäänkin tulee eteläsuomessa +20 lämmintä.
käyhän sanomassa lääkärille tosta palentamisesta ja valehtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vielähän kesä jatkuu! tänään +20 lämmintä ja aurinko paistaa.kohta veneilemään kun aamukahvit juotu .
Elokuu alkaa olemaan jo syksyä, lehdet tippuu, on kylmät ja pimeät yöt jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen. Viimeisillään raskaana ei ole ollut niin rankkaa kuin olisi ollut hellekesänä.
mitä rankkaa raskaanaolossa on? makaa itse kotona ja mies käy töissä tienaamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä rankkaa raskaanaolossa on? makaa itse kotona ja mies käy töissä tienaamassa
te hellehullut olette kyl harvinaisen tyhmää porukkaa.
noh sulta vielä seksi kokemukset puuttuu!
Olen uinut ja nauttinut kesästä, mutta aurinkoa olisi kiva olla ollut vähän enemmän sekä vähemmän tuulista
Tykkäsin myös, en ole helle ihminen.