Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi köyhät, työttömät ja pienituloiset valittavat vaatteiden hinnoista?

Vierailija
28.08.2026 |

Kirppareilta löytyy pilvin pimein ja rekit pursuten halpoja vaatteita 1-3 eurolla niin naisille, miehille, teineille, pojille, tytöille ja taaperoille. Olipa sitten tarve alusvaatteille ja teepaidoille tai toppahousuille ja talvitakeille. Pitää vain pitää ne silmät aukia ja osata etsiä ja mennä sinne paikan päälle sillä eivät ne vaatteet silimille hypi eivät tule itsestään sinne kotia.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että pidät kirpputorialusvaatteista.

Vierailija
2/22 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua mihin ihmiset, rikkaat tai köyhät, tarvii koko ajan uusia vaatteita. Minä olen ostanut viimeksi vaatteen (paidan) joskus alkuvuodesta. Ei minun vaatteet kulu niin että koko ajan pitäisi olla uutta ostelemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla tosi hyvä tuuri, että löytää sopivan kokoiset rintaliivit. Isorintaisille ei kaupoissakaan ole halpisliivejä, ne maksaa paljon.

Vierailija
4/22 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa olla tosi hyvä tuuri, että löytää sopivan kokoiset rintaliivit. Isorintaisille ei kaupoissakaan ole halpisliivejä, ne maksaa paljon.

Kielletty vinkki: Temu. Hyvät urheilurintsikat alle kympillä.

Vierailija
5/22 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kertoi naapureistaan, jotka olivat muuttaessaan viemässä tekstiilejä kirppikselle. Koti oli homeongelmainen. 

Tarkkana saa olla, jos ostaa kirppikseltä. 

Vierailija
6/22 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltäkö voi tilata useita eri kokoja, sovittaa kotona ja palauttaa sopimattomat? Minkä merkkisiä liivejä Temussa on?

Vierailija
7/22 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mikä neuvo !

Vierailija
8/22 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo mitään kirpputorilta osta NE VARASTAVAT JOPA EURON PAIDAN.

Vierailija
9/22 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin muutama vuosi sitten Primsan alennuksesta merinovillahousut kotihousuiksi. Ne maksoi 8 euroa. Mistä kirpparilta olisin vastaavat löytänyt ja mihin hintaan?

Vierailija
10/22 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisineä joka elää -50% toimeentulolla. Kelaloisena niinkuin minä..skippaan välistä aterian sen takia että saan syödä paremmin seiraavana päivänä. En minä valita hinnoista. Ei minulla ole vara edes katsoa niitä vaatteiten hintoja niin paljon että valittaisin. Kuljen suurimmaksi osaksi revenneissä vaatteissa muutenkin. Ostan kerran muutamassa vuodessa jotain. Juurikin kirpputoreilta tai sosiaalitoimiston avistuksella esim alusvaatteita kaupasta. Olen tottunut elämään näin. Kuunnellut kaikki sanat ja haukkumiset moneen kertaan. En muutu. Olen vain tallainen.

Vierailija
11/22 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa sinähän täällä koko ajan valitat. Joka päivä.

Vierailija
12/22 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kerran itsepalvelupöytäkirppiksellä vastaan vaatteita mitkä hyppivät silmille - tai ainakin niiden vaatteiden asukit - miesten lyhkäset kalsarit suorastaan hypähtivät silmille. Jätin ostamatta. Ne jäivät lattialle jatkamaan liikkumistaan ja elämistään -ilmeisesti yrittivät vielä saalistaa minua kun kävelin pois.

Vierailija
13/22 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ja poikien vaatteita ei juurikaan ole kirppareilla, naisten ja pienten lasten vaatteita kyllä. Ja alle 5 euron vaatteita on muutenkin vaikeas löytää. SPR:llä ja UFF:lla hinnat ovat nykyisin samat kuin halpavaatekaupoissa ja netti- ja pöytäkirppateilla mennään puolestaan "tyhmä on se joka maksaa, ei se joka pyytää" -periaatteella (esimerkiksi kerran löysin sopivan kokoiset H&M farkut, jotka uutena maksaa joku 20-30 euroa liikkeessä ja piru kun niiden hintapyyntö oli pöytäkirpparilla 50 euroa, joten jätin housut ostamatta).

Vierailija
14/22 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli kerran itsepalvelupöytäkirppiksellä vastaan vaatteita mitkä hyppivät silmille - tai ainakin niiden vaatteiden asukit - miesten lyhkäset kalsarit suorastaan hypähtivät silmille. Jätin ostamatta. Ne jäivät lattialle jatkamaan liikkumistaan ja elämistään -ilmeisesti yrittivät vielä saalistaa minua kun kävelin pois.

Varmaan joku kihomato-ongelma

Vierailija
15/22 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin netti kirppikseltä 20e lenkkarit viimeksi köyhänä. Pohjat oli jo puoliksi irti edellisissä että uudet saisin. Noh uudet kengät hajosi alta 2kk ja ne oli samassa tilassa sitten. Nyt kävelen lenkkareilla joista puolet pohjasta irti. Ei ole uutta. Tottuu tähänkin.

Vierailija
16/22 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tajua mihin ihmiset, rikkaat tai köyhät, tarvii koko ajan uusia vaatteita. Minä olen ostanut viimeksi vaatteen (paidan) joskus alkuvuodesta. Ei minun vaatteet kulu niin että koko ajan pitäisi olla uutta ostelemassa.

Mulla oli nuorena bronx -merkkinen huppari. Sen kehitti ihminen jolla ei ollut elämässä mitään. Siksi siitä varmaan juurikin tuli suuri menestys kun hänen oli pakko keksiä jokin hyvä idea jotta voisi paeta kurjuutta.

Vierailija
17/22 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temun urheiluliivejä ei saa pestä yli 30'C asteessa, hyvin harvaa saa yli 40'c, mutta urheilurintsikat todellakin kannattaa pestä yli 60'c

Vierailija
18/22 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ja poikien vaatteita ei juurikaan ole kirppareilla, naisten ja pienten lasten vaatteita kyllä. Ja alle 5 euron vaatteita on muutenkin vaikeas löytää. SPR:llä ja UFF:lla hinnat ovat nykyisin samat kuin halpavaatekaupoissa ja netti- ja pöytäkirppateilla mennään puolestaan "tyhmä on se joka maksaa, ei se joka pyytää" -periaatteella (esimerkiksi kerran löysin sopivan kokoiset H&M farkut, jotka uutena maksaa joku 20-30 euroa liikkeessä ja piru kun niiden hintapyyntö oli pöytäkirpparilla 50 euroa, joten jätin housut ostamatta).

Kukaan ei puhunut miesten vaatteista.

Vierailija
19/22 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi köyhät, työttömät ja pienituloiset valittavat vaatteiden hinnoista?

Koska ne maksavat liikaa.

Kirpparilta on tullut niin monta susikappaletta hankittua, että en kyllä sieltä ostele mitään. Mieluummin säästän niin kauan, että saan uutta kaupasta. Eikä kaupasta tule myöskään luteita päälliskauppana.

Vierailija
20/22 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet alkuvuodesta viimeksi ostanut, niin sinä niitä näemmä tarvit jatkuvasti. Köyhä ei kyllä osta joka vuosi uutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän