Aloin katsoa vanhaa sarjaa jossa 9 tuotantokautta
Niin ihanaa näin syysilloiksi koukuttua sarjaan joka ei ihan heti lopu kesken. Enkä todellakaan kerro kenellekään mitä katson, ettei kukaan tule spoilaamaan. Sarja on jo niin vanha, ettei spoilereita vahingossa tule vastaan.
🍿📺
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vanhoja sarjoja on kiva kattoa. Ei tarvi odotella että koska uusi kausi tulee. 📺
METSOLAT !
Minä löysin kaupasta aivan ihanan herkullisen tuotteen, mutta en kerro että minkä, että kaupassa riittää sitä minulle jatkossakin.
Vanha ja pitkä sarja, jota et kuitenkaan ole koskaan nähnyt, jos kerran varot sitä, ettei kukaan vaan pilaa sitä, kertomalla, mitä siinä tapahtuu. Miksi ihmeessä ja millä perusteella joku valitsee tuollaisen sarjan katsottavakseen...? 🤔
Itse olen ihan koukussa Nuoreen Morseen, vaikka olen sen aiemminkin nähnyt.
Komisario Morse- ja Lewis- dvdboxitkin ovat odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin hiljattain Sopranosin. Mikä helmi minulla olikaan ollut näkemättä.
Olen katsonut Sopranoksen kolme kertaa kokonaisuudessaan ja päälle yksittäisiä pätkiä uusintana Tubesta. Tämä vaikka en varsinaisesti pidä yhdestäkään henkilöhahmosta, mutta sarja on hyvin monitahoinen teos hierarkioiden, ihmissuhteiden, psykologian ja perhe-elämän kuvauksessaan. Ja onhan sarjassa paikotellen hyvin hauskaa huumoria. Mafiaväkivalta ja rikokset ovat lopulta vain pintaa siitä mistä Sopranoksessa on kysymys. Jos väkivalta jätetään pois, niin monet Sopranoksen teemoista koskevat mitä tahansa työyhteisöä ja perhettä.
Luen varmaan kymmenettä kertaa trilogiaa Täällä Pohjantähden alla.
Olen toisen osan lopussa ja vaikka tiedän, ettei Akselia teloiteta, Väinö Linnan kirjoitus kotiväen surusta ja pelosta on niin liikuttavasti kirjoitettu etten pysty lukemaan sitä kuin muutaman kappaleen kerrallaan ilman, että silmäni kyyneltyvät.
Olen liian herkkä tiedän sen.