Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jotain suosittua TV-sarjaa, josta et ole katsonut jaksoakaan?

Vierailija
28.08.2026 |

Olen yli 50-vuotias nainen. En ole ikinä katsonut jaksoakaan mm. Friendsejä, Metsoloita, Uutta Päivää tai Sorjosta.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi päivä

Oliko se suosittu? 

Vierailija
22/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Game of Thrones.

M60

Sama.

Lisäksi kaikki käsikirjoitetut "tosi-tv-sarjat".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmien poikamies

Vierailija
24/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salatut elämät, La promesa, Metsolat, Puhtaat valkeat lakamat, Game of Trones, Sopranos, Love island ym. vastaavat

näistä vain sopranosin olen katsonut, pidin kovasti. 

Tuota Game of Thronesia olen pari kertaa ylittänyt mutta tuntuu niin lapselliselta tuollaiset prinsessatarut jotka jotenkin sijoittuvat keskiaikaiseen maisemaan mutta sitten hiton loitsut ja lohikäärmeet etäännyttää...

Vierailija
25/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvila & Huussi

Vierailija
26/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salatut elämät ja Kauniit ja Rohkeat tulee ainakin mieleen.

Vierailija
27/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmerdale

Vierailija
28/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa salatut elämät koska katsoin sitä yhden jakson aikoja sitten. En voi sanoa game of thrones, koska sitäkin katsoin yhden jakson joskus loppuvaiheessa. Enkä voi sanoa esim. bb koska sitäkin tuli katsottua yksi jakso aikoja sitten, ei tosin omasta valinnasta.

Breaking badia en ole nähnyt yhtään jaksoa joten ehkä se sitten.

Vierailija
29/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutokauppakeisari, Salatut Elämät ja Putous. Todella tyhmille ja yksinkertaisille ihmisille tehtyä tv-viihdettä.

Jyrkän mielipiteen arvo on pyöreä nolla, jos ei ole katsellut sarjoja. Minäkään en kuulu noiden katselijoihin.

Vierailija
30/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

La Promesa- salaisuuksien kartano. Sarjassa on esitetty, tai tilattu yhteensä yli 790 osaa. Olen kuullut sanottavan, että tarina jää junnaamaan paikalleen. En pysty katsomaan salaisuuksia ja juonia, joihin ei tule ratkaisua. Todella turhauttavaa. En edes aloita. Jätän väliin.

Vierailija
31/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twin Peaks

Kummelit

Lost

Gates of Thrones

Vierailija
32/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Emmerdalea en myöskään ole katsonut jaksoakaan. En Big Brotheria enkä juuri mitään musiikkiohjelmia: Suomi Love, Kenen biisi (tms.), Ja se, jossa kai naamioituneena lauletaan. Musiikki rasittaa ylipäätään. 

Vierailija
33/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masked Singer

Vierailija
34/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin monet suositut tv-sarjat ovat jääneet näkemättä sillä minulla ei ole Netflixin tai HBO:n maksulllsia suoratoist0palveluita. Tiedän monet niistä vain nimeltä. Muuten ei ole katsonut mitään vuosikausia jatkuvia saippuasarjoja vaan pidän nykyisin enemmän brittiläisistä minisarjoista (4-8 jaksoa), joita löytyy etenkin YLE Areenan kautta.

Vierailija
35/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso mitään ylihypetettyjä sarjoja tai elokuvia kuin vasta ehkä monen vuoden karanteenin jälkeen. Koska en halua keskustella niistä ihmisten kanssa.

Vierailija
36/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se espanjalainen piiiiitkä sarja  jota kaikki eläkeläiset katsoo.

Vierailija
37/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

La Promesa. En vain kestä tuota tiki-talk papatusta ja pelkkiä lähikuvia naamoista mitä noi telenovelat tuppaa olemaan.

Vierailija
38/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stranger things

Vierailija
39/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi lyhyempi lista, jos kertoisin, mitä sarjoja olen katsonut, edes yhden jakson.

Vierailija
40/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso mitään ylihypetettyjä sarjoja tai elokuvia kuin vasta ehkä monen vuoden karanteenin jälkeen. Koska en halua keskustella niistä ihmisten kanssa.

Eivätkö tv-sarjat ole varsin helppo keskusteluaihe ihmisten kanssa sen sijaan että rupeaisi väittelemään politiikasta ja uskonnosta jonkun satunnaisesti tapaaman henkilön kanssa? Toki aina voi puhua säästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi