Onko jotain suosittua TV-sarjaa, josta et ole katsonut jaksoakaan?
Olen yli 50-vuotias nainen. En ole ikinä katsonut jaksoakaan mm. Friendsejä, Metsoloita, Uutta Päivää tai Sorjosta.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Game of Thrones.
M60
Sama.
Lisäksi kaikki käsikirjoitetut "tosi-tv-sarjat".
Vierailija kirjoitti:
Salatut elämät, La promesa, Metsolat, Puhtaat valkeat lakamat, Game of Trones, Sopranos, Love island ym. vastaavat
näistä vain sopranosin olen katsonut, pidin kovasti.
Tuota Game of Thronesia olen pari kertaa ylittänyt mutta tuntuu niin lapselliselta tuollaiset prinsessatarut jotka jotenkin sijoittuvat keskiaikaiseen maisemaan mutta sitten hiton loitsut ja lohikäärmeet etäännyttää...
Salatut elämät ja Kauniit ja Rohkeat tulee ainakin mieleen.
En voi sanoa salatut elämät koska katsoin sitä yhden jakson aikoja sitten. En voi sanoa game of thrones, koska sitäkin katsoin yhden jakson joskus loppuvaiheessa. Enkä voi sanoa esim. bb koska sitäkin tuli katsottua yksi jakso aikoja sitten, ei tosin omasta valinnasta.
Breaking badia en ole nähnyt yhtään jaksoa joten ehkä se sitten.
Vierailija kirjoitti:
Huutokauppakeisari, Salatut Elämät ja Putous. Todella tyhmille ja yksinkertaisille ihmisille tehtyä tv-viihdettä.
Jyrkän mielipiteen arvo on pyöreä nolla, jos ei ole katsellut sarjoja. Minäkään en kuulu noiden katselijoihin.
La Promesa- salaisuuksien kartano. Sarjassa on esitetty, tai tilattu yhteensä yli 790 osaa. Olen kuullut sanottavan, että tarina jää junnaamaan paikalleen. En pysty katsomaan salaisuuksia ja juonia, joihin ei tule ratkaisua. Todella turhauttavaa. En edes aloita. Jätän väliin.
Twin Peaks
Kummelit
Lost
Gates of Thrones
Ap tässä. Emmerdalea en myöskään ole katsonut jaksoakaan. En Big Brotheria enkä juuri mitään musiikkiohjelmia: Suomi Love, Kenen biisi (tms.), Ja se, jossa kai naamioituneena lauletaan. Musiikki rasittaa ylipäätään.
Nykyisin monet suositut tv-sarjat ovat jääneet näkemättä sillä minulla ei ole Netflixin tai HBO:n maksulllsia suoratoist0palveluita. Tiedän monet niistä vain nimeltä. Muuten ei ole katsonut mitään vuosikausia jatkuvia saippuasarjoja vaan pidän nykyisin enemmän brittiläisistä minisarjoista (4-8 jaksoa), joita löytyy etenkin YLE Areenan kautta.
En katso mitään ylihypetettyjä sarjoja tai elokuvia kuin vasta ehkä monen vuoden karanteenin jälkeen. Koska en halua keskustella niistä ihmisten kanssa.
No se espanjalainen piiiiitkä sarja jota kaikki eläkeläiset katsoo.
La Promesa. En vain kestä tuota tiki-talk papatusta ja pelkkiä lähikuvia naamoista mitä noi telenovelat tuppaa olemaan.
Tulisi lyhyempi lista, jos kertoisin, mitä sarjoja olen katsonut, edes yhden jakson.
Vierailija kirjoitti:
En katso mitään ylihypetettyjä sarjoja tai elokuvia kuin vasta ehkä monen vuoden karanteenin jälkeen. Koska en halua keskustella niistä ihmisten kanssa.
Eivätkö tv-sarjat ole varsin helppo keskusteluaihe ihmisten kanssa sen sijaan että rupeaisi väittelemään politiikasta ja uskonnosta jonkun satunnaisesti tapaaman henkilön kanssa? Toki aina voi puhua säästä.
Oliko se suosittu?