Ketä nuo daijut on jotka menee kauppaan palvelemaan sitä jotain hemmettin kassaa, robottia?!? Itsepalvelemaan robottia...
Ja nykyään olen jopa nähnyt että sitten siihen tulee 1 tai jopa 2 jotain henkilökunnan tätiä palvelemaan myös sitä kassaa. :D
Kuka yittu näitä keksii? :D
Itse menen siihen kassalle missä se rulla pyörii ja siinä on neiti ja luikauttaa ostokset siitä, laittaa pussinkin kivasti siihen auki minulle ja maksan hänelle ja pakkaan ja lähden.
SItten on noita daijuja palvelemassa jotain robottikassaa?!?!? :D
Saako ne jotain palkkaa siitä vai...? EI kait ei voi olla? :D
Kommentit (9)
Minä olen opetellut pois vastustamattomasta halusta sanoa sille itsepalvelukassalle lopuksi 'kiitos'.
Ne on ihan normaaleja kassatyöntekijöitä. Ja isommissa kaupoissa ainakin on monta itsepalvelukassaa, ja yksi työntekijä seurailee niitä kaikkia. Välillä kuitenkin asiakkaat tarvii apua, esim. viivakoodia ei saa luetuksi, tai jossain kaupoissa saa itsepalvelukassalta ostaa alkoholia ja tupakkaakin mutta myyjän täytyy käydä kuittaamassa kortillaan että ikä on tarkastettu. Eli siinä täytyy olla joku ihminen saatavilla lähettyvillä.
niinpä. bussissakin on se automaatti niin aina ostan lipun kuljettajalta. samoin junassa. kirjaston palautusautomaattia en käytä, annan ne kirjat virkailijalle. enkä hae tietoa netistä, kysyn aina joltain asiantutijalta tai kadulla joltain. enkä soita puhelimella vaan käyn.
Itse tilaan ruoat kaupasta. Minähän en ostoksiani keräile!
Kun käytän skanneria ja ip-kassaa tuon kaupalle 100 euron myynnin siinä samassa ajassa, kun joku mummo maksaa maitoa ja leipäpussia perinteisellä kassalla.
Niin, miten se haittaa sun elämää. Mitä teet sillä tiedolla , kuka niitä käyttää. Luuletko saavasi vastauksen täältä. Mikset käy kysymässä silloin, kun olet kaupassa. Kyselet täällä nimettömänä nimettömiltä vastaajilta.
En jaksa jonottaa niiden eläkeläisten takana, joiden on pakko ostaa niitä veikkauksen pelejä pahimpaan ruuhka-aikaan, ja siinä luetellaan hataralla muistilla kaikkien sukulaisten syntymäpäiviä, ja sitten vielä pohditaan ääneen, oliko se syntynyt 15. vai 25. päivä...