Oikeus seksielämään avioliitossa?
jos ja kun sellainen oikeus on niin eikös se riitele sen asian kanssa että on oikeus olla myös haluamatta seksiä, ainakaan säännöllisesti?
Mietin vain kun en enää jaksaisi tätä,ainakin 2-3v mennyt niin että olen puutteessa eikä käsityöt todellakaan enää auta eikä riitä koska kaipaan mieheni läheisyyttä ja sitä mitä vain se itse akti voi antaa.
Minulle ei riitä tämä hyvä jos 1x/kk tahti ei sitten millään ja mieheni kyllä tietää sen koska asiasta on monet kerrat puhuttu ja olen itkenytkin ja vaikka mitä. Pettämään ei minusta ole kuten ei miehestänikään vaan stressi sillä on syynä tähän, ja ilmeisen heikko libido. Ymmärrän sen mutta sitä en että parisuhdekin ja yksi sen liimoista=seksielämä menee ojaan.
En kestä enää, olisinpa edes vähällä itsekin toimeen tuleva mutta olen varsin seksuaalinen halukas ja kokeilunhaluinen nuorehko (30v) nainen:´´´´(
Kommentit (11)
ketään ei saa pakottaa, miestä tai naista.
jos seksin määrä nousee niin isoksi kysymykseski niin pitää vaan erota.
Pystyvätkö miehenne vastustamaan teitä? Siis teettekö te tuolle seksittömyydelle mitään muuta, kun puhutte siitä miehenne kanssa ja jos ei auta, niin menette vieraisiin?
Toimintaa tytöt! Käykää kimppuun kuin sika limppuun!
Jos jotain haluaa, on se otettava!
Pidän jatkuvasti pientä flirttiä yllä, suukottelemme, hieron hänen takamustaan ja etumustaan ohikulkeissamme, olemme lähekkäin paljon, hiplaan ja kutittelen ja silittelen ja pusuttelen sieltä täältä. Otan yhtäkkiä arvaamattomassa tilanteessa suihin tms.
Saatan sanoa, vaikkapa jossain juhlissa hiljaa äkkiarvaamatta miehelleni, että mä haluan sun ihanan ison kalus sisääni just nyt!
Jos mies noita pystyy vastustamaan, niin sit on miehessä vika! Vaihtoon!
Vaikka joihinkin Raamatun ohjeisiin suhtaudun kriittisesti, niin tässä asiassa olen löytänyt todella paikkansapitäviä juttuja Raamatusta. Tämä vähän sivupoluilta, mutta tuli vain mieleen. Elämänviisauden kirjassa on paljon viisauksia. :)
Tässä yksi puutteessa elävä mies joka on ihan samaa mieltä.
Joka kerta kun luen " ettei seksiin voi pakkottaa" tällaisessa ketjussa suutun. Kysehän ei todellakaan ole siitä että ketään pakottaisi tai että haluaisi naida väkisin.
Mutta kyllä se vain on niin että jos on päättänyt mennä naimisiin, niin samalla tavalla kuin muissa asioissa jossa kunnioitetaan kumppania niin myös seksin suhteen tämä pätee. Jos partnerilla on seksuaalisia tarpeita voi niihin vastata vaikka oma kiima puuttuisikin, tavalla tai toisella. Jos tämä tuntuu vastenmieliseltä voi kyllä miettiä mikä omassa päässä on vialla. Ei se suulla tai kädellä toisen tyydyttäminen todellakaan ole niin ihmeellinen homma. Odotatteko te pihtarit myös taivaasta tulevaa inspiraatiota tehdä ruokaa, siivota tai halata?
Ja mikä kauheinta, jos " ei tee mieli" mutta partnerin mieliksi kuitenkin tekee " jotain" niin siitähän voi yhtäkkiä voi mieli muuttua, ja silloinhan teidän kontrolli on menetetty?
Voi voi.
Anteeksi, en voi olla olematta sarkastinen tässä.
että ei se välttämättä ole noin yksinkertaista. Olet monet kerrat tarjoutunut hoitamaan miehen käsipelillä, mutta se ei riitä hänelle. Olen pikaiseen yhdyntäänkin ollut suostuvainen, mutta kun ei. Miehelleni seksi on kunnon seksiä vain silloin, kun hän saa tyydyttää minut ja minä nautin. Toisinaan olen niin väsynyt, etten millään jaksaisi itse kiihottua, vaikka miehen voisinkin hoidella... :/
meillä minä muuten olen useimmiten se puutteessa elävä. Mutta ei se että elän puutteessa tarkoita kuitenkaan, että olen valmis aina ja kaikkialla. Monesti nuo halut meillä tuntuvat menevän ärsyttävästi ristiin...
Kyllä seksi kuuluu hyvään parisuhteeseen niin että tyydytys on riittävä, siis riiittävä, mutta ei ehkä kaikkien haaveiden mukainen. (haaveet=aika, paikkka, asento, jne) Itse nyt kun kolkyt täyttänyt niin haluun esim kokeilla uusia juttuja mutta toinen ei halua edes kerran kuussa. Että ottaa tässä ero ja kertoa nelivuotiaalle että iskän ja äiskän seksi ei sujunut, katselen nyt muita :(
Vierailija:
Pystyvätkö miehenne vastustamaan teitä? Siis teettekö te tuolle seksittömyydelle mitään muuta, kun puhutte siitä miehenne kanssa ja jos ei auta, niin menette vieraisiin?Toimintaa tytöt! Käykää kimppuun kuin sika limppuun!
Jos jotain haluaa, on se otettava!
Pidän jatkuvasti pientä flirttiä yllä, suukottelemme, hieron hänen takamustaan ja etumustaan ohikulkeissamme, olemme lähekkäin paljon, hiplaan ja kutittelen ja silittelen ja pusuttelen sieltä täältä. Otan yhtäkkiä arvaamattomassa tilanteessa suihin tms.
Saatan sanoa, vaikkapa jossain juhlissa hiljaa äkkiarvaamatta miehelleni, että mä haluan sun ihanan ison kalus sisääni just nyt!Jos mies noita pystyy vastustamaan, niin sit on miehessä vika! Vaihtoon!
NO EIHÄN TUOLLAISTA VOI VASTUSTAA!!!
Enkä kyllä pistäisi pahakseni lainkaan. Tapaamani naiset ovat olleet sellaisia siveyden sipuleita, ettei paljon julkisella paikalla ehdotella tai muutenkaan lähestytä kuin korkeintaan makuuhuoneessa. Itsekään ei jaksa enää ehdotella, kun aina ne ajatukset tyrmätään saman tien.
99%:a miehistä voi taluttaa kalusta kuin pässiä narussa. Itse kuulun heihin ja toivoisin, että joskus näin myös tehtäisiin. ;)
haluttomuus ollut ongelmana. ahdistuu ehdotteluista ja idiootiksi sitä itsensä tuntee kun laittautuu ja tekee kaikkensa seksikkäälle ilmapiirille. ja mies vaan toteaa että ei nyt.
mutta en silti usko pakottamiseen. ehkä se siitä.
JOS ON ILMEISTÄ, ETTEI HÄN HALUA JA HÄNESTÄ ON MUKAVAMPAA OLLA LÄHES TÄYSIN SELIBAATISSA, NIIN SOPIKAA YHDESSÄ, ET HANKIT RAKASTAJAN. EIHÄN SE NYT KOVIN PAHA ASIA OLE, JOS SIITÄ ON YHDESSÄ SOVITTU JA HARRASTAT VAAN SEKSIÄ. SILLOIN SE EI OLE PETTÄMISTÄ.
Meillä seksi on myös niin loppuun koluttu aihe, etten tiedä kuinka sen saisi paremmaksi. Miehelle riittää korkeintaan pari kertaa kuussa ja eipä siinä sivussa tapahdu minkäänlaista muutakaan huomioimista. Sen lisäksi akti päättyy aina muutamaan työntöön kun mieheni jo tulee, joten siinä jää kyllä aika ulkopuoliseksi, vaikka olisikin sormitettu aiemmin. Olen myös pohtinut tätä oikeutta monet kerrat ja varsinkin sen puutetta syyksi eroon, mutta lapset pitävät meidät ainakin toistaiseksi yhdessä. Itse olen saanut upeaa seksiä avioliiton ulkopuolelta muutaman kerran viimeisen vuoden aikana, enkä jaksa olla siitä kovin pahoillaankaan, koska saan siitä niin valtavasti energiaa ja iloa.