Mitä teidän luokan kiusatuin oppilas tekee nykyään?
Kommentit (45)
ja on työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveytensä vuoksi. Ikää n 35v.
Kiusaajat opiskelivat pitkälle ja ovat nyt isompia ja pienempiä johtajia.
Kyllä yleensä kiusaaja jonka elämä on pilalla..
Kiusatut nostavat itsensä kiusaajien yläpuolelle..
ainakin useimmat minun tuntemat kiusaajat ovat juoppoja jne ja kiusatut taas ovat niitä joilla menee paremmin..koska kiusaajahan oirehtii jostain kun kiusaa muita!!
Kiusaajat ovat taas jämähtäneet kotipaikkakunnalle ja ovat duunariammateissa.
Oli aika monenlaisia ihmisiä, enkä tiedä ketään, jolle olisi käynyt jossain mielessä huonosti elämässä.
ovat jääneet kotiseuduille asumaan, ovat naimisissa, kävivät ammattikoulun. Toivottavasti ovat onnellisia.
Pahimmat kiusaajat ovat myös jääneet kotiseuduille tai sitten tiedän pari, jotka muuttivat Helsinkiin ja heillä menee nyt siellä niiiiin hyvin (myös ammattikoulutaustalla).
Yrittänyt monta kertaa itsemurhaa :(
On antanut julkisuudessa melko boheemin ja rajun kuvan itsestään.
itsetuhoinen, elätän itseni sekatyötaiteilijana.
koosta, mutta koska en koskaan antanut hänelle siihen mahdollisuutta (eli en reagoinut) hän lopetti. Itse " kiusaaja" oli minua 1/2 pidempi, itse pienikokoinen kaikinpuolin. Se on hänestä hauskaa. Hän ei itse tänä päivänä tiedä, kuinka se tuntui pahalta, mutta en varsinaisesti koe silti olleeni kiusattu, mutta tulipa mieleeni vain. Olen pärjännyt elämässä hyvin, mutta niin kai hänkin. Ei mennyt lukioon ja minä taas tein yliopistotutkinnon. Ei se koko ollut esteenä missään.
on asunu jo 10 vuotta lontoossa ja on siellä onnellinen ja hyvässä työssä. kivinen on taival ollu mutta molemmat selvittiin suht hyvin. tosin en vieläkään halua puhua niiden pahimpien kiusaajien kanssa vaikka olen 30v. heihin kun törmää aina pikku koti kaupungissa käydessä. ei kiinnosta vaihdella kuulumisia ja vastata hymyihin. sen verran helvettiä oli koko peruskoulu
jatkaa perheensä yritystä, ja vaikuttaa menestyvältä. mieshenkilö.
Niinhän nämä asiat elämässä tavallisesti kääntyvät :-)
toinen olen minä, vaikeat ajat elämässäni läpi kahlannut onnellinen 3 lapsen äiti. Myös haastavassa, luovassa työssäni menestyn hyvin. Kun on itse kokenut kovia, oppii ymmärtämään elämää ja ihmisiä- siitä on paljon hyötyä sekä lasten kanssa että taiteellisessa työssä. Että myös toisten ihmisten kanssa.
Mä oon myös huomannut sen niin; ne luokan suositut jää usein bimbo-tasolla pyörimään ja ne jotka joutuu yksin raivaamaan tietään eteenpäin joko tuohoutuvat tai sitten heistä tulee jotain paljon enemmän kuin niistä bimboista koskaan.
Olen kotiäitinä, kaksi poikaa ihana aviomies, parturi-kampaaja olen.
Nyt on hyvä itsetunto, olen todella sosiaalinen.
Toinen (tyttö) on myös naimisissa, joskin aika törpön miehen kanssa. Veikkaan, että johtuu huonosta itsetunnosta :( Hänellä on 3 lasta ja onneksi tuntuu olevansa ihan tyytyväinen elämäänsä. Kiusatuin poika on it-alan firmassa pomona loistoliksalla, fiksu oli jo yläasteella, näiden kiusaajien harmiksi...
mutta omaa erittäin huonon itsetunnon.
Se olin minä :(
Miehellä hyvä työ- hyvä palkka, kolme ihanaa lasta, neljäs tulossa.
Elämä ei voisi paremmin olla, itsekin hyvän koulutuksen omaavana, vaikka olin se kiusattu koulussa:) Joskus olen ohimennen nähnyt entisiä kiusaajiani ja heillä- useimmilla- menee aika heikosti, valitettavasti! Näin se kiltti ja ujo tyttö nappasi sen ihanan miehen, joka arvosti tällaista ns " hyvän perheen tyttöä" . Kiusaajani taas ovat monet jo eronneet, heitä kun eivät fiksut miehet huolineet!
Että näin!