Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi miesystävä joka tekee tämmöistä, miksi?

Vierailija
27.08.2026 |

Ei olla enää mitään kakaroita. Mies on todella mukava, jutut ok ja kaikki muu käytös normia. Vaan sitten satuttaa tarkoituksella? Siis jos esim. maataan sohvalla ja mies hieroo kevyesti jalkoja ja sanon että hitto kun on kipeänä joku kohta niin mies siirtyy siihen paikkaan ja painaa sormilla just siihen. Päästän parkasun ja väistän. Kiellän enää koskemasta siihen kipeään kohtaan niin mies ei usko vaan painaa entistä kovempaa?! Joudun lopulta ottamaan miehen kädet pois ja käskemään lopettamaan. Siinäkään kohtaa ei välttämättä vieläkään lopeta ja tekee taas niin. Tätä on tapahtunut nyt joitakin kertoja. Kerran karjasin kovalla äänellä että LOPETA ja painoin kovaa takasin hänen kroppaansa. Ei muka jotenkin tajua että satuttaa vaikka näkee että mua sattuu? Mitä hittoa tää on? Tulee mieleen joku lapsi joka kiusaa toista?

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hierojalle, mitä miehellä palvelutat ,kun ei osaa edes...

Vierailija
62/86 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>> Pyysi anteeksi ja pahoitteli. En tiedä tuliko se nyt ihan aidosti vaiko ei. <<

Jos epäilet anteeksipyynnön aitouttakin, niin kuulostaa aika epävarmalta, kannattaako sinun tuhlata aikaasi tähän tyyppiin. Ja kuten joku jo edellä kysyikin, niin mitä hän itse kertoi selitykseksi siihen, että hän satutti, vaikka ujelsit kivusta ja kielsit?

En saanut tähän oikein vastausta. Jotain selitti että mulla on muka alhainen kipukynnys tms.? Mutta siihen miksi jatkoi kielloista huolimatta ei sanonut mitään. Hiljaisuus vain laskeutui.  ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko väärinymmärrys? Itse jos hierottavana ollessani sanon että siinä on kipeä kohta, se tarkoittaa että juuri se kohta siis eniten kaipaa hierontaa. 

Vierailija
64/86 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronnassa ne hyödyt tulee siitä kun juurikin kipeää kohtaa käsitellään. Toki pitää kuunnella ja keventää tai lopettaa pyynnöstä. Mutta mies voi kyllä tahollaan nyt kelata, että muuten mukava nainen mutta käsittämätön reaktio ja selvittely hieronnasta.

Vierailija
65/86 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen trolli tällä kertaa 

Vierailija
66/86 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jalka on kipeä?

Vierailija
67/86 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo äijä on sadisti, ei muutakuin mäkeen...Löytyy niitä normaalejakin. Tai sitten, parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa.  Yleensä mies auttaa ja suojelee naistaan. Oma kokemus omasta miehestä.

Vierailija
68/86 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennuksena aloitukseen. En ole pyytänyt kertaakaan hieromaan minua koska en nyt erityisemmin tykkää ja mulla on muutama paikka joihinka en anna koskea kun ovat aika kipeitä. Hieronta vain pahentaa niitä kipuja. Mies siis aloittaa pyytämättä ja kun "löytää" sellaisen oikein kipeän kohdan niin aloittaa tuon painelun vaikka kiellän. ap

Vierailija
69/86 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat suhdetta sinua tarkoituksella satuttavan julman miehen kanssa. Miksi?

Vierailija
70/86 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänellä on kidutusfetissi.

Vierailija
71/86 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai hitsi, teen tuota itsekin! Syynä on se että kaipaan itse kovakouraista hierontaa kun joku paikka on jumissa. Ja kuvittelen toisenkin haluavan. Kysypä onko mies käynyt paljon hieronnassa? Itse olen. Ja heti jos toinen valittaa vaikka kipeitä hartioita menen painelemaan

Kuulostat hirveeltä ihmiseltä. Joku kerta joku painaa sua kunnolla nenään kun meet väärää tyyppiä painelemaan.

Vierailija
72/86 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siltä jää tajuamatta, että se satuttaa, vaan se satuttaa tahallaan. Onhan tuo nyt selvä. Olennainen kysymys on, että. Miten tyhmä sä olet kun et ole tajuavinasi sitä? Haluatko että sua satutetaan? Vai uskotko jostain syystä, ettet saisi kumppania, joka haluaa kohdella sinua niin kuin sinä haluat tulla kohdelluksi? Ja oletat että on parempi olla ilkeän tahallaansatuttajan kanssa kuin yksin?

Hienoa uhrin syyllistämistä taas kerran

Vierailija
73/86 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tyypit jotka hyökkää hieroskeleen ja paineleen toisia on iha vajaita. Hierojat on keksitty ja jos haluu hierontoi nii menee sellaselle. Koittakaa ny pitää näppinne irti muitten kehoista!

Vierailija
74/86 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sano hänelle vaan kirjoitat jollekin vauvapalstalle? Lukeeko hän tätä ja jos lukee, niin vastaa tätä kautta sinulle??

Asia askarruttaa ja mielipiteitä halusin kuulla. En ole tämmöiseen törmännyt aiemmin enkä taida osata reagoida asiaa  riittävällä vakavuudella. Johtunee siitä että edellisissä kahdessa suhteessa kumppani on kohdellut huonosti. Niin huonosti että tämä juttu on hyvin pientä. Ja kun tämä uusi on ollut muuten niin mukava niin siinähän se sitten. Mutta kiitos kun avaatte silmiäni.  ap

Elikä siis ilmeisesti vähättelen omia ikäviä tuntemuksiani kun vertaan edellisiin. Toisaalta myös haen niitä punaisia lippuja kun en enää halua joutua alistetuksi jne. ap

Haloo...Tässä sulle metrin pit punainen lippu.  Heitä mäkeen tuollainen. Arvosta itseäsi.

Vierailija
75/86 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just se ettei itelle tulisi mieleenkään aiheuttaa toiselle kipua. Jos kertoo että joku paikka on nyt kipeänä niin enhän minä nyt sitä paikkaa mene kovakouraisesti painelemaan! Ja jatka kielloista huolimatta. Hitto että piti nyt tämmönen juttu tulla kun muuten vaikuttaisi hyvältä mieheltä. Pitää ottaa puheeksi ja lopettaa tää juttu jos ei jakeluun mene mitä voi tehdä ja mitä ei toiselle ihmiselle.  ap 

Mulla on vähän samantyylisiä kokemuksia. Olen siis todella herkkä kutiamaan, ja on miehiä, jotka tietävät asian ja kutittavat. Se ei ole hauskaa, mutta tällaiselle miehelle ei millään mene jakeluun, että se ei ole hauskaa, vaan niin vastenmielistä, että kun mies tahallaan kutittaa, ja jatkaa kiellosta huolimatta, en enää halua hänen koskevan minuun. Ne lähestyvät kädetkin jo alkavat inhottaa, ja olen jännittynyt että taasko se kutittaa. 

Eli ymmärrän sinua AP. 

Minä en keksinyt muuta ratkaisua, kuin etsiä miehen, joka kunnioittaa minua, eikä halua tehdä asiaa, joka on minusta epämiellyttävä. 

Sivuhuomautuksena kerron,että tämä vaikuttaa seksiin enemmän kuin arvasinkaan, sillä se miehen lempeä kosketus ja hellät kädet -ja luottamus siihen, että hän ei kutita minua- saa minut hulluksi niin, että laukean monta kertaa peräkkäin. 

Eipä ne mukahauskat kutittelijat tajunneetkaan, mistä jäävät paitsi.

Vierailija
76/86 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt riitti painele omaa päätäs vaikka kaulimella 

Vierailija
77/86 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet käyttäytyy kummallisesti neljän seinän sisällä kun on kahdestaan. Julkisella paikalla käytös on eri. Olisi varmaan älynnyt olla kajoomatta kovakouraisesti jos paikalla on silmäpareja. Vaarallisia nuo sadistimiehet.

Vierailija
78/86 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pyydä vaikka jossain ruokakaupassa sitä painamaan kovaa niskasta kun viimeksi se "auttoi". Sitten jos suostuu toistamaan saman liikkeen niin huuatkin kovaan ääneen että au tuo sattuu!! Sitten mies sanoo mutku sä pyysit mua painamaan! Niin kaikki katsoo sitä kuin hullua. Tosin julkisella paikalla tuskin uskaltaa käyttäytyä kummallisesti tai muutenkaan myönnä mielenvikasuuttaan.

Vierailija
79/86 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi fiksut naiset JOKAVITUNKERTA valitsevat väärin?

Miksei miehet pidä huolta, etteivät ole väärä valinta? Pahimmat vielä väittävät olevansa täydellinen valinta, mutta ovat todellisuudessa aivan kamala valinta, johon kenenkään normaalin ei pitäisi tutustua (kuten tämän aloittajan pakkohierojamies). 

Vierailija
80/86 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä kakaroiden jutulle.