Miksi 17-vuotias lähettää dickpicin vuotta nuoremmalle äidille ja ahdistelee tämän omaisia kun ilmoittaa siitä poliisille?
Se poika ajoi vastaan kun äiti ulkoillutti koiraa syrjäisen metsätien vierellä aikaisemmin illalla. No hän kiihdytti vauhtia ja ohjasi vastaantulevien kaistalle niin että ohitti hyvin läheltä. Silminnäkijöitä ei tietty ole. Miksi hän käyttäytyy näin?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko se äiti 16-vuotias?
Tapahtumahetkellä kyllä.
17-vuotias poika lähettää dickpicin 16-vuotiaalle äidille? Tästä on hankala saada selkoa. Jos lähettää sellaisen kuvan ja jää siitä kiinni, niin luulen että ahdisteleminen ja polkupyörällä läheltä ajaminen on pelottelun yritys ja haluaa saada sinut jättämään asian sikseen, koska pelkää.
Nå jåpas.
Taattua Vaavilaatua.
💀🗿-E-
Vierailija kirjoitti:
No pojat on poikia …
Minä otin tiukan kannan tuohon kun aloin saamaan vihaa. Pojat on poikia mutta rajansa kaikella.
Vierailija kirjoitti:
17-vuotias poika lähettää dickpicin 16-vuotiaalle äidille? Tästä on hankala saada selkoa. Jos lähettää sellaisen kuvan ja jää siitä kiinni, niin luulen että ahdisteleminen ja polkupyörällä läheltä ajaminen on pelottelun yritys ja haluaa saada sinut jättämään asian sikseen, koska pelkää.
Tuollaisille räkänokille sais antaa karikkaa (siis laudasta) mennen tullen ja laitaa dickpicistään roikkumaan koivun oksaan.
Siis oliko se äiti 16-vuotias?