Kuinka usein peset rintaliivisi? Nyt oli Iltasanomisissa juttu.
Kommentit (60)
2-3 käyttökerran jälkeen. On vain muutamat liivit enkä raaski ostaa enempää. Liivittömänä jos menee, rintojen hyllyntä häiritsee
Mä tykkään B- kupin omaavana kulkea ilman liivejä, varsinkin kesällä.
Miehetkin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käyttänyt liivejä. Rinnat ovat vieläkin terhakat, vaikka olen imettänyt.
- N 55
Se terhakkuus loppuu kyllä, älä huoli :)
Tuskin. Onhan ihan tunnettu tosiasia ja tutkittu juttu se, että liiveistä ei ole mitään hyötyä.
- eri
Loppuu se terhakkuus sinultakin riippumatta liiveistä tai niiden käyttämättömyydestä.
Itse pikkutissinen ilman liivejä elänyt ja nyt seittemänkymppisenä tissit valahtaa kylkiin, jos makaan seljälläni :)
Ai. Meidän suvussa kaikilla naisilla on kyllä ollut loppuun saakka piukat paikat. :)
Valehtelukin kulkenut suvussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käyttänyt liivejä. Rinnat ovat vieläkin terhakat, vaikka olen imettänyt.
- N 55
Se terhakkuus loppuu kyllä, älä huoli :)
Tuskin. Onhan ihan tunnettu tosiasia ja tutkittu juttu se, että liiveistä ei ole mitään hyötyä.
- eri
Loppuu se terhakkuus sinultakin riippumatta liiveistä tai niiden käyttämättömyydestä.
Itse pikkutissinen ilman liivejä elänyt ja nyt seittemänkymppisenä tissit valahtaa kylkiin, jos makaan seljälläni :)
Ai. Meidän suvussa kaikilla naisilla on kyllä ollut loppuun saakka piukat paikat. :)
Ei teidän suku pysty vanhenemisen seurauksia estämään, vaikka olisitte muuten jotenkin "erikoisia"
Jollakin näköjään ottaa koville, kun kaikki naiset eivät rupsahda.
Ei tarvitse pestä ikinä koska en käytä. C- kuppi.
Mun kaikki rintsikat on sellaisia, että ne voi pestä koneessa 60 asteessa. Työrintsikoita käytän päivän, tai joskus kaksi, riippuu siitä, miten paljon olen hikoillut. Kotirintsikoita, joita käytän myös, kun olen julkisella paikalla muutoin kuin työroolissa, pesen sitten, kun siltä tuntuu. Hikoilen tosi vähän. Pitää hieman rasittaa itseään fyysisesti ennen kuin hikeä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Rupsahtaminen on väistämätöntä. Ei se mikään paha asia ole.
Terveen itsetunnon omaava ymmärtää sen.
Vakiosti vaihdan puhtaat 1-2 kertaa viikossa, kesällä hikoillessa useamminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Meidän suvun naiset ei ala roikkumaan. Mielestäni se tarkoittaa sitä, ettemme rupsahda.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on joku arkeologi joskus ihmeissään kun tutkii muumiota, sieltä ne terhakat tissit pompahtaa arkusta esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on joku arkeologi joskus ihmeissään kun tutkii muumiota, sieltä ne terhakat tissit pompahtaa arkusta esiin.
Vihreänä ikävästä tunteesta? :)
Yleensä kerran viikossa. Toki, jos kovin hikiset aikaisemmin, vaihdan tietysti puhtaat käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Meidän suvun naiset ei ala roikkumaan. Mielestäni se tarkoittaa sitä, ettemme rupsahda.
Ketkä lasket "meidän suvun naisiksi"? Äitisi puolen sukulaiset? Isäsi puolen sukulaiset? Vai ihan kaikki?
Kesällä päivittäin, talvella 2-3 päivän välein.
Kylläpä tosiaan jotakuta pännii se, että joku kokee olevansa timmi eikä pyytele sitä anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä lasket "meidän suvun naisiksi"? Äitisi puolen sukulaiset? Isäsi puolen sukulaiset? Vai ihan kaikki?
Se on niin nuori vielä, että ei ymmärrä vanhenemista.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä tosiaan jotakuta pännii se, että joku kokee olevansa timmi eikä pyytele sitä anteeksi.
Saahan sitä timmi olla, mutta järkevä osaa hyväksyä, että vanhemmiten ei oo enää niin timmi. Vaikka sitä kuinka haluisi.
39: oon timmi. Myös läheisteni mielestä.
Varmaa sillo ku ne mälliä täynnä