Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein peset rintaliivisi? Nyt oli Iltasanomisissa juttu.

Vierailija
27.08.2026 |

Itse pesen kaksi kertaa vuodessa. Muita?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pessyt.

-Jorma35

Vierailija
2/60 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan tissihiki-akat ei pese niitä koskaan. Ilmanko haisevatkin kuin raatosyötit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jännä. Omistan kolmet, joista vain yhtiä käytän. Heitän ne koneeseen noin kerran kuussa.

Jännä sen vuoksi, että muita vaatteita en käytä kahta kertaa pesemättä. Pesen keskiviikkoisin lyhyen 40-60 asteen pesun ja viikonloppuna pitkän 60 pesun. Tyynyliinat vaihdan 2 kertaa vikossa ja lakanat kerran viikossa. Matotkin pesen kuukausittain (nuo puuvillamatot, jotka mahtuu omaan koneeseen, iso matto pesulassa pari kertaa vuodessa). Minulla ei ole eläimiä ja olen muutenkin puhdas, mutta noi rintsikat on kyllä sellainen dirty little secret - kirjaimellisesti.

Vierailija
4/60 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ku ne on hikeentyneet tms. Vakikäytössä olevat menevät ainakin kerran viikossa pesuun. Kesällä pesen jopa joka käyttökerran jälkeen käsin.

Vierailija
5/60 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt liivejä. Rinnat ovat vieläkin terhakat, vaikka olen imettänyt.

- N 55

Vierailija
6/60 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, nyt annettiin lehdessä ohjeet tissiliivien pesusta.

Mitäs te ette vielä osaa, vai onko kaikki eläminen jo käyty läpi.

Vierailija
7/60 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käyttänyt liivejä. Rinnat ovat vieläkin terhakat, vaikka olen imettänyt.

- N 55

Se terhakkuus loppuu kyllä, älä huoli :)

Vierailija
8/60 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- N 55

Tuskin. Onhan ihan tunnettu tosiasia ja tutkittu juttu se, että liiveistä ei ole mitään hyötyä. 

- eri

Vierailija
9/60 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan liivit  noin 1-2 kertaa päivässä ja pesuun menee käytön jälkeen. Ylipainoa ja hikoilu sen verran runsasta. 

Vierailija
10/60 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit pitäisi joskus valita vuoden turhakkeeksi. Poislukien ehkä todella isorintaiset, joille niistä voi olla hyötyä.

Vierailija
11/60 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- N 55

Tuskin. Onhan ihan tunnettu tosiasia ja tutkittu juttu se, että liiveistä ei ole mitään hyötyä. 

- eri

Ei mitään hyötyä?  Viitsitkö vinkata /linkata kyseisen tutkimuksen.  Vai onko kyseeessä mutu? Toki jos täysin lauta ja rinnat uupuu, ei liivithyödytä, mutta muuten.

Vierailija
12/60 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- N 55

- eri

Ei mitään hyötyä?  Viitsitkö vinkata /linkata kyseisen tutkimuksen.  Vai onko kyseeessä mutu? Toki jos täysin lauta ja rinnat uupuu, ei liivithyödytä, mutta muuten.

Tästä on tehty useitakin tutkimuksia. Etsivä löytää.

Vierailija
13/60 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten alistamista. Sori siitä.

Vierailija
14/60 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pesin liian harvoin. Nyt jokaisen käytön jälkeen, joskus ehkä 2 päivää käytössä mutta tosi harvoin. Käytän lähinnä vaan urheiluliivejä.

Vierailija
15/60 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- N 55

- eri

Loppuu se terhakkuus sinultakin riippumatta liiveistä tai niiden käyttämättömyydestä.

Itse pikkutissinen ilman liivejä elänyt ja nyt seittemänkymppisenä tissit valahtaa kylkiin, jos makaan seljälläni :)

Vierailija
16/60 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ei käytä elinliivejä? 

Vierailija
17/60 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max. 2 päivää pidän samoja ja sitten laitan pesuun.

Vierailija
18/60 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintaliivit pitäisi joskus valita vuoden turhakkeeksi. Poislukien ehkä todella isorintaiset, joille niistä voi olla hyötyä.

Pieniruntaisena on ihanaa ku voi valita laittaako ne päälle vai ei :D Sosiaalisista syistä/normeista johtuen pidän mutta välillä oon niin rebel että oon jopa unohtanut kerran laittaa. 

Vierailija
19/60 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- N 55

- eri

Loppuu se terhakkuus sinultakin riippumatta liiveistä tai niiden käyttämättömyydestä.

Itse pikkutissinen ilman liivejä elänyt ja nyt seittemänkymppisenä tissit valahtaa kylkiin, jos makaan seljälläni :)

Ai. Meidän suvussa kaikilla naisilla on kyllä ollut loppuun saakka piukat paikat. :)

Vierailija
20/60 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko pestä melkein joka päivä, koska muuten haju on kammottava. Hikoilen paljon eikä se riitä poistamaan ongelmaa että käyn joka aamu suihkussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi