Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordea on takuuvarmasti paskin pankki Suomessa

Vierailija
27.08.2026 |

Kokemuksia:
- Tilisiirrot eivät toimi
- Nettipankki ei toimi
- Luottokortti ei toimi
- Chatneuvonta ei toimi
- Puhelinneuvonta ei toimi

Mites muilla?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat palkanneet mielisairaitakin johto asemiin, sisäpiirin tieto

Vierailija
2/34 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkia voi vaihtaa. Vaihdoin jo vuosikymmeniä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea on oikein hyvä. Minullakin on siellä oma premium wealth advisor ja saan häneen yhteyden liki kellon ympäri. 

Vierailija
4/34 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkään meni ennen kun huomasit.

Vierailija
5/34 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Nordea nykyisin ole ruotsalaisomistuksessa? 

Vierailija
6/34 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, taidat olla koko ajan siellä nettipankissa? Välillä voisit sulkea koneen ja lähteä vaikka kävelylle. Ei elämä ole pelkkiä tilitapahtumia.

Vierailija
7/34 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien ulinaa on aina ihana kuunnella... ja se uho, se on kuin 4-vuotiaalla.

Vierailija
8/34 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maksat vieläpä tästä lystistä kuukausimaksua. Itse olen "kostanut" nordealle ja siirrän kaikki ylimääräiset rahat sijoituksiin/säästöön muihin pankkeihin. Nytkin ennen palkkapäivää Nordeassa alle 100 e.

Vierailija
9/34 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on luokkaerot. Pitää olla vähintään tietty summa tilillä, jotta mielletään ihmiseksi. Itsehän käytän S-pankkia se on ilmainen ja saa bonuksia ja osinkoja joka vuosi tosin Kela vie nekin.

Vierailija
10/34 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinpalvelu toimii sentään edes jotenkin.

Mut asiakaspalvelupankkeja vois avata huomattavasti enemmän tai ylipäätään tuoda takas.
Pari vuotta sitten katosi kortti ja täytyi käydä hakemassa käteistä elääkseen. Kävin itäkeskuksessa ja saavuin paikan päälle vain 5 minuuttia yli ovien avaamisesta ja jonot oli jo kuin leipäjonossa. 

Vierailija
11/34 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla Nordea toimii sen mitä tarvitsenkin. E-laskut hoituvat ajallaan, olen laittanut automaattisesti menemään maksuun kaikki pakolliset. Kortin toiminnassa ei ole ollut häiriöitä pitkään aikaan, ja asiakaspalveluun ei tarvinnut jonottaa tuhottoman kauaa kun viimeksi jouduin jotain asiaa soittamaan. Nordean Omaposti kuittaa myös nopeasti tekstiviestinä.

Vierailija
12/34 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordea on oikein hyvä. Minullakin on siellä oma premium wealth advisor ja saan häneen yhteyden liki kellon ympäri. 

Millä rahamäärällä saa oman advisorin?

Vierailija
13/34 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimii kyllä nuo kaikki kun muistaa sovelluksen päivittää. Se mikä ei toimi on työntekijöiden asiantuntemus tai kyky palvella.

Vierailija
14/34 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 30 000 sijoituksissa tai asuntolaina niin ilmaista on palvelut. Mulla on. Pärjättävä on koska on osakesäästötili.

Työtön

Vierailija
15/34 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ihmetellyt, että miksi ihmiset laittavat rahansa Nordeaan, ku meillä on kotimaisiakin vaihtoehtoja. Nordea muutoinkin vaikuttaa ällöttävän ylimieliseltä ja elitistiseltä. 

Vierailija
16/34 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on 30 000 sijoituksissa tai asuntolaina niin ilmaista on palvelut. Mulla on. Pärjättävä on koska on osakesäästötili.

Työtön

Minulla ei ole enää asuntolainaa mutta on 0€ arvo-osuustili, luottokortti ja monta tiliä. Ei palvelumaksuja.

Vierailija
17/34 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minullakin

Vierailija
18/34 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta kysy tekoälyltä

Vierailija
19/34 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön

Minulla ei ole enää asuntolainaa mutta on 0€ arvo-osuustili, luottokortti ja monta tiliä. Ei palvelumaksuja.

Jos on rahaa tilillä niin sekin kait käy eli säästöjä.

Vierailija
20/34 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, taidat olla koko ajan siellä nettipankissa? Välillä voisit sulkea koneen ja lähteä vaikka kävelylle. Ei elämä ole pelkkiä tilitapahtumia.

Ai ei ole vai?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi