Kuningas Haraldin kuolinvalvojaiset - OFFICAL
Veikkauksia meneekö valvomiseksi vai saadaanko uutinen piankin?
Kommentit (21)
Mitä tarkoittaa offical?
Samaa sarjaa airflyerin kanssa.
Sairas vanhus kysymyksessä. Pilailetko ap?
Vierailija kirjoitti:
Sairas vanhus kysymyksessä. Pilailetko ap?
Pystytkö nyt olemaan vai tarvitaanko ambulanssia?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa offical?
Kunnon keskustelun pitää aina olla OFFICIAL, virallinen nääs.
Kyllähän hän lähdössä nyt on, ehkä jo lähtenytkin. Eikä asiasta tarvitse pilailla, on iso asia Norjassa ja toki hänen läheisilliin.
Eiköhän tuo ole jo periaatteessa kuollut. Odottavat, että kaikki tärkeimmät ehtii paikalle ja sitten kytketään elintoiminnot pois päältä.
Kuinka tyhmä täytyy olla, että luulee sairaan vanhuksen palaavan takaisin valtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyhmä täytyy olla, että luulee sairaan vanhuksen palaavan takaisin valtaan.
Amerikkalainen ehkä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän hän lähdössä nyt on, ehkä jo lähtenytkin. Eikä asiasta tarvitse pilailla, on iso asia Norjassa ja toki hänen läheisilliin.
Eikö ne turskaa kalasta eikä läheisilliä ?
Itselle henkilökohtaisesti kuninkaalliset ei juuri mitään merkitse mutta jotenkin noiden uutisten lukeminen tuo mieleen oman äitini lähdön pari vuotta sitten, kun sisarusten kanssa valvoimme hänen vierellään. Liian nuorena lähti hän sairauden uuvuttamana. Olen tässä itkeskellytkin ja ikävöinyt äitiä <3
Huonoltahan Haraldin tila on näyttänyt jo ainakin vuoden ja olen usein miettinyt, että miksei luopunut kruunusta vapaaehtoisesti kuten Tanskan kuningatar teki. Vakavasti sairas lähes 90v kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne turskaa kalasta eikä läheisilliä ?
Mä en kestä, kissakin kattoo että mitä minä hekotan
Monenkirjava kattaus käytökseltään kuolinvuoteen ääressä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa offical?
Kunnon keskustelun pitää aina olla OFFICIAL, virallinen nääs.
Eli et älynnyt. No, en yllättynyt.
Jotkut saa hyvät "hynät"perintönä...kunkku ei ole tyhjätasku..
Lissun kohdalla tieto tuli joskus seitsemän aikaan illalla, eiköhän Harald tähtää samaan.