Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhtä asiaa en edelleenkään ymmärrä tuosta Nepalin jutusta, miksi ihmeessä korkeakoulutetut ihmiset juoksevat joenuoman suuntaisesti pakoon?

Vierailija
27.08.2026 |

Jotenkin ensimmäisenä tulisi minulle mieleen lähteä mahdollisimman korkealle sivuttaissuunnassa, sen juoksukilpailun kun voisi voittaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoo tuon Reutersin videon loppuun saakka, ei olisi kovin koekealle edes ehtinyt.

Ja todennäköisesti nuo ihmiset eivät edes tienneet mitä sieltä tulee, kun rakennus edessä. Taistele tai pakene moodi aktivoitui ja karkuun juoksivat.

Vierailija
22/24 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joenuomassa saattaa olla korkeat penkat, ei pääse ylös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin ne videot Hesarissa, niin sanoin miehelleni, että näiden videoiden jälkeen ei sentään jää Sepoille ja Markuille tilaa besservisseröidä miten olisivat itse pelastuneet ylivertaisen älynsä ansiosta. Olin väärässä. Kun on tarpeeksi harhainen omasta ylivertaisuudestaan niin aina näköjään onnistuu.

Vierailija
24/24 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän leffoissakin aina tehdään. Paetaan tietä, rataa tai vaikka joen rantaa pitkin kun pitäisi oikeasti juosta kohtisuoraan sivusuuntaan. Lipputanko kaatuu, talo kaatuu, mikä tahansa kaatuu, juostaan tietty kaatumissuuntaan eikä sivusuuntaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän