Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun on olen ollut työttömänä jonkin aikaa, ymmärrän ettei työelämä ole minua varten

Vierailija
27.08.2026 |

Aina sanottiin, että pitää kasvattaa paksumpi nahka, mutta minä vain ahdistuin. Tulin työpaikalla kiusatuksi ja stressasin pahasti.

Työttömänä sentään yleensä nukun hyvin. Töissä käydessä olin jatkuvasti ylivireä ja minulla oli pahoja univaikeuksia.

Ei ole kestävä yhtälö, että on paljon ihmisiä jotka eivät käy töissä. Tilanne ei taida kuitenkaan tulla paranemaan niin kauan kuin työelämä on näin epäinhimillistä. Työstä saa palkkaa, mutta ei se palkka ole sen arvoinen asia, että mielenterveytensä kannattaisi sen takia pilata.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minäkään siedä työelämää mutta pakko tehdä töitä että saa ruokaa pöytään ja laskut maksettua

Minä en taida edes tuntea ketään joka ei olisi välistä edes vittuuntunut työelämään. Saa olla tukena millon kellekkin kun on yliväsynyt tai joku tekee hommansa huonosti ja joutuu jälkiä paikkaamaan jne.

Vierailija
42/45 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kenenkään ei pitäisi käyttää suurinta osaa elämästään töissä. Tämä nyt vain on mennyt tähän.

Työ on pakollinen paha, en kusekaan työpaikalle päin kun sieltä illalla pääse. Vapaa-aika on se oikea elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minäkään siedä työelämää mutta pakko tehdä töitä että saa ruokaa pöytään ja laskut maksettua

Minä en taida edes tuntea ketään joka ei olisi välistä edes vittuuntunut työelämään. Saa olla tukena millon kellekkin kun on yliväsynyt tai joku tekee hommansa huonosti ja joutuu jälkiä paikkaamaan jne.

Olisikin vain välillä vittuuntunut, mutta kun se työnteko voi viedä ilon ihan koko elämästä.

Vierailija
44/45 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikin vain välillä vittuuntunut, mutta kun se työnteko voi viedä ilon ihan koko elämästä.

Voi. Mutta aina pitää muostaa että voit olla ylpeä itsestäs sen verran että teet niitä töitä edes. Työtön ei voi sitä tehdä ja kokee monesti jopa häpeää yksin ollessaan. Sinun ei tarvitse hävetä kun teet töitä. Tämä häpeän tunne ja ylpeyden tunne tulee ihmisestä itsestään. Muut ihmiset voi vain yrittää korostaa sitä. Huonossa tai pahassa.

Vierailija
45/45 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi. Mutta aina pitää muostaa että voit olla ylpeä itsestäs sen verran että teet niitä töitä edes. Työtön ei voi sitä tehdä ja kokee monesti jopa häpeää yksin ollessaan. Sinun ei tarvitse hävetä kun teet töitä. Tämä häpeän tunne ja ylpeyden tunne tulee ihmisestä itsestään. Muut ihmiset voi vain yrittää korostaa sitä. Huonossa tai pahassa.

Tai hyvässä piti kirjoittama. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan