Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pesevätkö miehet pyykkiä?

Vierailija
26.08.2026 |

Siis parisuhteessa tai perheen isänä. Inhoan pyykkäämistä, löytyisikö minulle heteromies, joka tykkää pyykätä ja viikata kuivat pyykit siististi kaappiin.

T. Vapaaherratar

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen todennut helpommaksi pestä pyykit koneella. 

Vierailija
42/79 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa sellainen pesukone, joka pesun ja kuivauksen lisäksi järjestelee pyykit pinoihin ja siitä ihminen voisi siirtää ne helposti kaappiin.

Ap

Nyt on laiskuus huipussaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa sellainen pesukone, joka pesun ja kuivauksen lisäksi järjestelee pyykit pinoihin ja siitä ihminen voisi siirtää ne helposti kaappiin.

Ap

Nyt on laiskuus huipussaan!

No ei siitä ahkerasta pyykinpesusta mitään mitalia saa.

Vierailija
44/79 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI. Mies ei koskaan peseydy.

Mies ei koskaan myöskään pese pyykkiä.

YMMÄRRÄTKÖ? Sinun paikkasi ei ole parisuhteessa!! Mene pois!!! HUS!!

Vierailija
45/79 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pesutorni ja minä pyykkään ihan mielelläni. Kuivat lakanat vedetään miehen kanssa suoriksi ja sitten joko viikkaan tai rullaan kaappiin. Niin hienoja emme ole, että mankeli löytyisi kodinhoitohuoneesta. Pesuohjelmat ovat pitkiä, taisi olla väärä ostos. Pitkiähän ne nykyään ovet ja useammat vettä säästäviä, mikä on ok. Mutta silti, kone on käynnissä pitkään ja siihen kuivaukset päälle. Kyllähän se sähköäkin kuluttaa, vaikkakin entistä vähemmän. 

Vierailija
46/79 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muu ne sitten pesee? Onhan se naaraille liian raskas ja vaativa operaatio. Se on tullut palstalla hyvin selväksi.

Vierailija
47/79 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin laittaa pyykit koneeseen ja laittaa kuivumaan, mutta en viikkaa, vaan heitän ryttyisinä kaappiin. m50

Sama. Tungen puhtaat vaatteet vain kaappiin. Ei jaksa viikata.

Vierailija
48/79 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just laitoin koneen pyörimään, lounastauolla laitan puhtaat vaatteet kuivumaan.

Näin se menee meillä, jossa minä voin työskennellä etänä, vaimo ei.

Vierailija
49/79 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkäyksessä ei ole  minulle mitään ongelmaa. Viikkaus taas täysin turhaa, nehän menee kuitenkin ryttyyn käytössä. Jo pelkkä sanakin, viikkaus , kuulostaa joltakin rotan vikinältä. Aivan turhaa ajankäyttöä kenelle tahansa. Viik viik!  - Pekka M36 

Vierailija
50/79 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkään kyllä mutta en viikkaa nätisti kaappiin.Kasaan ne vain omille hyllyilleen? T.m33

Vierailija
51/79 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (nainen) tykkään pyykkäämisestä, joten pääasiassa minä hoidan. Miehen kaikki vaatteet pestään 60 asteessa ja ne on aika tummia, niin ei hänen ole tarvinnut perehtyä pesuohjelmiin.

Minä sitten väkerrän pesupussien ja linkousnopeuksien kanssa. Tuleeko huuhteluainetta, pyykkietikkaa vai ei mitään. Miestä ei nämä kiinnosta ja se on ihan ok. Kyllä hänelle muuta hommaa riittää.

Vierailija
52/79 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä provo saa arvoisensa vastauksen

Kumpi poistetaan heti?

No se vastaus tietenkin

Säälittävä provo saa jäädä...

Vierailija
53/79 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mun mieheni. Pesee pyykkiä pari kertaa vuodessa ja silloinkin kyselee mikä lämpötila nyt pitää laittaa ja mikä ohjelma.

Vierailija
54/79 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan mun mieheni. Pesee pyykkiä pari kertaa vuodessa ja silloinkin kyselee mikä lämpötila nyt pitää laittaa ja mikä ohjelma.

Ja - nainen kun olet - ajattelet kuinka miehesi ei osaa mitään. Etkä tajua että tuo on kaikella todennäköisyydellä pelkkää leikkiä.

Mutta suutu vaan niin paljon kuin huvittaa.

Vierailija
55/79 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä pesevät.

Ei pyykinpesu ole mitään rakettitiedettä, jopa naiset osaavat sitä. 🤗 

Vierailija
56/79 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja - nainen kun olet - ajattelet kuinka miehesi ei osaa mitään. Etkä tajua että tuo on kaikella todennäköisyydellä pelkkää leikkiä.

Mutta suutu vaan niin paljon kuin huvittaa.

Ei tuo leikkiä ole, mutta miksi mä siitä suuttuisin? 😀 Neuvon tietysti häntä, ja sillä hyvä. Taidat olla aika rasittava kumppani, jos tuollaisistakin vedät herneet nenään.

Vierailija
57/79 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo "pesevät", eli heittävät kaikki eri värit ja materiaalit sekaisin koneeseen, valitsevat jonkun lyhyen 40 asteen ohjelman, vähän pesuainetta ja jättävät märät pyykit koneeseen muhimaan. Lopputuloksena nuhjuisia, ryppyisiä ja värjääntyneitä tiskirätin hajuisia vaatteita ja pyyhkeitä/lakanoita.

Jos puhdasta ja raikasta lopputulosta haluaa, niin ei päästä miestä edes pesukoneen lähelle.

Korjaan vähän: kaikki tosiaan sekaisin samaan koneeseen, mutta ne myös myllytetään kuumassa ja yliannostellaan pesuaine. Sitten laitetaan mytyssä kuivumaan.

Vierailija
58/79 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin laittaa pyykit koneeseen ja laittaa kuivumaan, mutta en viikkaa, vaan heitän ryttyisinä kaappiin. m50

Meillä vaimo heittää koneeseen, mutta sen jälkeinen toiminta unohtuu tyystin eli minä kuivatan ja hoidan paikoilleen.

Vierailija
59/79 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä (nainen) tykkään pyykkäämisestä, joten pääasiassa minä hoidan. Miehen kaikki vaatteet pestään 60 asteessa ja ne on aika tummia, niin ei hänen ole tarvinnut perehtyä pesuohjelmiin.

Minä sitten väkerrän pesupussien ja linkousnopeuksien kanssa. Tuleeko huuhteluainetta, pyykkietikkaa vai ei mitään. Miestä ei nämä kiinnosta ja se on ihan ok. Kyllä hänelle muuta hommaa riittää.

Meillä myös näin. En mä edes antaisi miehen tuhota mun hienopestäviäni tai värjättyjäni, sen verran tykkään vaatteistani. Tekstiilihuolto on zen, mä elvytysvärjäyjsen lisäksi myös poistelen tahrat ja korjausompelen. Mies kyllä ripustaa pyykit. 

Vierailija
60/79 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo "pesevät", eli heittävät kaikki eri värit ja materiaalit sekaisin koneeseen, valitsevat jonkun lyhyen 40 asteen ohjelman, vähän pesuainetta ja jättävät märät pyykit koneeseen muhimaan. Lopputuloksena nuhjuisia, ryppyisiä ja värjääntyneitä tiskirätin hajuisia vaatteita ja pyyhkeitä/lakanoita.

Jos puhdasta ja raikasta lopputulosta haluaa, niin ei päästä miestä edes pesukoneen lähelle.

Minkälaisia miehiä sulla on oikein ollut? 

Metsäläisiä.