Pesevätkö miehet pyykkiä?
Siis parisuhteessa tai perheen isänä. Inhoan pyykkäämistä, löytyisikö minulle heteromies, joka tykkää pyykätä ja viikata kuivat pyykit siististi kaappiin.
T. Vapaaherratar
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo "pesevät", eli heittävät kaikki eri värit ja materiaalit sekaisin koneeseen, valitsevat jonkun lyhyen 40 asteen ohjelman, vähän pesuainetta ja jättävät märät pyykit koneeseen muhimaan. Lopputuloksena nuhjuisia, ryppyisiä ja värjääntyneitä tiskirätin hajuisia vaatteita ja pyyhkeitä/lakanoita.
Jos puhdasta ja raikasta lopputulosta haluaa, niin ei päästä miestä edes pesukoneen lähelle.
Ihan paskapuhetta.
Totuus voi kirpaista 🤷
Mikä hemmetin totuus?🤔
Pesen monta kertaa viikossa. Ei naiseni tarvii pestä minun vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu pyykkäykset, ruuanlaitot ja ompelu. Seksiä saa irtonumeroina. Miksi ikinä menisin parisuhteeseen?
Kuka sua parisuhteeseen edes haluaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu pyykkäykset, ruuanlaitot ja ompelu. Seksiä saa irtonumeroina. Miksi ikinä menisin parisuhteeseen?
Kuka sua parisuhteeseen edes haluaisi?
Hän myy jonoon lippuja.
Vierailija kirjoitti:
Voin laittaa pyykit koneeseen ja laittaa kuivumaan, mutta en viikkaa, vaan heitän ryttyisinä kaappiin. m50
Eikö porukka oikein tykkää mun pyykinpesutavoista, vai miksi alapeukut? m50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin laittaa pyykit koneeseen ja laittaa kuivumaan, mutta en viikkaa, vaan heitän ryttyisinä kaappiin. m50
Eivät ymmärrä huumoria, tai kilvoittelevat keskenään parhaan tekstiilihuoltajan tittelistä.
Minä tykkään välillä urakoida lakanoita, pyyhkeitä ja omia vaatteeita pesukorit tyhjäksi. Kolme koneellista päivässä. Tai joskus lakanoita useampikin. Vaimon pyykkeihin en koske yhden angoravillapusero-incidentin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden miehen taloudelta ei kysytty, mutta itse teen tuon kaiken vaan en viikkaa vaatteita. Laitan ne hengareille.
Laitatko useammat pikkuhousut samalle hengarille?
Pikkuhousut ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Pyykkien viikkaus on rasittavaa hommaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään välillä urakoida lakanoita, pyyhkeitä ja omia vaatteeita pesukorit tyhjäksi. Kolme koneellista päivässä. Tai joskus lakanoita useampikin. Vaimon pyykkeihin en koske yhden angoravillapusero-incidentin jälkeen.
-incidentin taustalla jotain patoutunutta.
Vierailija kirjoitti:
Eivät yleensä, jos nainen on samassa taloudessa.
Älä jaksa länkyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Pyykkien viikkaus on rasittavaa hommaa.
Ap
Sitä se totisesti on. m50
Vierailija kirjoitti:
Mun poikaystävä pesee pyykkiä enemmän ku minä. Aikuiset miehet osaa tehdä aikuisten asioita, niin ku pyykätä.
luin kyykätä
Mun mies hoita täysin meidän perheen pyykkihuollon. Pesin kyllä silloin kun olin kotona ja lapset pieniä. Kun menin töihin, niin etätyötä tekevä mies otti vastuun pyykkihuollosta. Näin on menty 15 vuotta. Nykyisin ollaan kahdestaan. En pese pyykkiä oikeastaan koskaan, satunnaisesti koneellinen lomalla ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden miehen taloudelta ei kysytty, mutta itse teen tuon kaiken vaan en viikkaa vaatteita. Laitan ne hengareille.
Laitatko useammat pikkuhousut samalle hengarille?
Pikkuhousut ?
Nykymiehet käyttävät pikkuhousuja. Ne tuntuvat mukavammilta kun on korkeampi vyötärö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo "pesevät", eli heittävät kaikki eri värit ja materiaalit sekaisin koneeseen, valitsevat jonkun lyhyen 40 asteen ohjelman, vähän pesuainetta ja jättävät märät pyykit koneeseen muhimaan. Lopputuloksena nuhjuisia, ryppyisiä ja värjääntyneitä tiskirätin hajuisia vaatteita ja pyyhkeitä/lakanoita.
Jos puhdasta ja raikasta lopputulosta haluaa, niin ei päästä miestä edes pesukoneen lähelle.
Minkälaisia miehiä sulla on oikein ollut?
Ei sillä ole miestä, tytöt täällä on kertonu
Olisipa sellainen pesukone, joka pesun ja kuivauksen lisäksi järjestelee pyykit pinoihin ja siitä ihminen voisi siirtää ne helposti kaappiin.
Ap
Sukat pallotan. En viikkaa, tai silitä.
Next!