Mielestäni kaikille työttömien haukkujille pitäisi antaa potkut
Sitten pääsisivät itse kokeilemaan työttömyyttä. Firmankaan imago ei kärsisi heistä.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut, että kun meidät irtisanotaan, ei kukaan ole maksamassa tukiasi.
Mihin minä tukia tarvitsen, kun vien sinun työpaikkasi?
Millä ajattelit elää kun joudut työttömäksi?
Toiset voivat vaihtaa työpaikkaa kun haluavat,toiset ovat vuositolkulla työttömiä.Luuletko oikeasti pääseväsi kenenkään tilalle?Mikset siis ole jo töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikille sairaiden haukkujille toivoa sairastumista. Sanotaan, ettei saa toivoa, ja vtut. Ei nuo muuten opi. Köyhien haukkujille köyhyyttä jne.
Ei ihme että näin pahantahtoinen ihminen on köyhä.Toisten rahalla elävä voisi olla vähän kiitollisempi.Itse toivon tukien reilua saksimista teille.
Jos sinä sairastut pahasti tai potkut osuu omalle kohdalle, sinustakin voi tulla köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikille sairaiden haukkujille toivoa sairastumista. Sanotaan, ettei saa toivoa, ja vtut. Ei nuo muuten opi. Köyhien haukkujille köyhyyttä jne.
Ei ihme että näin pahantahtoinen ihminen on köyhä.Toisten rahalla elävä voisi olla vähän kiitollisempi.Itse toivon tukien reilua saksimista teille.
Itse olen hyväpalkkaisessa työssä, mutta ehdottomasti olen sairaiden ja työttömien haukkumista vastaan. Sillä tavalla heitä ei saa terveiksi. Sinä sen sijaan olet pahantahtoinen, katkera piru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö syöpälääkärit erottaa, jos haukkuvat työttömiä?
Ketä se auttaa
Harvemmin niin fiksut ihmiset siihen sortuu, ellei ole nepsytausta. Yleensä ne on laiskoja työlisiä ja poliittisten suojatyöpaikkojen tyypit. Mulla ne, jotka saavat tulonsa työttömistä, nutta nämä ovat turha yhteiskunnan kuluerä. Esim työvoimspoliittisten kurssien kouluttajat, jotka eivät ikinä pärjäisi missään tulosvastuullisessa hommassa.
No mutta pupukurssit on ihania. Näin me työttömät ja matalaotsaiset persutrollit ajatellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut, että kun meidät irtisanotaan, ei kukaan ole maksamassa tukiasi.
No miksi et ole jo töissä jos sinut otetaan niin helposti toisten tilalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hyväpalkkaisessa työssä, mutta ehdottomasti olen sairaiden ja työttömien haukkumista vastaan. Sillä tavalla heitä ei saa terveiksi. Sinä sen sijaan olet pahantahtoinen, katkera piru.
Se on sinun mielipide.Piruja ovat tuilla makoilijat joille ei työt kelpaa.Ja itse olen tehnyt osa-aikaisia paskaduuneja ja mennyt töihin ,vaikka käteen jäi puolet vähemmän kuin kotona.En valittanut kuinka pitäisi saada 300 €suojaosia ja kuinka työnteko ei kannata ja kuinka työssäkäyntiin kuluu rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sinun mielipide.Piruja ovat tuilla makoilijat joille ei työt kelpaa.Ja itse olen tehnyt osa-aikaisia paskaduuneja ja mennyt töihin ,vaikka käteen jäi puolet vähemmän kuin kotona.En valittanut kuinka pitäisi saada 300 €suojaosia ja kuinka työnteko ei kannata ja kuinka työssäkäyntiin kuluu rahaa.
Se on sinun oma häpeäsi, jos et ole viitsinyt opetella laskemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi et ole jo töissä jos sinut otetaan niin helposti toisten tilalle?
Aloituksen pointti oli se että kaikki työttömien haukkujat saisi potkut.
Osaatko lukea?
Vierailija kirjoitti:
Hauska lukea teidän laiskojen ja lahjattomien vihervassareiden kitinää kun itse on hoitanut asiat hyvin.
Heh kaikki persut on töissä ja hyvin menee 100%
En lainannut ketään. Mietin joskus sitä, et pitäiskö olla valtiollinen taksvärkkipäivä? (tiedätte varmaan mitä t. on)?
Jokaiselta 18v-eläkeläiset otettaisiin yhden päivän palkka/etuus valtiolle, Kyllä minä kestäisin sen työttömänä. Päästäiskö sillä tästä kurimuksesta vähän nopeammin eroon?
Kommunismia? Voi olla, jonkun mielestä, omasta ei. Tuo vaan on vaikea järjestää, valtion tasolla.
Ja - kaikki osallistuisi, myös poliitikot; PM:ä ja pressaa myöten (pressa ei tosin ole poliitikko, mutta ymmärtänette).
Mielenkiintoinen ajatusleikki.
Työttömien haukkuja kirjoittaa mielisairaalasta? Pahat obsessiot.
(Miltä työpaikalta voi tehdä noin paljon aloituksia?)
kun karma iski
ei edellinen