Mielestäni kaikille työttömien haukkujille pitäisi antaa potkut
Sitten pääsisivät itse kokeilemaan työttömyyttä. Firmankaan imago ei kärsisi heistä.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä moni perskokkareiita äänestänyt on joutunut työttömäksi. Ihan oikein heille, ai että nauran kun karma iski. Tervemenoa "anteliaille tuille" te-tanttojen ja kelan kyykytettäväksi! :D
Onpas katkeraa. Ei mikään ihme, että sinua ei palkata, kun olet noin toksinen.
Ja kaikille sairaiden haukkujille toivoa sairastumista. Sanotaan, ettei saa toivoa, ja vtut. Ei nuo muuten opi. Köyhien haukkujille köyhyyttä jne.
Pitäisikö syöpälääkärit erottaa, jos haukkuvat työttömiä?
Ketä se auttaa
Vierailija kirjoitti:
Ketä se auttaa
Otetaanko tilalle ulkomaiset syöpälääkärit?
Järkevää?
Oletko ajatellut, että kun meidät irtisanotaan, ei kukaan ole maksamassa tukiasi.
Hauska lukea teidän laiskojen ja lahjattomien vihervassareiden kitinää kun itse on hoitanut asiat hyvin.
Pitääkö tässä alkaa rikkaita haukkumaan näin melko pienituloisena,niin sitten joku toivoo mulle koittamaan sitä rikkaana olemista. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ketä se auttaa
Yliopistosta löytyy uusia.
Vierailija kirjoitti:
Hauska lukea teidän laiskojen ja lahjattomien vihervassareiden kitinää kun itse on hoitanut asiat hyvin.
Aloituksen logiikalla sinulle pitää toivoa äkillistä sairastumista ja potkuja. Oppisit ettei työttömyys johdu laiskuudesta ja lahjattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut, että kun meidät irtisanotaan, ei kukaan ole maksamassa tukiasi.
Aika paljon olis niitä tYöTtÖmiÖ jotka tulisi sinne töihin tana
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki työssäkäyvät ole ääliöitä jotka haukkuu muita.
Pahan onnettomuuden jälkeen olin vuoden sairaalassa. Sitten työkokeiluun (eläkeyhtiö maksoi täyden työkyvyttömyyseläkkeen korotettuna 33%) omaan työhöni ja kouluttamani tyyppi ei saanut antaa minun tehdä mitään itsenäisesti.
Ei se oikein onnistunut ja eläkevakuutusyhtiö halusi tutkimuksia työkyvystä. Tutkimukset kestivät 10kk ja todettiin eläkeelle työnnettäväksi.
Nyt kuulen kateellisten haukkuvan minua lusmuksi, pummiksi ja vaikka miksikä. Ei eläkeyhtiö huvikseen niitä eläkkeitä myönnä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin minä tukia tarvitsen, kun vien sinun työpaikkasi?
Millä ajattelit elää kun joudut työttömäksi?
Vierailija kirjoitti:
Viikatemies vaanii sinua kuitenkin. Et ole kuolematon.
Vierailija kirjoitti:
Vihervassari mainittu ja idiootti paskapersu havaittu. Vihreät on kokoomuksen puisto-osasto ja ps nyt vain on politiikan huumepedofiilikerho.
Kyllähän monet työttömien haukkujat ja halveksiat on saaneet kenkää, yksikin varmaan hyppäsi junan eteen tänään koska ei kestänyt "itse kokemaansa" häpeää.
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikille sairaiden haukkujille toivoa sairastumista. Sanotaan, ettei saa toivoa, ja vtut. Ei nuo muuten opi. Köyhien haukkujille köyhyyttä jne.
Ei ihme että näin pahantahtoinen ihminen on köyhä.Toisten rahalla elävä voisi olla vähän kiitollisempi.Itse toivon tukien reilua saksimista teille.
Vierailija kirjoitti:
Ketä se auttaa
Harvemmin niin fiksut ihmiset siihen sortuu, ellei ole nepsytausta. Yleensä ne on laiskoja työlisiä ja poliittisten suojatyöpaikkojen tyypit. Mulla ne, jotka saavat tulonsa työttömistä, nutta nämä ovat turha yhteiskunnan kuluerä. Esim työvoimspoliittisten kurssien kouluttajat, jotka eivät ikinä pärjäisi missään tulosvastuullisessa hommassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että näin pahantahtoinen ihminen on köyhä.Toisten rahalla elävä voisi olla vähän kiitollisempi.Itse toivon tukien reilua saksimista teille.
Köyhä voi olla vaikkapa yrittäjä si pienituloinen duunareita, mutta silti elää yksistää omilla tuloillaan.
Kyllä moni perskokkareiita äänestänyt on joutunut työttömäksi. Ihan oikein heille, ai että nauran kun karma iski. Tervemenoa "anteliaille tuille" te-tanttojen ja kelan kyykytettäväksi! :D