Pitkäaikaistyötön on ISO Red Flag!
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että ilmaiset itsesi selkeästi.
Puhun meidän kaikkien pitkisluuserien puolesta.
Kerron taas (totuuksia omasta elämästä):
Baarissa tapasin mukavan naisen. Tarjosin hänelle juoman. Huomasin, et molemminpuolinen kiinnostus oli. Päätin, et turha yrittää, siitä suhteesta ei kumminkaan tulisi mitään, kun hän töissä ja minä .... työtön, mutten silloin vielä pitkäaikais-. Se olisi mennyt lopulta riitelyksi. (Hain kyllä töitä, ei vaan natsannut).
.....
Mietin tuota: tollaset ap:n mainitsemat suhteet voi toimia, jos molemmat työttömiä ("tolskataan yhdessä" :)). Entäs sitten kun toinen saakin työpaikan ja toinen ei, siis jää työttömäksi? ..... Kova paikka. Se rakkaus kestänee aikansa, sitten se lopulta loppuu.
Ja tuo ei ollut pelkästään omaa keksintöä vaan seurasin sivusta muutamaa, tuttua pariskuntaa (en halunnut puuttua heidän väleihin). Lähinnä ystäviä, mitä minulla on koskaan ollut.
oli kuka tahansa, jatkuvalla loukkaamisella kuitenkin saat sen varatuomarin lisäksi viranomaistahonkin perääsi. ei kannata ryhtyä sellaiseen.
no, tuskin heti lemppaisin naista mikäli "kortisto" kutsuisi,
Vaikka teki töitä 30 vuotta samalla työnantajalla?
Ap:n aloitus on kyllä niin green flag että pöksyt kastuu
Mulle se on se ja sama olenko joillekkin red flag. Ei voisi vähempää vaikuttaa mun elämään.
Jos mies on työtön, niin kyllä naista on vaikea saada, toki monihan ilmoittaa olevansa jotain muuta, vaikka jollain opintovapaalla tai apurahan jonotuksessa tai kuka mitäkin?
Naisilla tämä ei juuri merkitse, jos on nätti, ei ole mitään väliä vaikka olisi kuinka työtön, tällainenhan melkein vetää miehiä puoleensa entistä enemmän, kun he ajattelvat, että tuo on epätoivon takia helposti hyväksikäytettävissä ja nyt voisi saada omaa tasoaan parempaa naarasta.
Vielä ISOMPI RED FLAG on ihminen, joka käyttää ilmaisua RED FLAG!!!
En ole red flag, olen blue and white flag.
Itse en ole pitkäaikaistyötön vaan normimaisteri, jonka tulot jäävät alle keskimääräsien tulonsaajan tulojen ja kun en ole eritysien viehättävä ulkosiesti en omaa erityisen hyvää supliikkia niin eipä sitä muut atrvitaankaan, nitta kumppanin löytäminen on ja on aina ollut haastavampaa, jaihan on saanut sinkkuna olla ja elää useamman vuoden.
Mutta en minä elättäjää hae mutta eipä minsuatkaan ole kenellekään elättäjäksi. Kammoan kuitenkin ajatusta, jossa olisin aina se altavastaaja ja luulen monen pidempiaikaisesti työttömänäkin kokevan samalla tavoin. - Sitä ihan itse rajoittaa omaa sosaalista kanssakäymisään kun tiedostaa, että jos haluaa saada, niin on pakko antaa,
Tai niin ainakin moni meistä kokee ja tuntee; tuskin olen ainoa.
Miskikö kosk atiedostaa sen, että se, joka antaa tai vaikka maksaa ja ksutantaa on usein se, joka päättää viimekädessä mitä valitaan ja mitä tehdään; jos minulla ei ole varaa tai halua sitä tehdä häne kanssaan, niin joitain kertoja hän voinee suostua siihen, mitä minä ehdotan tai haluan mutta voi myös haluta etsiä ja yrittää löytää häbet joka suostuu ja haluaa samaa.
Kaikkea ei tietenkään pysty vain rahalla ostamaan tai arvovallalla tai valt-asemansa perusteella määräämään ja päättämään mutta monesti raha tai asema saattaa mahdollistaa sellaista josta sitten me, joila ei ole toista tai kumpaakaan jäämme paitsi, eikä tämä tarkoita sitä elämämme olsi huonompaa tai aina kurjempaakaan mutta erilaista
Hyvä että ilmaiset itsesi selkeästi.