Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiko apteekkari oikein?!

Vierailija
26.05.2007 |

Kärsin paniikkihäiriöstä. Mulla oli 30x 5mg diapami resepti. Apteekari kysyi, otatko nämä kaikki kerralla. Teki mieli sanoa, että joo käyn tuossa vieress' alkossa jotta menee paremmin alas.

Sanoin (koska olen myös itsetuhoinen ollut), että en otan sen 10. Oli nyreä, että ei ole sitä pakkausta vaan hän joutuu sen käsin jakamaan. Sanoin, että " se on välillä sellaista" ja tulen 15min uudelleen.

Otti päähän! Ei 30 pamia,ehkä tapa mutta kossun kanssa se ois varmaan sairaalaan vienyt. En tiedä kun en sitten kokeillut, en ollut sillä tuulella, mutta " hyvä" tietää että 30 saa kerralla.. : (

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otetaan traumatisoituneelta ihmiseltä lapset pois voidaan niin tehdä myös ahdasmielisille.

Tiedättekö kuinka moni suomalainen syö psyykelääkkeitä?

Yli puoli miljoona, ja kyllä myös moni julkisuuden henkilö. Mielen järkkyminen ei katsoo, ikää, sukupuolta tai sos. ekonomista asemaa.

Mutta jos joku saa voimaa minua mollatessaan niin antaa paukkua.

Tuntui vaan toisaalta pahalta apteekissa kun tajusin, että joku ottaa ne kaikki ja juo ne viinan kanssa. Kaikki eivät selviä kriisin yli : (

ap

Vierailija
22/25 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä kanssa kukakin ryyninsä nauttii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on syönyt jo vuosia 18 taplettia rauhoittavia päivässä. Joukossa esim morfiinia, diapamia, pameja yleensä jne... mitä sattuu oleen. Juo lisäksi 6-12 olutta päivässä ja polttaa pilveä. kuitenkin se vielä elelee eikä ole kuollut. Ajatuskin terävä jos ei pilvessä tai humalassa. Niin, että et sä hengiltä itseäs lääkkeillä saa, mutta pirun vittuuntuneet ambulanssikuskit kyllä joudut kohtaamaan kun ne sut tulee hakeen.

Vierailija
24/25 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin nyreyttään ei olisi tarvinut näyttää. Reseptissä ei lue:itsetuhoinen, anna vain 10 kerrallaan.

Vierailija
25/25 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi voinut lähtökohta olla toinen, eli kysyä: otatko minkälaisen pakkauskoon? Tarjolla on 10 ja 30 pakkaukset?

Näin itse olisin toiminut.

Jotenkin se " otatko kaikki kerralla" vaan oli mielestäni niin groteskia, vaikkei hän sitä tarkoittanutkaan, mutta kun itse tiesi, missä mennään.

Jos voitte ymmärtää mitä tarkoitan...

Enpä arvannut, että aloitukseni sai näin paljon vihaa aikaan. En ole pamipöllyssä, joskus tarvitsen yhden kun paha muisto valtaa mielen, mutta muuten olen ihan ok kunnossa tällä hetkellä, ennen lääkitystä olo olikin huono ja kuoleman ajatukset olivat päivittäiin vieraina. Tämä tiedoksi jos se ketään edes kiinnostaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä