Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

apua!! mitä tehdä peililiukuoville ??

26.05.2007 |

hei nyt apua kaikki kätevät: olemme muuttamassa taloon joka aika maalaisromanttinen. romanttisuuden rikkovat ainoastaan inhoamani peililiukuovikaapistot, joita useammassa huoneessa. sinänsä käteviä juu ja hyviä riittoisaan säilytystilaan. mutta..en pidä niiden ulkonäöstä, mutta nyt ei ole varaa korvata noita kaapistoja esim. irtokaapeilla tai täysin uusilla ovimalleilla.

siispä: onnistuuko MITENKÄÄN ovien häivyttäminen muuhun huoneeseen sopivaksi ? minusta on ärsyttävää että ne peilit rikkovat muiden seinien pinnat, haluaisin etä ne olisivat nekin samaa värimaailmaa ja tunnelmaa kuin ko. huone. siis voinko vaikkapa maalata peililiukuvia ? voiko niitä tapetoida ? päällystää jotenkin kankaalla ? paneloida ??

siis apua, onko kellään kokemusta, toimiiko mikään " kikka" ? vai piurkaako koko " p...."

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis voihan sitä varmaan vaihtaa osan ovista jos haluaa? mä haluaisin liukuovet jossa ei kaikki ole peiliä mutta yks tai kaks per kaapisto!

Vierailija
2/6 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ehkä vain hätäapu, mutta minä koristelin joulunaikaan meidän eteisen peililiukuovet koukeroisin kuvioin JUGURTILLA. Eli jugurttia vaan kuppiin ja siveltimellä tein semmoisia vähän itämaisia lonkeroita reunoille. Helppo puhdistaakin ja kivannäköiset. Mutta siis vain hätäavuksi sinulle! :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalaamalla ovet.

Itse olen hyvin tyytyväinen meidän peililiukuoviin, tosin lasten sormenjälkien pyyhkiminen rasittaa kovasti, jälkiä tulee hetkessä..

Vierailija
4/6 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. firmalta voisit varmaan tilata kaapin oviin peilin tilalle esim. maitolasin tai ihan levyn vaan. Oven runko pysyisi samana. Meille tuli epähuomiossa Kirenalta peiliovet vaikka piti olla ihan ns. sokea peili eli ihan tavis levy vaan. He veivät ovet pois, irrottivat peilit ja tilalle tuli se valkoinen levy. Eli meillä kahdessa ovessa levy, kahdessa maitolasi ja on kivannäköinen :)

Muita ideoita:

* Voisiko peilit kääntää ja maalata / tapetoida (tai miksei siihen peilin päällekin)

* Poista peilit ja ompele tilalle kankaat huoneen värimaailmaan sointuen

* teetä lasiliikkeessä lasit / maitolasit ja lasikaappiin käy tuo kangasideakin ja pölytkin pysyy ulkopuolella

T: Susamaria, joka inhoaa myös peiliovia

Vierailija
5/6 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi jostakin kivaa kuviollista muovia tai tee sitä itse esim. valkoisesta muovista, kostuta ja paina oveen. Nykyisin joillakin peililiukuovien valmistajilla on sellaisia kuviollisia ovia myynnissä niistä voi ottaa mallia....ehkä silkkipaperi tai sellainen vaatteiden kaavojen piirtopaperi käy myös samaan tarkoitukseen.

Minä olen joskus leikellyt perhosia vessapaperipakkauksista ja kostuttanut niitä ja koristellut niillä ikkunoita.

Vierailija
6/6 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt päätymässä siihen että vaihdamme kuitenkin kahdet noista likuovista...jos joku haluaa edullisesti likuovia KISKOINEEN niin ilmoitelkaa!!