Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka änkeävät ruokakaupan jonossa melkein perseeseen kiinni

Vierailija
25.08.2026 |

Ja heti jonon edetessä kun otan askeleen eteenpäin, se ns. ruotsalais- eli tappituntumaan änkeytyvä henkilö ottaa AINA välittömästi, jopa alle sekunnissa askeleen eteenpäin myös, niin että mitään lisäetäisyyttä ei synny.

Pahintahan tuossa on se, että hyvin usein se henkilö haisee, joko kosmetiikalta, likaiselta (hiki, kusi, paska jne.), tai sitten röökiltä tai vanhalta viinalta.

Tulee ihan ikävä korona-aikoja, jolloin mm. Prisman kassajonojen kohdalla lattiassa oli se 2m turvaväli -merkintä.

Sitäpaitsi ilmapiiri menee vähän ikäväksi kun käännyn ja ryhdyn tuijottamaan sitä urpoa 30 sentin päässä naamasta, ja kysyn siltä perskärpäseltä, että mitä ****ua änkeät perseeseen kiinni, oletko niitä miehiä, vai yritätkö varastaa lompakkoni tai urkkia pankkikorttini tunnusluvun, hä. 

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tunkee missä vaan kiinni. Tai kassan päädyssä.

Vierailija
22/69 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua rasittaa tyypit, jotka tunkee kassajonossa kylkeen silloin kun on maksamassa. Pitänee seuraavalla kerralla kysyä haluutko siis maksaa mun ostokset. 

Kannattaa peittää kortti ja pin. Voivat olla rikollisia.

Kuka oikeasti käyttää nykyään enää pin-koodia?

70% ihmisistä.

MIKSI?? Just toi urkkiminen on iso riski. Mikä hyöty siitä pin-koodin näpyttelystä on?

Niin sun ostokset jää aina alle 50e...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin tuntuu olevan kuvitelma, että tuo vauhdittaa kassan työskentelyä. Onneksi yleensä pystyn käymään kaupassa ruuhka-aikojen ulkopuolella.

Vierailija
24/69 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua rasittaa tyypit, jotka tunkee kassajonossa kylkeen silloin kun on maksamassa. Pitänee seuraavalla kerralla kysyä haluutko siis maksaa mun ostokset. 

70% ihmisistä.

MIKSI?? Just toi urkkiminen on iso riski. Mikä hyöty siitä pin-koodin näpyttelystä on?

Niin sun ostokset jää aina alle 50e...

öööö? Ei sillä summalla ole mitään väliä. En edes muistanut, että korteissa on pin, ennen kuin tässä mainittiin.

Vierailija
25/69 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silloin kun ostosten summa ylittää 50 euroa. Ymmärrätkö? Ja meillä varakkailla summa ylittyy aina. Sinä ostat hernekeittosi ilman pin koodia, joo.

Vierailija
26/69 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi usein tapahtuu täälläkin päin. Viimeks tänään oli semmonen tilanne, että kuulu takaa ähinää ja tuskailua takaa kun ei päässyt söheltään niitä ostoksia hihnalle, koska odotin vuoroani.

Sanoin puolisolle tarpeettoman kovaan ääneen " 'tana jos tänään joku tönii jonossa, niin pieksen sen sairaalakuntoon niin, ettei ikinä enää omin hampain syö, 'tuttaa valmiiks muutenkin"

Vierailija
27/69 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän, nykyaikainen, moderni vauvapalsta mies, maksaa puhelimella. 

Vierailija
28/69 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silloin kun ostosten summa ylittää 50 euroa. Ymmärrätkö? Ja meillä varakkailla summa ylittyy aina. Sinä ostat hernekeittosi ilman pin koodia, joo.

Kerran viikossa käyn pääsääntöisesti tekemässä ruokaostokset, summa keskimäärin 200-250 eur, mutta en koskaan näpyttele mitään PIN-koodia

Vierailija
29/69 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70% ihmisistä.

Mä en halua lähimaksukorttia ihan turvallisuussyistä. Jos sattuu häviämään kortti. Mobilepayta en käytä kun ei ole älykännyä.

Vierailija
30/69 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut huomattua että miehekkäät pakarat vetoavat naisiin?

Vierailija
31/69 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kassalta apua, se auttaa. Se on sekä julkinen nöyryytys perskärpäselle, että poliittisesti korrekti valinta kuin rähjääminen. Itse ole kahdesti menettänyt hermoni ja ärjynyt noille ääliöille.

Vierailija
32/69 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi just näin viime viikolla. Olin juuri aloittanut laittamaan omia ostoksia hihnalle, niin tunsin jonkun toisen vartalon kiinni mun selässäni. Käännyin, niin takana oli joku vanha mummeli joka hymyili. 

Joskus aiemminkin käynyt ja joku vanhus se oli silloinkin. 

Pääasiassa siis ihmiset kyllä mielestäni antaa onneksi tilaa. Itsekkin jätän aina metrin välin, siinä kohtaa siis kun ollaan jo lähes siellä kassahihnan välittömässä läheisyydessä. 

Vierailija
33/69 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkkää perässä tulijaa hänen omalla kärryllään, tai millä törkkiikään. Yleensä siinä vaiheessa "huomaavat" ja pyytävät anteeksi.

Vierailija
34/69 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70% ihmisistä.

Mä en halua lähimaksukorttia ihan turvallisuussyistä. Jos sattuu häviämään kortti. Mobilepayta en käytä kun ei ole älykännyä.

Aivan. Itse käytän apple payta. Siitäkö se johtuu, ettei kysy koodia? Pitääkö fyysiseen korttiin jotenkin aktivoida lähimaksu erikseen?

Vierailija
35/69 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan aina kärryn mun taakse ja, sitten pidän hajuraon edelliseen. Ulkomaalaiset tunkee usein liian lähelle. Ne ei ymmärrä, että suomalaisella on kahden metrin oma reviiri. 

Vierailija
36/69 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa se muutenkin pyytää piniä

Vierailija
37/69 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mitä hittoa, mä olen maksamassa urpo. Odota omaa vuoroasi kiltisti. 

Vierailija
38/69 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa se muutenkin pyytää piniä

Juuri selvisi, että ei kysy, jos kortti on vaikka Apple payssa. Mä en ainakaan ole näpytellyt pin-koodia pitkiin aihoihin, vaikka harvemmin mikään ostos alle 50 eur.

Vierailija
39/69 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sitä aina välillä kysyy vaikka olisi alle 50 ostokset. 

Vierailija
40/69 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea aivastelemaan ja niistelemään totea "vi*un kovidi." Tulee tilaa.