Ihmiset jotka änkeävät ruokakaupan jonossa melkein perseeseen kiinni
Ja heti jonon edetessä kun otan askeleen eteenpäin, se ns. ruotsalais- eli tappituntumaan änkeytyvä henkilö ottaa AINA välittömästi, jopa alle sekunnissa askeleen eteenpäin myös, niin että mitään lisäetäisyyttä ei synny.
Pahintahan tuossa on se, että hyvin usein se henkilö haisee, joko kosmetiikalta, likaiselta (hiki, kusi, paska jne.), tai sitten röökiltä tai vanhalta viinalta.
Tulee ihan ikävä korona-aikoja, jolloin mm. Prisman kassajonojen kohdalla lattiassa oli se 2m turvaväli -merkintä.
Sitäpaitsi ilmapiiri menee vähän ikäväksi kun käännyn ja ryhdyn tuijottamaan sitä urpoa 30 sentin päässä naamasta, ja kysyn siltä perskärpäseltä, että mitä ****ua änkeät perseeseen kiinni, oletko niitä miehiä, vai yritätkö varastaa lompakkoni tai urkkia pankkikorttini tunnusluvun, hä.
Kommentit (69)
Mua rasittaa tyypit, jotka tunkee kassajonossa kylkeen silloin kun on maksamassa. Pitänee seuraavalla kerralla kysyä haluutko siis maksaa mun ostokset.
Sitten ei laita edes kapulaa ostosten väliin, ottaa lompakon esille vasta kun kaikki tavarat on mennyt kassalta, miettii sitä tunnuslukuaan kun ei käytä oikaisua. Miksi ette osaa olla kuten minä?
AP
Ne kärryt minuun tunkeva saa niistä töytäisyn vain itseensä. Usein, kun joku röyhkeästi tönii minua jopa niillä ostoskärryillään, tönäisen ne persliikkeellä takaisin päin kunnon voimalla. Aina ollut muuten jostain muusta kulttuurista ollut nainen, ei koskaan mies tai kotimainen taho, joka tönii noilla kärryillä, edes kotimaiset eläkeläiset eivät niin tee. Sama homma myös, jos kortilla maksaessa seuraava on jo näköetäisyydellä maksupäätteeseen ja näppäilyyni, en ehkä pershuitaise, mutta tuijotan silmiin, kunnes siirtyy. Jos ei siirry, sanon myyjälle, että odotetaan turvallista maksuaikaa. Ja jono seisoo. Näin useasti ollut Cittarissa ulkomaalaisten ollessa seuraavia maksajia, hyvä, etteivät kyljessä ole kiinni näppäillessä.
Joo. Mun perseeseen änkesi kiinni joku viisikymppinen muikkeli jonka riipputissit lätki mua selkään. Kun käännähdin,tuuppasin ostoskorilla mahaan ja ärähdin että nyt v"ttu vähän taaemmas! niin alkoi lähti kärrien kanssa karkuun ja meni jotain ulisemaan vartijalle.
Samoja, jotka ajavat autolla edellä ajavan perseessä kiinni. katsoin kerran rekkarin ja soitin tyypille, joka sattuikin olemaan ratissa :D. Kysyin, onkos sulla kiinnostus toisten perseisiin. Löi luurin korvaan.
Mutta joo, eiköhän tuossa jostai hanurifetissitä ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaiden välissä voisi olla myös joku kapula. ;)
aika usein siellä joku palikka tuntuu pällistelevät kärryjensä kanssa edessä olevaa tönien.
Vierailija kirjoitti:
Mua rasittaa tyypit, jotka tunkee kassajonossa kylkeen silloin kun on maksamassa. Pitänee seuraavalla kerralla kysyä haluutko siis maksaa mun ostokset.
Kannattaa peittää kortti ja pin. Voivat olla rikollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti käyttää nykyään enää pin-koodia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70% ihmisistä.
Kun menet pakkaamaan ostoksia hetkeksi ja palaat maksamaan, niin tää hätähousu seisoo jo maksupäätteen edessä...! Kerran sanoin yhdelle miehelle että Ai sä haluatkin maksaa mun ostokset, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70% ihmisistä.
MIKSI?? Just toi urkkiminen on iso riski. Mikä hyöty siitä pin-koodin näpyttelystä on?
Eipä ole käynyt noin ikinä.