Skenaario: 10 vuoden takainen eksä on tulossa samaan tilaisuuteen. Olet lihonut yli 10 kg sitten viime näkemän. Miten suhtaudut kohtaamiseen
Kommentit (30)
Totean hänelle, että kostokroppa on vielä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi se noloa, koittaisin silti kerätä itseni ja nauttia juhlista sellaisena kuin olen. Joskin en viihtyisi ylipainoisena, siksi aika kaukainen skenaario. Harvemmin ihmiset on isoja jos se häiritsee heitä kovasti.
Minä en päästä painoa nousemaan yli 60kg, jos ei joku kumma lääketieteellinen kriisi iske ja 10kg kasvain putkahtaa..
Aloituksessahan ei muuten puhuttu ylipainosta. 10 kiloa voi ihan hyvin lihoa myös normaalipainon sisällä.
Näin on. Voisin lihoa 17 kiloa ja olisin yhä normaalipainoinen.
Teeskentelen, etten tunne häntä, ja jos tulee selittämään jotain, sanon, että erehtyi henkilöstä.
Ihmiset tyypillisesti lihovat vanhetessaan eikä se ole mitenkään ainoa muutos. Tuskin se ex on itsekään samannäköinen kuin erotessa. Eli mitä tässä nyt ajetaan takaa, miksi tuota pitäisi ollenkaan ajatella? Ehkä sitä voi toivoa, että on tullut iän myötä puolin ja toisin järkeä päähän, niin kohtaaminen sujuu mukavasti.
No mistä sinä tiedät, että exäsi on nykyään samanpainoinen, kuin silloin 10 vuotta sitten? Stalkkaatko häntä somessa, vai mitä...
Pyytäisin anteeksi sitä, kun olin nuorempana niin vaikea.
Älä ole huolissasi, jos exäsi on mies, sillä on tukka jo lähtenyt ja naama parkkiintunut auringossa.
Olin silloin alipainoinen ja exä on lihonut ukkoonnuttuaan tolkuttomasti, mä oon hoikka.
Eikai mun tarvitse erikoisemmin suhtautua.
Ihmettelisi mitä se tekee mielenterveyskuntoutujien seassa kun se aiheutti mulle ptsdn.
Itken ja poljen jalkaa.