Mies hakee lentäjäksi, oletteko kateellisia? Miksi poistettiin ketju?
Kyselin oletteko kadeja kun mieheni hakeekin lentäjäksi ja musta tulee lentäjän rouva. Ketju poistettiin vaikka asiallinen. Miksi?!
Kommentit (62)
Suomen Ilmailuopistoon pääsee 2-3 % hakijoista. Ja sä varma, että just sun mies pääsee?
Hakee? No eihän se susta tee lentäjän rouvaa vielä millään
Jokainen nainen salaa haaveilee olevansa lentäjän vaimo.
Miksi ihmeessä lentäjiä pitäisi kadehtia? Tylsä työ.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä lentäjiä pitäisi kadehtia? Tylsä työ.
No ei ole tylsää! Jokainen lento on oma uniikki tapahtuma, jossa äkkiarvaamatta voi tapahtua mitä vain. Uudet työkaverit joka kerta ja mitä kiehtovimpia kohteita pääset näkemään. Ja palkka erinomainen.
Yksitoikkoista hommaa ahtaissa tiloissa. Mitä tulee palkkaan, tienaan ainakin itse enemmän.
Mutta unelmansa kullakin. :)
Ei ole sen kummempi kui keinosiementäjäkään joten miksi hehkutat? Olet nolo
Vierailija kirjoitti:
Yksitoikkoista hommaa ahtaissa tiloissa. Mitä tulee palkkaan, tienaan ainakin itse enemmän.
Hah, tienaat mitä tienaat mutta kyllä keskipalkka 155 000€ vuoteen on Suomen mittapuilla hyvä.
Et ole lähellekään vielä mikään lentäjän rouva!!
Lakki ja univormu saa minut kostumaan...
Lentäjät on ilmojen bussikuskeja, sanoo puolisoni, joka on lentokapteeni. Olet nolo ap.
Vierailija kirjoitti:
Lakki ja univormu saa minut kostumaan...
Pinnallista. Mutta kanojahan riittää.
Vierailija kirjoitti:
Lentäjät on ilmojen bussikuskeja, sanoo puolisoni, joka on lentokapteeni. Olet nolo ap.
Mun aviopuoliso on perämies ja inhoaa tuota vertailua. Onhan bussikuski aivan erilainen ammatti. Alkunsa saanut tuo vertaus ”Airbus” lentokoneiden tultua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, tienaat mitä tienaat mutta kyllä keskipalkka 155 000€ vuoteen on Suomen mittapuilla hyvä.
Kelpaisi
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen salaa haaveilee olevansa lentäjän vaimo.
Mä ainakin. Pitää tunnustaa!
Ap vastailee itselleen. Kuluuhan se vajaan aika niinkin. 🤗
En tiiä eikä kiinnosta kun en ees lukenu alkuperäistä mutta siis sun mieskö hakee lentäjäks ja se ketju poistettiin? Täällä nyt poistellaan vaikka mitä, totu siihen
Ketjut poistetaan sitä mukaa, kun tyhjän jankuttaja suoltaa niitä lisää.
Millaisesta kelpuutuksesta on kyse? Yksityislentäjä, vai purjelentäjä? Ansiolentäjäksi pitää olla jo yksityinen lupakirja!