Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi päihderiippuvaiset työttömät...

Vierailija
25.08.2026 |

kannattavat yleensä Perussuomalaisia? Eikö viisaampaa olisi kannattaa ja myös äänestää vasemmalla olevia puolueita?

En vaan ymmärrä ajatusmaailmaa ja noita elämäntapa työttömiä. Parhaassa työiässä ja sekaisin jo heti aamusta viimeiset 10-15 vuotta. Ja itse tää wt porukka kannattaa oikeistoa. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas huomaa, että persujen " hajota ja hallitse"-taktiikka puree ns. vesipääsakkiin.

Vierailija
22/25 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela päästää sellaiset eläkkeelle, mutta oikeasti työkyvyttömiä ei päästä.

En ole työkyvytön, mutta mua yritetään painostaa sellaisiin töihin, joihin olen työkyvytön. En siis saisi tehdä töitä, joita voin tehdä vaan pitäisi tehdä muita töitä, joita en voi terveyssyistä tehdä. Jo sekin, kun ei saa ajokorttia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas huomaa, että persujen " hajota ja hallitse"-taktiikka puree ns. vesipääsakkiin.

On muitakin syitä äänestää kuin raha. Mulla on kyllä tuet riittänyt, kun en dokaa rahojani, mutta tämän hallituksen aikana on tehty monta muutosta, joista olen haaveillut vähintään 10 vuotta. 

Vierailija
24/25 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne ei ole fiksuja. Persut ei lähtökohtaisesti ole ikinä olleetkaan fiksuja. Ne syntyivät tyhminä. *

Ne syyttää tt-tukiensa leikkaamisesta maa mu ja, vaikka ne leikkasi Purra.

*https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22222219/

Kyllä mun isä sanoi, että Kokoomus leikkasi toimeentulotukea ym. tukia ja kun luin tarkasti lehtijuttuja, niin tosiaan, niinhän se oli. Kokoomus vaati sen toimeentulotuen 

leikkauksen, ei persut. 

Vierailija
25/25 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen vain muutaman ja heistä ei kukaan äänestä ja olen melko varma, että tästä koko ryhmästä hyvin hyvin harva äänestää.

Juu ja vasemmistoliitto & vihreät menettää sen takia ääniä. Aina kun nuorena en mennyt äänestämään krapulan takia, olisin äänestänyt Vihreitä joka kerta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän