Lähdin Helsingistä autoilemaan maakuntiin ja voi hyvänen aika siellä olikin rauhallista ja seesteistä
Tajusin siellä miten väsynyt olen tähän pk-seudun hälinään. Siellä oli rauhallista, pienet kaupungit oli hiljaisia, sivummalla oli luontoa ja rauhaa. Mietin jo miten hölkkäisin tuolla, pyöräilisin täällä, tuolla asuisin.. ja sitten heräsin. Eihän siellä ole töitä, niin ei ole mitään mahdollisuuksia muuttaa. Täytyy siis jatkaa täällä Helsingissä. Onhan täällä niitä museoita ja ooppera.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Harvinaista että aloittajalla on auto. Useimmilla helsinkiläisillä kotitalouksilla ei ole autoa :)
Meillä on veneitä.
Jaa, meidän perheessä on kolme autoa.
Vierailija kirjoitti:
Museoita ja ooppera... Tajuat varmaan itsekin, miten surkealta tuo kuulostaa...
Ap on maaseudulla asuva trolli. Palstalla maalaiset aina kirjoittavat, että Helsingissä on ooppera ja museoita. Kun tulee Helsinkiin turistina, niin he kiertävät juuri niitä ja assosioivat ne pääkaupunkiin. Helsinkiläiset eivät niiden olemassaoloa juurikaan edes muista.
Helsingissä ei ole työmahdollisuudet mitkään hyvät, ne on sinnepäin. täällä on pitkäaikaistyöttömiä ja täällä ei kärsitä mistään työvoimapulasta. täällä kaiken ruuhkan keskellä on muistettu töissä käyviä asumiskustannuksista
Mun mielestä Helsingin Musiikkitalon ohittaminen kulttuurikeskustelussa on vain väärin. Harmittaa kun Storyvillen terassia pidetään jonain stadin the real thing -mestana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaista että aloittajalla on auto. Useimmilla helsinkiläisillä kotitalouksilla ei ole autoa :)
Meillä on veneitä.Jaa, meidän perheessä on kolme autoa.
Ja näille kaikille kolmelle on myös parkkitilaa, hyvä! Täällä kun lukee usein että auto on aivan mahdoton ylläpitää stadissa. Toki jos asuu kehä 1:n ulkopuolella niin oman pihan voi toki täyttää biligoilla ja näyttää moni niin tekevänkin koska autoilu on stadissa vaivatonta.
Ap ei tiennyt sitä, koska on trolli, joka asuu itse maalla. Moni maaseutulainen palstalla luulee, että Helsingissä olisi paljon töitä.