Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan vuokrannut esim kuukaudeksi kalustettua asuntoa eron ajaksi?

Vierailija
24.08.2026 |

Meillä ei ilmeisesti muuta vaihtoehtoa kuin että itse lähden pois ja annan miehelle aikaa kerätä kamansa ja häipyä. Vuokralla asutaan ja miehestä äärimmäisen hankala päästä eroon. Ei tee mitään vaikka olen sanonut että haluan erota. 

Onko tämä ratkaisu vai mitä tehdä? Tukehdun kohta muuten.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita että kahden viikon päästä miehen tavarat on pihalla. Jos toivoo että säilyivät ehjinä, on parasta olla itse kantamassa. 

Miksi odottaa?  Mulla puoliso jäi kiinni pettämisestä niin kannoin tavarat valmiiksi ulos.

Vierailija
22/29 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin viisi kuukautta yhdessä eron jälkeen. Kämppäni rempattiin sillä välin. Ei tullut mieleenkään vuokrata asuntoa tuoksi ajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on työt täällä ja rakastan tätä asuntoa. En usko että lähtemällä uuteen löytyisi parempi. En halua siis menettää tätä asuntoa vaan haluan asua tässä yksin. Ap.

Miksi sinulla olisi suurempi oikeus tai mahdollisuus jäädä siihen asuntoon kuin miehelläsi?

Varmasn siksi että vuokrasin tämän itselleni alunperinkin pelkästään ja mies muutti perässä mutta ei ole vuokrasopparissa. Ap.

Vierailija
24/29 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita että kahden viikon päästä miehen tavarat on pihalla. Jos toivoo että säilyivät ehjinä, on parasta olla itse kantamassa. 

Miksi odottaa?  Mulla puoliso jäi kiinni pettämisestä niin kannoin tavarat valmiiksi ulos.

Jos oli kirjoilla asunnossa, niin ei olisi tarvinnut lähteä heti.

Vierailija
25/29 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuttiin viisi kuukautta yhdessä eron jälkeen. Kämppäni rempattiin sillä välin. Ei tullut mieleenkään vuokrata asuntoa tuoksi ajaksi.

No teillä homma toimi sitten eikä mitään mykkäkoulua koko ajan ja henkisesti ahdistavaa kutrn täällä. Ap.

Vierailija
26/29 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No teillä homma toimi sitten eikä mitään mykkäkoulua koko ajan ja henkisesti ahdistavaa kutrn täällä. Ap.

Mykkäkoulu on tosi hyvä. Ei tarvitse turhia jutella. Asutaan kämppiksenä.

Vierailija
27/29 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi hyvinkin toimia. 

Ymmärrän erittäin hyvin että haluat jäädä asuntoon, ja sinulla on siihen täysi oikeus. Ihania koteja ei ole joka nurkalla.

Itse jäisin nykyiseen taloomme, jos eroaisimme. Mies muuttaisi asuntoautoon, kunnes saisi kämpän.

Vierailija
28/29 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä heitä tavaroita pihalle tai poliisit tulee ovelle. Hän ei ole ollut vain vieras, jos virallisesti asuu siellä vaikka ei ole nimeä vuokrasopimuksessa.

Vierailija
29/29 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi