Menet Viking Linen buffettiin ja varaamassasi pöydässä istuu jo Teemu Selänne ja Teemu Keskisarja
Kommentit (76)
Tervehdin enkä puhu mitään. Jos juttelevat minulle, olen ystävällinen ja vastaan takaisin. Jos Teemu alkaa puhua Winnipegin ajoista lähden keskusteluun tai jos Keskisarja alkaa puhua Tolvajären taistelusta, innostun myös kyselemään. Politiikkaa jos alkavat puhua sanon että ei kiitos ja nousen pöydästä pois.
Vierailija kirjoitti:
Kusen molempien päälle.
Täällähän se kirjaston penkeille kusija piileksii.
Olisin niin innoissani, lähinnä Seänteestä, että tulisikohan tuota syömisestä yhtään mitään.
Todennäköisesti heräisin ja kääntäisin kylkeä ja nukahtaisin uudelleen.
Sanon ponnekkaasti heille, että se olen kyllä mä, jonka teemukin piti olla tässä pöydässä!
Ilmoittaisin että ensimmäinen politiikasta avautuva saa lähtöpassit pöydästäni.
Keskisarjan kanssa voisin puhua historiasta. Selänteelle minulla ei olisi mitään asiaa, mutta hän varmaan puhuisi itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Tervehdin enkä puhu mitään. Jos juttelevat minulle, olen ystävällinen ja vastaan takaisin. Jos Teemu alkaa puhua Winnipegin ajoista lähden keskusteluun tai jos Keskisarja alkaa puhua Tolvajären taistelusta, innostun myös kyselemään. Politiikkaa jos alkavat puhua sanon että ei kiitos ja nousen pöydästä pois.
Harvinaisen sivistynyt näkökulma Vauvapalstalla.
Ideaalimaailmassa olisikin noin, että mahdollisesti asiat riitelee, mutta ei ihmiset.
Suuntaan ensi töikseni juomapisteelle. Tästä ei selvin päin selviydytä. Joko tulemme hyvin toimeen ja suuntaamme myöhemmin karaokeen, tai homma eskaloituu kovaääniseksi riitelyksi.
Hakisin pelkkää vegaanista ruokaa ja odottaisin herrojen otsasuonten poksahtamista.
Käsken heidän painua helvettiin mun varaamasta pöydästä.
Hakisin Teemulle teetä, ja ojentaisin kissapannan käteenp. Loisimme rekonstruktion meemistä ”teemukissa Teemu-kissa”.
Selänteen kanssa ei niinkään kiinostaisi jubailla, sen verran häntä tunnen, että äo ei ole kovin korkea.... olisin toki kohteliaasti häntä tervehtinyt, mutta Keskisarja!
Hänkin on tavallaan aika hönö, mutta ei tyhmä missään nimessä, pikemminkin älykkö. Hänelta haluaisin kysyä paljonpaljon kysymyksiä. Ja kiltisti kirjoittaisin vastaukset ylös.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Teemu Keskisarja?
Kuka SINÄ olet?
Vierailija kirjoitti:
Käsken heidän painua helvettiin mun varaamasta pöydästä.
Pöytiä varataan vain Esson baarissa.
Ilahdun koska kumpikin on varmasti mahtavia seuramiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää olisi jos siellä istuisi Sanna Marin ja Li Andersson!
Kyllä heidän kanssa joku muu kanssakäyminen menisi, mutta seurustelu voisi olla vähän puuduttavaa, varsinkin Sannan kanssa, joka on todella ylimielinen ja töykeä vieraille ihmisille. Li Andersson on kaksikosta huomattavasti älykkäämpi ja pystyy keskustelemaan julkisuuden ulkopuolella rakentavasti myös erimielisten kanssa. Ei ollenkaan niin fanaattinen kuin hänen kärkäs imago antaa ymmärtää. Ehkä siihen vaikuttaa sosioekonominen tausta: Marin on lähtöisin alemmasta luokasta ja käyttäytyy kuin tyypillinen nousukas.
Mitä itse aiheeseen tulee, niin vaikka en ole poliittista vastapuolta ketjun herrojen kanssa, niin itse saisin enemmän keskustelusta irti, jos kyselisin Selänteeltä urheilusta ja Keskisarjalta historiasta.
Viking Linen buffetissa on tosi hyviä kasvis- ja vegaaniruokia. Antaisin niiden istua varaamassani pöydässä sillä ehdolla, että eivät syö lihaa. Kala mukaan lukien. Keskisarja saattaisi jäädä, Selänne varmaan lähtisi kiukutellen ja murjottaen pois.
Onko tämä jokin teemukisssa teemukissa -tyyppinen vitsi? En tajua.
Selänne ulos sieltä torveemasta ja sitten me aletaan puhua historiasta.
Ihania miehiä molemmat Teemut!
Sosialistit ovat ihme pellejä.