Lue keskustelun säännöt.
Nyt harmitta kun olin nuorempana miehenä niin arka lähestymään naisia.
24.08.2026 |
Muistuu mieleen ne kymmenet 'varmat' ,tilaisuudet kun olisin päässyt naimaan paljalla.
Oli tuttavia , sukulaisia ja eronneita naisia
Suurin osa oli naimisissa olevia rouvia, lapseton ,yhden lapsen imettänyt, kaksi lasta synnyttänyt ja se nuorin rouva jolla oli viisivuotias lapsi oli kaikkein makein ja tiukin. Lapsi oli sektiolla saatu ja arvata saattaa , kapea lantio ja tiukka pimppi. J jos luet tätä niin varmadti muistat minut M.
Nyt jo aikamiehenä olen ymmärtänyt miten 33-45 vuotiaat naiset haluaa vaihtelua seksielämäänsä.
23 vuotiaaltatiukkaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mistä sinulle tulee tuo ajatus, että olisi ollut lähes varmaa saantia tiedossa? Kuka osaa lukea naisia?
Itsekin olin nuorena (ja olisin varmaan vieläkin) sairaalloisen arka tekemään aloitteita. Silloin tällöin kuitenkin pääsin vaikkapa baarista sänkyyn naisen viereen. Noin puolet kerroista olivat sellaisia, että nainen ei halunnut muuta kuin korkeintaan suudella ja nukkua lusikassa. Mikä on ihan OK, voitti 100-0 kotiin menemisen yksinäni. Pointtini on, että en minä kuitenkaan vielä siellä baarissa olisi osannut kertoa kuka haluaa enemmän ja kuka vähemmän.
Siksi nuo "varmat saannit" epäilyttää ihan jonkin verran.