Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt harmitta kun olin nuorempana miehenä niin arka lähestymään naisia.

Vierailija
24.08.2026 |

Muistuu mieleen ne kymmenet  'varmat' ,tilaisuudet kun olisin päässyt  naimaan  paljalla.

Oli tuttavia , sukulaisia ja eronneita naisia

Suurin osa oli  naimisissa olevia  rouvia, lapseton  ,yhden  lapsen  imettänyt, kaksi lasta  synnyttänyt ja se nuorin rouva jolla oli   viisivuotias lapsi  oli  kaikkein  makein  ja tiukin. Lapsi oli sektiolla saatu ja arvata saattaa , kapea lantio ja tiukka pimppi.  J jos luet  tätä niin  varmadti muistat minut M.

Nyt jo aikamiehenä olen  ymmärtänyt   miten  33-45 vuotiaat naiset haluaa vaihtelua  seksielämäänsä.

23 vuotiaaltatiukkaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinulle tulee tuo ajatus, että olisi ollut lähes varmaa saantia tiedossa? Kuka osaa lukea naisia?

Itsekin olin nuorena (ja olisin varmaan vieläkin) sairaalloisen arka tekemään aloitteita. Silloin tällöin kuitenkin pääsin vaikkapa baarista sänkyyn naisen viereen. Noin puolet kerroista olivat sellaisia, että nainen ei halunnut muuta kuin korkeintaan suudella ja nukkua lusikassa. Mikä on ihan OK, voitti 100-0 kotiin menemisen yksinäni. Pointtini on, että en minä kuitenkaan vielä siellä baarissa olisi osannut kertoa kuka haluaa enemmän ja kuka vähemmän.

Siksi nuo "varmat saannit" epäilyttää ihan jonkin verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän