Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenellä suurin karvakolmio ?

Vierailija
26.05.2007 |

22 sm, menee kyllä reisille, mahtava!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 16 cm leveä

Vierailija
22/41 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen tunto paranee kun karvat ajaa pois. Helpompaa olisi olla ajamatta, varsinkin kun olen karvainen nainen. Mutta pysyy paremman tuoksuisena ja herkempänä vahaamalla karvat pois.

Ex-mieheni vihasi kiitoratamallia, sanoi sen olevan kuin hitlerin viikset. :-) nykyiseni taas ei pidä isosta kolmiosta vaan karvattomasta versiosta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

13cm leveä

Vierailija
24/41 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryijy. Voisi nostaa seinälle, mutta haisee liikaa kuselle.

Vierailija
25/41 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella TURN OFF!

Vierailija
26/41 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naturellilla karvoitus hiipuu vähitellen niin sivulle kuin ylöpäinkin mentäessä...

Vierailija
27/41 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten että mistä se mitataan?

Vierailija
28/41 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvankasvuni on muutenkin harvinaislaatuista: minulla on erittäin ohuet, lähes valkoiset hiukset. Kulma-, kainalo-, ja säärikarvani ovat vain hentoa vaaleta haituvaa. Ajan säärikarvat muodon vuoksi, mutta niitä tuskin huomaisi vaikka jättäisin ne ajamattakin. Vain häpykarvoitukseni on hiukan paksumpaa. Olen huomannut, että muilla naisilla karvoitus on kähärää. Omat karvani ovat aivan suorat. Luonnonoikku?

Vierailija
29/41 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin siistitty ja vain häpykummun yläpuolella.

Vierailija
30/41 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvakolmio on ainoa oikea.

Sitä paitsi - päin vastoin kuin täällä jotkut väittävät - karvakolmio pillut maistuvat terveimmiltä ja kiihottavimmilta! Tämä on totuus! Kavattomat ja kiitoratapillut ovat rumia ja maistuvat useimmiten pahalle. Syy on kai se, että kaikki lika ja bakteerit pääsevät pilluun esteettä ja syntyy tulehduksia yms. Ja nämä punaiset sheivausnäppylät - voin kuvitella mitä bakteeripesiä ne ovat! Hyi hemmetti!

Karvakolmio on aivan PARAS!

Vierailija
31/41 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat on kauheita.

Vierailija
32/41 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh!

En ymmärrä ketä kiinnostaa noi karvattomat, rumat broileripillut.

Tai ne typerät vauhtiviivat.

Kyllä luonnollinen iso karvakolmio on paras, ehkä vain hieman rajattu.

Eli iso KYLLÄ kolmioille!!!!!!

Vierailija
33/41 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvapöheiköt joissa kaikki satiaiset ja lutikat muhii. Tärkein syy miksi en käy vieraissa on juuri se että minun tuurilla sattuisi kuitenkin joku ämmä jolla aivan hirvee Hannu Karpon karvareuhka jalkovälissä. Siihen lopahtaisi sekin seisokki aivan varmasti.

Vierailija
34/41 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä viestiketjussa oli tarkoitus selvittää kenellä on suurin karvakolmio. Keskustelua karvojen tarpeellisuudesta tai karvattomuudesta käydään kyllä muissa ketjuissa ja jokaisella on varmaan perusteltu syynsä pitää joko karvaisesta tai posliinista.

Eli, takaisin aiheeseen. Kenellä on suurin karvakolmio ja paljonko sen leveys on yläreunasta mitattuna ?

Vierailija
35/41 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli karvoituksen vaakasuoran (tai kaarevan) yläreunan leveimmältä kohdalta.

Vierailija
36/41 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoni ja yhden hänen ystävättärensä kanssa huomasin kuinka

voi sellainen puolen sentin kiitorata ollakkaan kaunis ja kiihottava.

Ei vaimollanikaan ole kuin ehkä kolme-neljä senttiä leveä tupsu haaroissa, mutta kyllä oli se tumma kiitorata todella kaunis,varsinkin kun sen alapuolella oli sellainen kapea pillu, joka tuli esille todella kiihottavasti. Vieläkin kun sitä ajattelee niin rupeaa seisomaan,että oliskin kiva päästä nuoleskelemaan sellaista kaunokaista.

Vierailija
37/41 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveimmältä kohdalta 16cm

karvat kasvaa napaan saakka

mutta karvoitus menee myös jalkoihin

Ukko ei tykkää mutta en kyllä ajakaan

Vierailija
38/41 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen taki 60 - 70 - 80 luku tunnetaankin parhaimpina häpykolmio aikoina, tuuhea luomupillu karvoitus se olla pitää. Häpykarvoitusta saa olla vähän reisiläkin, ja sellainen että sitä on taaksepäin mentäessä sinne pyllyn vakoon häntäluun paikkeille asti

Vierailija
39/41 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen karvotukseesi, ei ole karvoista kiinni mitä nainen on vaan se on miten itsensä antaa.Minun vaimoni haluaa että minä ajelen hänen tussukarvat vappuna koska kesällä on lämmintä ja hänestä tuntuu viilemältä jos ei ole karvoja. Meillä on tosi hyvä seksi ja hän halusi että minä olen hänen siskonsa kanssa, ja olinkin ja olen edelleen, vaimoni sisko ei ole naimisissa, ja voimme rakastella mite huvittaa. kummatkin voi sanoa että tekee mieli ja niin pitää ollakin. Ehdotus ei ollut minun vaan minun vaimoni ja hänen siskonsa ehdotus ja toimii hyvin.

Vierailija
40/41 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naisystävällä on kunnon KARVAKOLMIO!!! Naiseni on 53v 167cm/122kg ja on pikimusta alapäänkarvoitus!

On aivan MIELETTÖMÄN kiihottava näkyy kun levittää reitensä auki, ja mä pääsen lykkimään 23cm KYRPÄÄNI märkään ja kuumaan LIHAVITTUUN! 

Ja kun sitten puolentunnin panemisen jälkeen saan roiskia puolikahvikupillista spermaa eukon mustalle tuherolle! Ihanaa..niin ihanaa:)