Milsei työttömiä lähde Espanjaan puhelinmyyntityöhön?
Kommentit (84)
En halua olla kuten Antti, joka teki töitä niin pienellä palkalla, ettei raha riittänyt edes kämppään.
Miksi mennä töihin kun sosiaalietuuksia saa vauva-palstan mukaan 3000 e kk.
Ei niillä tuloilla edes olutta osta vaikka se on 90% halvempaa kuin Suomessa.
Kai osan täytyy jäädä tänne vastaamaan puhelinmyyjien soittoihin?
Vierailija kirjoitti:
Ja helposti vielä. Työtön tuttu kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan noin 950€/kk, mutta en silti edes harkitse lähteväni puhelinmyyjäksi. Joku itsekunnioitus se on työttömälläkin.
Koska ei ole varaa. Se on helvetin kallis harrastus. Ja mihin mä lapset laittaisin, niillä on koulu käytävänä täällä.
Edes työkkäri ei velvoita hakemaan puhelinmyyntityötä, vaikka muuten kyllä kyykyttää työttömiä miten sattuu. Se kertoo kaiken olennaisen puhelinmyyntialasta.
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole varaa. Se on helvetin kallis harrastus. Ja mihin mä lapset laittaisin, niillä on koulu käytävänä täällä.
Espanjassa on suomalaisia kouluja. Tuttu asuu Fuengirolassa (ei puhelinmyyjänä) ja hänen lapsensa käyvät suomenkielistä koulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä mitä siitä siellä tienaa, ei maksa edes kimpakämpän huonetta. Saati mitään muuta. Oletko idiootti tyhmä vai apinapaskapää?
Peruspalkka on jotain 1500€/kk ja siihen päälle provikat, kyllä sillä elää.
Peruspalkkaa ei saa kukaan. Ei niistä häiriköistä muuten pulaa olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä mitä siitä siellä tienaa, ei maksa edes kimpakämpän huonetta. Saati mitään muuta. Oletko idiootti tyhmä vai apinapaskapää?
Saattaa olla. MUTTA: Sen peruspalkan saamisen ehtona on, että tekee tietyn määrän kauppaa per tunti. Siinä firmassa, jossa itse olin, piti saada 15 kauppaa per päivä, jos aikoi saada alimman tason peruspalkan. Jos siihen ei yltänyt, ei tullut kuin provikat. Monesti ei niitäkään, koska suurin osa puheluista päättyi ennen kuin ehdin edes kertoa "huippuhyvää" tarjousta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jauha paskaa, lapsi. Puhelinmyynnissä ei ole mitään peruspalkkaa, vaan työ on 100% provikkapalkattua.
Ei ole, itse olen alalla ollut.
Kyllä on. Sattuu olemaan kokemusta useammasta firmasta. Yhdessäkään ei maksettu peruspalkkaa, vaikka kovasti kyllä kaupiteltiin jopa 3 000€/kk keskiansiota. Tuhra valehdella täällä, kun kaikki tietävät totuuden. Ainoat paikat, joissa on kiinteä tuntipalkka on Elisan ja DNA:n myyntipuoli. Mutta sinnepä ei tuosta vaan pääsekään.
Ne lafkat aina sanoo parhaan myyjän provisiopalkkaa jokaisen myyjän peruspalkaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhelinmyyntityö ylipäätään on sallittua? Tänäänkin herättivät aikaisin, enkä saanut enää unta.
Puhelinmyynti tulee kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki täällä kerrottuhan kannattaa uskoa.
Ennemmin Tallinnaan tai Riikaan pankkien puhelinpalveluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki täällä kerrottuhan kannattaa uskoa.
Niin sillä yhdellä on tuhansia "työttömiä tuttuja" jotka kertoi😄😄
Sanotaanko vaikka näin: Ennemmin vaikka myyn itseäni kuin lähden puhelinmyyjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Netistä löytyy pilvinpimein keskusteluja ja tietoa aiheesta.
Epsanjassa on puhelinmyyjillä vieläkin huonompi palkkaus kuin Suomessa ja palkka jää usein saamatta kokonaan kun huijarityönantaja vetää välistä.
Lisäksi kun olet viinalle perso, alat pettymyksestä juopottelemaan.
Sen jälkeen hortoilet rahattomana pummina kaduilla, ja on pakko alkaa myymään persettä.
Seuraavaksi kuvaan astuvat huumeet ja oletkin mennyttä kalua ja käsitelty tapaus.