mies vaatii minua muuttamaan pois, sitten anelee takaisin
Eli asun mieheni omistamassa asunnossa, mutta minulla on myös oma, pienempi asunto.
Riidan päätteeksi mies saatta huutaa, että minun pitäisi muuttaa tuonne omaan asuntoon. Sitten kun sinne lähden, niin parin päivän päästä pyytää, että muuttaisin takaisin. Tiedän, että olen aikamoinen luuseri, kun annan miehen pompotella minua näin. Suhteessa on muitakin ongelmia, mutta mikä on minussa vialla, kun en osaa päästää irti.
Pitäisi varmaan vaan kerralla ottaa kaikki tavarat sieltä mukaan kun taas lähden omaan asuntoon ja pistää saman tien avioero vireille. Ja emme ole edes mitään teinejä, vaan reilu 50-vuotiaita, onneksi yhteisiä lapsia ei ole.
Selväähän on, ettei tällainen kuulu normaaliin parisuhteeseen.
Kommentit (30)
Tuttu kärsimys tai epäonni tuntuu usein turvallisemmalta kuin tuntematon tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä neuvon sinua unohtamaan sen tyypin. Hae tavarasi sieltä, äläkä palaa sinne koskaan. Katsele uutta kumppania. Niin on paras.
Parasta olisi opetella yksin olemisen taito.
Just näin. Miksi ottaa uutta riippaa vain siksi, että pitää olla joku. Yksin on ihanaa ja kaikki vapaus.
Vierailija kirjoitti:
Minä neuvon sinua unohtamaan sen tyypin. Hae tavarasi sieltä, äläkä palaa sinne koskaan. Katsele uutta kumppania. Niin on paras.
Muuten samaa mieltä, paitsi että uuden kumppanin etsimisen sijaan opettele nyt ensin pärjäämään omillasi niin, ettei sinulla ole tarvetta ripustautua keneenkään muuhun.
Seuraava suhde sitten terveeltä pohjalta, sitten kun sellaiseen olet valmis. Ei pakosta, että joku nyt on tarpeen saada.
Lähde äläkä enää palaa, vaan jatka elämääsi eteenpäin. Voit yllättyä, miten hyvää elämä voi olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Miksi ottaa uutta riippaa vain siksi, että pitää olla joku. Yksin on ihanaa ja kaikki vapaus.
Narsisteilla minuus on voimakkaasti riippuvainen muista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisillakin on eri kehitysvaiheita, suurin osa ei saavuta niitä korkeimpia.
Aivan suotta suutasi soitat ja päätäsi auot ap: lle.Suoranaista ilkeilyä ja pilkkaa.
Jos et ole itse kokenut tilannetta niin et ehkä ymmärrä.
Meillä oli kerran näin: Ssnoin miehelle että pitäis keskustella vakavasti ja kunnolla kaikesta mikö mättää . Suuttui ja meni omaan asuntoon. Palasi kyllä takaisin .
Hohjoijaa mielestäni hän oli se joustamaton ja kyvytön keskustelemaan selvästi.
Vierailija kirjoitti:
On toki totta, että miehen asunto on huomattavasti omaa hulppeampi ja paremmalla paikalla.
Avioehto meillä on, eli rahasta ei tarvitse alkaa riitelemään.
Narsistisia piirteitä kyllä miehessä on, mustasukkaisuutta ja kontrollin tarvetta. Olen kyllä jo mielessäni alkanut tehdä lopullista lähtöä, onneksi ei kovin paljoa siellä ole omaisuutta, lähinnä vaatteita ja joitain huonekaluja ja astioita. Mutta ei tässä avioliitossa kyllä ole mitään järkeä, mutta ahdistavaa on tässä tilanteessa olla.AP
Niin kuin muut ovat jo neuvoneet, siirrät tavarasi pois miehen kämpästä niin, että seuraavan kerran kun lähdet, kassiin mahtuu mukaan kaikki mitä tarvitset.
Tuollainen suhde ei siinä kiinni roikkumalla parane.