Lapsen synnyttäminen ei ole mikään saavutus
Kommentit (32)
Niin vaikea saavutus että noin 350 000 naista tekee sen joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Lapset ovat oikeasti ihmisen tärkein saavutus. Jos lapsia ei ole, pitää olla jotain muuta todella vahvaa näyttöä olemassaololleen.
Ihmiskuntahan loppuisi, jos kukaan ei synnyttäisi lapsia! Miettikää nyt vähän!
Tasapainon näkeminen on paras saavutus mitä ihminen voi nähdä, varsinkin itsessään, omassa ruumissa
Sanovat, että insinöörin jälkikasvun kantoaika on 3kk...
Vierailija kirjoitti:
Ja lapsen siittäminen vielä vähäisempi saavutus. Äiti sentään joutuu tekemään töitä sitä lasta synnyttäessään...
Niin mieskin. On raju rutistus.
M
Misogynistin itsetunto on hauras, epävarma ja uhattu. Vihan esitteleminen on heikkoudesta ja turvattomuudesta kumpuavaa piilotettua uhriutumista.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen synnyttäminen, tekeminen tai saaminen ei ole saavuttamista vaan se on lisää vastuunkantoa elämääsi vaikka olisit narkkari
Voin todistaa tämän mutta epäilen että sivuanne ei voida näyttää
Lapsen tekeminen ei ole saavuttamista SE ON LISÄÄ VASTUUNKANTOA ELÄMÄÄN
Kaikki eivät sitä vastuutaan todellakaan kanna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen synnyttäminen, tekeminen tai saaminen ei ole saavuttamista vaan se on lisää vastuunkantoa elämääsi vaikka olisit narkkari
Ne eivät saavuttaneet sitä, eivät saavuta, eivätkä tule saavuttamaan, sitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saavuttanut sen että minä en ole saavuttanut lasta, ne jotka ovat saavuttaneet lapsen niin ovat kateellisia minun vastuunkannosta ja he haluavat että olen vastuutakantava heidän lapsellisille lapsille, minä en voi ottaa vastaan vastuunkantoa sellaisesta saavuttamisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se saavutus koska sitä on täytynyt ensin kantaa 9 kk.
Ovatko somalit onnistuneet lyhentämään raskausaikaa? Tuntuu että niiden lapsikatras kasvaa puolen vuoden välein.
Olet tehnyt tarkkoja huomioita lapsikatraiden koosta. Arviosi raskausajan lyhentämisestä on kuitenkin järjettömyydessään niin yliampuva, että se menee r a s i s m i n puolelle, mikä ei ole kohdallasi yllättävää. Moniavioisuus on kuitenkin somalialaisessa patriarkaalisessa kulttuurissa hyväksyttävää ja voi olla kyse useammasta synnyttäjästä jos perheen katras on epäilyttävästi kasvanut noudattamatta 9kk sääntöä.
Kuudentoistatunnin synnytys on jo sinänsä saavutus!
Pallo tulee ulos eri reiästä...