Lapsen synnyttäminen ei ole mikään saavutus
Kommentit (32)
On se minusta saavutus, ei kuulosta helpolta eikä mukavalta. Minä en ole koskaan tehnyt mitään noin vaikeaa.
Onhan se saavutus. Monet on synnytyksessä kuolleet.
En ymmärrä logiikkaasi. Korkeakoulututkinto tai maratonin juokseminen ei ole saavutus, koska jotkut narkkaritkin on niin tehneet? Ovathan ne silti saavutuksia.
Sovitaanko että vain sellaiset jotka ovat tehneet asian voivat arvioida onko se saavutus heille vai ei. Lapsi, väikkäri, maratooni, Everestin huiputus, johtoasema, omakotitalon rakennus yms yms voi olla tai olla olematta saavutuksia. Mutta jokainen arvioi vain omiansa.
Lapsen synnyttäminen, tekeminen tai saaminen ei ole saavuttamista vaan se on lisää vastuunkantoa elämääsi vaikka olisit narkkari
Voin todistaa tämän mutta epäilen että sivuanne ei voida näyttää
Lapsen tekeminen ei ole saavuttamista SE ON LISÄÄ VASTUUNKANTOA ELÄMÄÄN
Tuntuu että tämän aloituksen vihaajilla ei ole edes itsestään vastuunkantoa
Ja lapsen siittäminen vielä vähäisempi saavutus. Äiti sentään joutuu tekemään töitä sitä lasta synnyttäessään...
Ei se synnyttäminen mitään vaikeaa ole. Vaikeaa on miehellä, joka joutuu seksiä harrastamaan.
Kiitos eipä nyt tarvitse sitten kokea tunnon tuskia epäonnistumisesta, kun lapset tuli maailmaan sektiolla.
Vierailija kirjoitti:
Montako lasta olet synnyttänyt?
Pitääkö ihmisen synnyttää lapsi jotta ihminen voi sanoa saavuttaneen jotain ilman vastuunkantoa? Sitäkö te ajatte takaa?
Jos te alapeukuttajat vaaditte että minä tekisin lapsen saavuttaakseen jotain niin anteeksi, kaikki te jotka olette sitä mieltä että minun pitää saavuttaa jotain lapsen teolla niin te olette absoluuttisesti o-di-oot-te-ja, te ja teidän lapsenne
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei ole tullut viittä metriä lähemmäs minut nähdessään.
Ap
On se saavutus koska sitä on täytynyt ensin kantaa 9 kk.
Nielase potkupallo ja punnaa se toisesta päästä ulos niin keskustellaan sitten onko se saavutus
Lapset ovat oikeasti ihmisen tärkein saavutus. Jos lapsia ei ole, pitää olla jotain muuta todella vahvaa näyttöä olemassaololleen.
Ihmiskuntahan loppuisi, jos kukaan ei synnyttäisi lapsia! Miettikää nyt vähän!
Vierailija kirjoitti:
Olen homomies enkä ole vielä synnyttänyt yhtään lasta. Minua on rohkaissut vihreiden oivallus että miehetkin voivat synnyttää. Hedelmöitys voi ymmärtääkseni tapahtua joko poskesta tai ahterista.
Samalla logiikalla esim. talvisodassa taisteleminen ei ollut saavutus, sinnekin meni kaikenlaista väkeä riippumatta siitä halusiko vai ei, ja hengissä säilyminen oli paljon tuurista kiinni.
Ei ole saavutus. Rusakko-äiti saattaa tehdä vuodessa jopa neljä poikuetta, jossa voi olla kussakin 4 poikasta. Jos emo kuolisi viimeiseen, poikueen kaikki aiemnat kuolisivat myös nälkään. Silti niiden rusakoiden kanta tuntuu aina vaan nousevan... Saavutus sinällään...
Luettele mitkä ovat sinun mielestäsi saavutuksia, ap?
Vierailija kirjoitti:
On se saavutus koska sitä on täytynyt ensin kantaa 9 kk.
Ovatko somalit onnistuneet lyhentämään raskausaikaa? Tuntuu että niiden lapsikatras kasvaa puolen vuoden välein.