kuuluukohan lemmen äänemme naapuriin?
kaksi kertaa päivässä vähintään puuhataan lakanoiden välissä ja nainen aika kova äänisesti kertoo, millon tuntuu hyvältä. vaikka hänen ääntely saa minut aina kiihottumaan, niin mietin, että kuinka moni naapuri kuulee ja mahtaako tympiä. rivitalossa asutaan vuokralla.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuuluu.
Naapuri
:(
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuuluu.
Naapuri
Niin tännekkin...Poikkeuksellisesti nimimerkillä: B-talon perimmäinen pääty!
Mun naapurista ei kuulu huuto, vaan sänky ryskää, siitä tiedän mitä touhutaan.
Naapurina tiedän aina kun on lemmen ääniä tiedossa. naapurin mies aloittaa siivoamaan. kestävä mies on kyllä, koska touhut kestävät pitkään.
Mua ei ainakaan kiinnosta vaikka kuulisinkin, se on ihan normaalia parisuhteessa toi seksi.
Mulla saataa kulli mennä välillä reiästä ohi ja se on naapurin puolella kun seinästä menee läpi.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ainakaan kiinnosta vaikka kuulisinkin, se on ihan normaalia parisuhteessa toi seksi.
Seksi kyllä, mutta huutokirkuminen ei.
Vierailija kirjoitti:
Naapurina tiedän aina kun on lemmen ääniä tiedossa. naapurin mies aloittaa siivoamaan. kestävä mies on kyllä, koska touhut kestävät pitkään.
Taidetaan olla naapureita
Ap
Jatkakaa vaan, ei haittaa ollenkaan.
M56
Vierailija kirjoitti:
Jatkakaa vaan, ei haittaa ollenkaan.
M56
Ei ole noin vanhaa naapuria AP
Turvallista matkaa. Älkää kolaroiko.
ei kuulu äänet, mutta jotain nestettä tuli katosta läpi tänään. tätä on sattunut jo muutaman kerran. se olettekin te! onko teillä jokin seksiongelma??
Kuulin kun mies kirkaisi: "Nyt sieltä tuleekin sitten..." tai jotakin
Kova tahti ja naisen ääni kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Oot sä kyllä melkonen sonni.
aika märkä "sonni" vissin?
Naapurin miehellä käy säännöllisesti joku nainen kylässä ja sinkku naisena ärsyttää. tekisi mieli mennä ehdottelemaan naapurille omaa seuraa, en kehtaa. N45
Kyllä kuuluu.
Naapuri