Onks se miesten alushousuissa kalun kohdalla oleva reikä pikapanoja varten?
Kommentit (24)
mulla ei oo yhtää miespikkuhousuja kaikki poksereita ilman luukkua
Eräs vuohien kasvattaja keksi sellaiset alushousut.
On, ja keksitty siksi, kun vaimot yleensä sanoo miesten reissuun lähtiessä, että housut sitten pidetään jalassa... Kiitos aukon keksijälle, olet nero 😉
Ei minun kalsareissani mitään reikää ole.
Joku nainen voisi kertoa onko kukaan mies paneskellut häntä pitkienkalsarien aukosta
Nyt Inselmi se pippeli piiloon pöksyihin ja otat iltalääkkeet!
Ei ole panoja varten vaan käsittääkseni virtsaamista varten. Mutta itse näin miehenä en ymmärrä sen reijän tarkoitusta. Se on omasta mielestäni epäkäytännöllinen ja helpompi vaan laskea alushousuja sen verran.
Vierailija kirjoitti:
Joku nainen voisi kertoa onko kukaan mies paneskellut häntä pitkienkalsarien aukosta
Niihinhän jää hyvä tuoksu tuossa hommassa. :)
Eikait sellaisia oo ollu olemassakaan sitten 80 luvun? Eihän niitä oo myyty vuosikausiin. Mies
Vierailija kirjoitti:
Minun kalsareissa on useita.
Vierailija kirjoitti:
Eikait sellaisia oo ollu olemassakaan sitten 80 luvun? Eihän niitä oo myyty vuosikausiin. Mies
Ei kato suomalaiset miehet oo vuosikausiin ostaneet uusia kalsareita 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 viikkoa sitten viimeksi ostin. Eihän sitä mallia ole enää olemassakaan että olisi se aukko
Vierailija kirjoitti:
No miten saat puettua ne päälle? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 viikkoa sitten viimeksi ostin. Eihän sitä mallia ole enää olemassakaan että olisi se aukko
Kyllä on.
https://blackhorse.fi/products/aukolliset-pitkat-alushousut-dark-blue?v…
ei