Mitä kaikkea turhaa olette ostaneet?
Varakkaana ja hyvätuloisen, mutta rumana sinkkumiehenä on mahdollisuus ostella kaikenlaista
> Crosstrainer, kerran käyttänyt
> rumpusetti, käytin pari kertaa, sen sai onneks myytyä pois
> sähkökitara, tämä on kyllä tallessa, sopii kerrostaloon sähköversiona
> kosketinsoitin
> digitaalimikseri (älä nyt edes kysy)
> asekaappi ilman aseita (en jaksanut aloittaa metsästystä)
> tähtikaukoputki
> moottorivene (jolla olen ajanut 3 kertaa tänä kesänä).
Lista on 15 vuoden ajalta melko pitkä. Kukaan ei ole estelemässä tai toppuuttelemassa ostosta, joten dopamiinipärinöissä tulee osteltua kaikenlaista.
Kommentit (25)
Joogamatto, joogakurssi, joogavaatteita. Kävin yhdellä tunnilla ja annoin olla. Vaatteet menivät vuosien kuluttua uffiin.
Kasan vaatteita, jotka unohdin kaappiin. Olisin pärjännyt ilmankin.
Olen nainen ja kasvaa vähän tummia viiksikarvoja huulen yläpuolella. Ostin joku 20 v sitten sitten sellasen ammattilaisten vehkeen, laserin, jolla karvankasvua olisi muka voinut hidastaa. Maksoi ihan helvatasti oliko 500 euroa. Jaksoin karva kerrallaan laserilla osoittelua tasan yhden illan ja jäi kaappiin käyttämättömänä. Ja edelleen partahöylällä raspaan.
Naisen sydämen upeilla treffeillä, matkoilla, yllätyslahjoilla ja näin. Ei enää ikinä muuta ku aitoa yhteyttä ilman mitää Hollywoodista kopioitua pelleilyä.
Muutaman moottoripyörän, sähkökitaroita ja -bassoja, vahvistimia, miksereitä, kaappeja noin alkuun.
Älypelin kissalle, ei se ollutkaan niin fiksu kuin luulin.
Positiivisesti ajatellen, kun sinkku harrastaa ja ostelee kaikkea älytöntä, kukaan ei ole kärsimässä. Ei ole lapsia liian pienissä kengissä eikä väsynyttä ja pottuuntunutta puolisoa.
Hyvin nuorena ostin nallet, en tiennyt mitä teen niillä. Ne oli tehty mielestäni väärin, ei normaali pehmolelu. Kaikki pölyä keräävä silikoni tai muu pölykeräin.
Lahjoja muille, viisastuin ja lahjon vain itseäni. Ei v i t u t a yhtään enää eikä katkeruuskaan vaivaa.
Veitsisetin, työkenkiä, -housuja sekä essuja.
Jäseneni oirehtivat jo näitä miettiessä, mutta ajattelin että olen vain rasittunut. Totuus olikin se, että minulla oli alkava nivelsairaus ja nyt ollaan poissa työelämästä. Rahaahan se vain oli mitä näihin paloi.
Vaatteita liikaa, osa vähän liian pieniäkin (laihtumista odotellessa)..Että mä olen tyhmä.
Tonnin juoksumaton, hetken käytin kävelyyn ja tajusin, kuinka vihaan sitä minuuttien pakonomaista tuijotusta ja lähden paljon mielummin ulos kävelemään.
Oikeastaan kaikki asiat mitkä ei ole ihmiselle turhia voi laskea yhden käden sormilla.
Vierailija kirjoitti:
Älypelin kissalle, ei se ollutkaan niin fiksu kuin luulin.
Se peli vai kissa?
Kalliin pelitietokoneen. Yhden pelin olen sillä pelannut. Pelaan silti pääosin jostain syystä ps5:lla.
No huhhuh. Ap, et ilmeisesti tunne itseäsi lainkaan.
Kaikenlaista halpaa on tullut ostettua. Kalliimmasta päästä veden suodatin, 300€, tuolla se odottaa edelleen asennusta kahden vuoden jälkeen...
En ole ikinä ostamut mitään kallista turhaa. Muutaman vaatteen, joista tiesin, etten tule käyttämään. Ja maksanut jostain kurssista, jolle en mennytkään. Parikin kertaa. En pidä vakavana.
Jousipyssyn, ajattelin aloittaa uuden harrastuksen. En ole vielä aloittanut.