Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko ihmiset huonon kesän jälkeen masentuneita?

Vierailija
23.08.2026 |

Itse olen. Ja tuntuu, että muutkin ovat. Mietin vaan jo ensi kesää tai jos vielä pääsisi jonnekin Välimerelle missä aurinkoista...tuntuu että kesä meni ilman että koskaan alkoikaan. Surullista. Entä sinä?

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen kesä on huono vitsi ja siksi vähintään kaksi kertaa vuodessa täytyy lentää etelään. 

Mua ei saisi sinne, vaikka maksettaisiin. 🙂

No onneksi kukaan ei ole maksamassa.

Vierailija
22/97 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mulla oli tosi kiva kesä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen suomalainen kesä on ollut. Ei mikään huono.

Vierailija
24/97 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä meni kesäkelejä ja helteitä odotellessa - ei niitä sitten tullut ja nyt sitten kärsitään vesisateesta, hämärästä ja kylmästä ja toivotaan, että ensi kesä olisi kunnollinen KESÄ

Vierailija
25/97 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tänä kesänä ollut paljon sitten ilmalämpö pumppu hehkutusta ja viilentimet jäi sitten kaupan hyllyille.En tiedä sitten keille tämä kesä on ollut sitten huippu keleiltään.

Vierailija
26/97 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään ollut huono kesä. Enkä ole masentunut, päinvastoin, intoa täynnä syksyä odottelen.

Vierailija
27/97 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi eläimet ja sairaat ei kärsineet kovista helteistä.

Vierailija
28/97 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kesän vietto ei ole koskaan ollut säistä kiinni. Hukkaan olisi mennyt jos olisin koko kesän surkutellut asiaa jolle ei itse voi mitään.

Vierailija
29/97 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vaikka aurinko paistoikin aika useinkin, niin oli niin kylmä tuuli ettei tarennut olla auringossa että olisi saanut d-vitamiinia. Missään nimessä en halua helteitä, mutta sen verran lämmintä että voi olla vähemmissä vaatteissa kohtuullisessa auringossa, kun olen kalpea kuin kalkkilaivan kapteeni ja d-vitamiinin puute on kova siitä huolimatta että syön sitä purkista. Vihaan syksyä ja talvea, ja siksi kyllä vituuttaa ankarasti että koko kesä meni odotellessa, että koska se kesä tulee ja syksykelit alkoi jo heinäkuun puolessa välissä.

Vierailija
30/97 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta paras kesä pitkään aikaan. Ei ole ollut liian kuuma kesä.

Samaa mieltä. En ole varmaan koskaan puuhannut niin paljon kuin tänä kesänä.

Vierailija
31/97 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo Suomen sää joku syy sekin, hohhoijaa, keliä pidellyt

Vierailija
32/97 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko vaikuttaa mielialaan voimakkaasti. Se lataa energiaa ja on koko maapallon elämän kannalta tärkein energian lähde. 

Monella jäi akku vajaaksi harmaan kesän seurauksena. Pakko lentää aurinkomaihin pisistymään.

Kuumalla en pystynyt yhtään olemaan pihalla.  Nyt olin. 

Vierailija
33/97 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää ranskalaisilta, italialaisilta ja espanjalaisilta oliko heillä hyvä kesä. Ennätyshelteet alkoivat jo keväällä, vettä säännösteltiin, ihmisiä kuoli kuumuuteen, nuoria hukkui, maastopalot veivät ihmisiltä kodin.

Vierailija
34/97 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mutta johtuu muustakin. Työttömänä ei ole rahaa eikä minkäänlaisia näköaloja. Olisihan se ollut kiva jos olisi tarjennut mennä uimaan.

Vierailija
35/97 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut lomaa, joten ketuttaa vain 50%:sti.

Vierailija
36/97 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen suomalainen kesä on ollut. Ei mikään huono.

Tämä. Normaali suomalainen kesä. Pari edellistä ei ollut normaalia. Ja vttu mikä valitus että kun oli niin saatanan kuuma.

Vierailija
37/97 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko vaikuttaa mielialaan voimakkaasti. Se lataa energiaa ja on koko maapallon elämän kannalta tärkein energian lähde. 

Monella jäi akku vajaaksi harmaan kesän seurauksena. Pakko lentää aurinkomaihin pisistymään.

Meillä ei ollut harmaata, hyvä kesä! Kaakkois-Suomi 

Vierailija
38/97 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanoisi että huono . Espanjassa ja Italiassa oli koko kesän 30-40 astetta . Mielestäni ihan sopiva kesä keli . Ei ole pakko olla Suomessa .

Vierailija
39/97 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Kysykää ranskalaisilta, italialaisilta ja espanjalaisilta oliko heillä hyvä kesä. Ennätyshelteet alkoivat jo keväällä, vettä säännösteltiin, ihmisiä kuoli kuumuuteen, nuoria hukkui, maastopalot veivät ihmisiltä kodin.

Meillä Italiassa on ollut 4kk yli 30 astetta, enimmillään 38. Vähän aiemmin alkoi kuin yleensä, vähemmän sateita mutta muuten aivan ihana. Nyt satoi 2x ja lämpötila laski alle 30. Vettä ei ole ollut tarvetta säännöstellä. 1 pieni maastopalo oli kesäkuussa kun joku heitti tumpin autosta

Vierailija
40/97 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysykää ranskalaisilta, italialaisilta ja espanjalaisilta oliko heillä hyvä kesä. Ennätyshelteet alkoivat jo keväällä, vettä säännösteltiin, ihmisiä kuoli kuumuuteen, nuoria hukkui, maastopalot veivät ihmisiltä kodin.

Miten se tähän liittyy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä