Josp joku mies sanoo, että hei mä haluun suudella sua, suuteletko?
Osaatko miellyttää miehiä? Naiset tietty kyllä tykkkää suutelusta...
Kommentit (28)
En, en halua huuliherpestä, enkä haistaa toisen pahanhajuista hengitystä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmisten miellyttäjä, joten valitettavasti liian herkästi kyllä. Esimerkiksi äskettäin vastenmielinen noin 60-vuotias pappa pyysi kännissä minulta suudelmaa ja annoin, koska en osannut sanoa ei. N19
Onneksi ei pyytänyt tuon kummempaa. Olisitko antanut hänelle pyynnöstä pankkikorttisi, pankkitunnukset ja hetusi?
Olen nainen ja vihaan suutelemista. Ei haittais jos ei tarvis enää ikinä suudella ketään. N37
Hassu kysymys. Kerran elämässäni minulle kävi niin, että astuessani bussiin lastenvaunujen ja vauvan kanssa kauheessa ruuhkassa, eräs hauskannäköinen nuorimies yhtäkkiä kumartui puoleeni ja antoi kevyen pusun poskelle. Sitten hän riensi istumaan auton takaosaan. Tilanne oli sekunnissa ohi, mutta elin sen avulla varmaan 5 vuotta onnellisempaa vauva-arkea.
Vierailija kirjoitti:
Hassu kysymys. Kerran elämässäni minulle kävi niin, että astuessani bussiin lastenvaunujen ja vauvan kanssa kauheessa ruuhkassa, eräs hauskannäköinen nuorimies yhtäkkiä kumartui puoleeni ja antoi kevyen pusun poskelle. Sitten hän riensi istumaan auton takaosaan. Tilanne oli sekunnissa ohi, mutta elin sen avulla varmaan 5 vuotta onnellisempaa vauva-arkea.
Ohoh, joku toinen nainen olsi pitänyt metelin tuollaisesta; kutsuen sitö vaikka seksiaaliseksi häirinnäksi. - Yhtä kaikki ei itselläni olisi ollut moiseen rohkeutta tuksimn edes halua.
Sinkkumies
En. Suutelu bakteerista ja tahmaa. Vaatii hyviä hampaita. Joillakin ei ole rahaa eikä loputonta kestokykyä hammaslääkärin tuoliin.
En halua suudella ketään, johon en ole ihastunut tai rakastunut, joten sanoisin ei kiitos.
En ole maksullinen. Ei tarvitse miellyttää vieraita miehiä. 🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmisten miellyttäjä, joten valitettavasti liian herkästi kyllä. Esimerkiksi äskettäin vastenmielinen noin 60-vuotias pappa pyysi kännissä minulta suudelmaa ja annoin, koska en osannut sanoa ei. N19
Onneksi ei pyytänyt tuon kummempaa. Olisitko antanut hänelle pyynnöstä pankkikorttisi, pankkitunnukset ja hetusi?
En, mutta pillua kyllä. -sama
Vierailija kirjoitti:
"Hauskannäköinen"=komea chad
Nyt oon niin läheisyyspuutteessa että saattaisinkin suudella :D Ei vaan, mulle se on niin iso juttu että en välttis suutele muutamilla ekoillakaan treffeillä ku enhän mä vielä voi tuntea toista niin hyvin. Voisin hyvin treffailla pidempäänkin ilman suuteloimista vaan koska se kuuluu mulle ja sille tyypille joka tuntuu spesiaalilta.