Onko mielestänne ok että lapset tamppaavat ja kiljuvat taukoamatta kerrostalon rappukäytävässä
Kommentit (13)
Ei, rappukäytävä ei ole lasten leikkipaikka.
Vain jos on tampaksit jalassa ja tamppoonilta koulutus.
Kunhan eivät särje mitään, eivätkä häiriköi toisia soittelemalla turhaan ovikelloja, niin antaa juosta vaan. Jos joku haluaa lenkkeillä portaikossa, niin siitä vaan.
Ei vaan uskomattoman ärsyttävää!!! Minun rapussa kaksi poikaa jotka pitävät järkyttävää meteliä aina käytävässä kulkiessaan. Kaiken lisäksi heidän isovanhempansa asuvat samassa talossa pari kerrosta alempana joten ramppaavat sielä jatkuvasti! Ja kyllä, etsin uutta asuntoa koko ajan.
Ei ole! Vanhempien pitää huolehtia että noin ei tapahdu.
Ei ok. Vanhemmat kuriin. Tai karjaise käytävässä.
Ei ole. Kyllä lasten pitää välillä syödä ja nukkuakin.
Monien kerrostalo lapsiperheiden ongelma tuntuu olevan, ettei lapsia viedä ulos leikkimään. Sitten riehutaan ja mekkaloidaan kotona ja rappukäytävässä, kun on liikaa energiaa.
Lapset ramppaa porraskäytävässä. Mattoja voi tampata. Ja Kummelin joku tyyppi tamppasi lumeen jonkun älyvapaan kuvion.
Mutta lapset ei tamppaa ainakaan meillä.
Ramppaamista ärsyttävämpi on kun vetävät kaiteiden pinnoja jollain kepillä.
Mua ei häiritse pätkän vertaa:) Nautin siitä, kun lapsista lähtee ääntä. Siksi olenkin mun kotikerrostalon tenavien ehdoton suosikki. Mun ovikelloa saa tulla myös soittamaan, jos tuntuu siltä, että on asiaa:)
Onko mattojen tamppaus siis tauotonta, ehkä ovat siivoushulluja?
Ai mattoja?
Kiva juttu, voinko tuoda minunkin matot?