Olen vissiin vanha, kun en ikinä poseeraisin näin. Minkä ikäinen ajattelee tämän olevan fiksun näköistä?
https://www.is.fi/asuminen/art-2000012128854.html
Tuo ensimmäinen kuva. En ota kantaa henkilöön, vaan ainoastaan poseeraukseen.
Minkä ikäinen ajattelee, että tuo näyttää fiksulta?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kovin yleinen selfiemuikuiluhan se siinä.
Huulet tötterölle ja vartalo kiemuralle.
Tuollainen merenneito-asento.
Enemmän kiinnostaisi se luonto. Hassua, kun porukka mainostaa kivaa maat omakuvallaan. Milloin missäkin ja milloin mitäkin. Minä. Minä. Minä!Eihän ne muut muuten tiedä, että minä olen ollut tässä.
Maailman tyyli. Tänään.
En kyllä jaksaisi olla facejulkkis. Itte jakelen perheen omaan ryhmään. Silleen pienempi katsomo.Ihan kuin tuo klovni olisi julkkis?
Niin. Onko?
Facejulkkis voi olla kuka vaan.
Olet ao vanha ja vielä sellainen ikävä vanhus, joka nuoria haukkuu.
kaunis ihminen, vielä kauniimpi toisessa kuvassa, nossa normaalimpi kuva. Mutta tuli mieleen toinen ketju, missä kadehdittiin eläkeikäisten omaisuutta. Jos nuorten elämäntapa on tällainen, niin ei ihme, että omaisuutta ei kerry. Silti voivat olla hyvin onnellisia, ehkä onnellisempia kuin omaisuutta kerryttänyt sukupolvi. Yleensä kaikkea ei voi saada, vapautta ja kiinteää omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, normi nuorten poseeraus, odotin jotain raflaavampaa.
Nuorten? Toi mimmihän on kuvasta päätellen kohta 50?
Jos osaat myös lukea, niin selviää, että 25.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus: kuvassa olevan ikäinen.
Ap on ilmeisesti viettänyt koko 2000-luvun tynnyrissä.
Se että 20 % kansasta tekee jotain ei tee siitä fiksua.
Ei ole fiksun näköistä. Enemmänkin fisun näköistä. Kultaka tai joku pusukala akvaariosta tempaistu kuivalle maalle. Vanhetessaan tuollaiset naamat voivat herättää hilpeyttä.
voi noita tatuointeja. ja lisää varmaan ottaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, normi nuorten poseeraus, odotin jotain raflaavampaa.
Nuorten? Toi mimmihän on kuvasta päätellen kohta 50?
Jos osaat myös lukea, niin selviää, että 25.
Osaan kyllä lukea, mutta en lue juttua jos otsikko/pääkuva ei inspiroi.
Lehti on kuitenkin suunnattu myös iäkkäämmille. Miksi poseerata heille näin?
Noihan on ihan samanlaisia kuvia kuin Sannalla ja Sofia Virralla.
Kukaan tuntemani nuori ihminen ei ota itsestään kuvia joissa näkyy puhelin eivätkä he törröttele kuvissa huuliaan. Kyseessä ei ole tietty ikä vaan tietty ihmistyyppi jonka edustajiin en tutustu missään ja luultavasti hyvä niin.
Ei tuollaisia kuvia minun nuoruudessa otettu. Tämä on nykyajan henki, hedonismia ja narsismia.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tuntemani nuori ihminen ei ota itsestään kuvia joissa näkyy puhelin eivätkä he törröttele kuvissa huuliaan. Kyseessä ei ole tietty ikä vaan tietty ihmistyyppi jonka edustajiin en tutustu missään ja luultavasti hyvä niin.
Niin, kuva on merkillisesti ristiriidassa jutun kertoman idean kanssa, että meditoidaan 1,5 läsnäoloa jne. Eli etsitään muita arvoja kuin tätä kiemurtelua kuvassa. Poseerausasento on niin banaali.
Aattelin et joku alle kaksvitonen, ja lukihan se ikäkin siellä. 25.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveät tatuoinnit.
Entäpä nenärengas?
Oho! Tatskat turruttivat havaintokykyni niin pahasti että en huomannutkaan hänellä olevan peräti kaksi sierainrengasta. Ja, oikean korvan nipukasta roikkuu kolme punnusta, jotka ovat venyttäneet nipukan vertikaalisti kaksinkertaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Hirveät tatuoinnit.
Täytehuulet ja rumat korut. Ehkä tuo kuvakulma peittää isoa nenää?
Rintavakoa ei heruta, koska sitä ei ole. (Eikä tarvitsekaan olla!)
Luulisi 25-vuotiaan olevan jo sen verran aikuinen, että ei tällaisia teiniposeerauksia.
Mä en ymmärrä selfieitä muutenkaan, minusta ei ole yhtäkään kuvaa somessa ja hyvä niin. Ne tietää muutenkin miltä näytän, kenen tarvitsee tietää. M43