Olen vissiin vanha, kun en ikinä poseeraisin näin. Minkä ikäinen ajattelee tämän olevan fiksun näköistä?
https://www.is.fi/asuminen/art-2000012128854.html
Tuo ensimmäinen kuva. En ota kantaa henkilöön, vaan ainoastaan poseeraukseen.
Minkä ikäinen ajattelee, että tuo näyttää fiksulta?
Kommentit (52)
Ehkei ole fiksuudesta kyse?
Joku muu juttu siinä.
Et ymmärrä tuollaista poseerausta, koska et ole narsisti.
25-vuotias ajattelee ja hänen ikäryhmänsä silmissä tuo näyttää "fiksulta".
Minkälainen ihminen tekee tällaisen aloituksen?
No en mä noin poseerais, mutta toi varmaan johtuu siitä, että puhelimen kamerassa naama voi näyttää leveältä ja muodottomalta, jos ottaa kuvan suoraan edestä. Ehkä siksi opittu tuolleen poseeraamaan.
Vastaus: kuvassa olevan ikäinen.
Ap on ilmeisesti viettänyt koko 2000-luvun tynnyrissä.
Höh, normi nuorten poseeraus, odotin jotain raflaavampaa.
Rintavakoa ei kuitenkaan heruta, siitä tyylipisteet
Vierailija kirjoitti:
Hirveät tatuoinnit.
Entäpä nenärengas?
Vierailija kirjoitti:
No en mä noin poseerais, mutta toi varmaan johtuu siitä, että puhelimen kamerassa naama voi näyttää leveältä ja muodottomalta, jos ottaa kuvan suoraan edestä. Ehkä siksi opittu tuolleen poseeraamaan.
Ei ongelma ole kännykän kamerassa vaan siinä että "oikeassa" kamerassakin laajakulmaobjektiivia ei voi käyttää potretteihin ellei halua että naama venähtää muodottomaksi.
Eikö tuollainen narsismiposeeraus on nykyisin henkisyyden merkki?
Noita huulitötterömummeleita on paljon palstallakin, näkee alapeukkujen määrästä. Kuvittelevat olevansa viisikymppisenä jotain teinikaunottaria :D
Vierailija kirjoitti:
25-vuotias ajattelee ja hänen ikäryhmänsä silmissä tuo näyttää "fiksulta".
Minkälainen ihminen tekee tällaisen aloituksen?
Varmaan ihan tavallinen ihminen tuon aloituksen.
Kyseenalaistaa tätä nykyistä omien peilikuvien lähettämistä kaikille. Tutuille ja tuntemattomille.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kovin yleinen selfiemuikuiluhan se siinä.
Huulet tötterölle ja vartalo kiemuralle.
Tuollainen merenneito-asento.
Enemmän kiinnostaisi se luonto. Hassua, kun porukka mainostaa kivaa maat omakuvallaan. Milloin missäkin ja milloin mitäkin. Minä. Minä. Minä!Eihän ne muut muuten tiedä, että minä olen ollut tässä.
Maailman tyyli. Tänään.
En kyllä jaksaisi olla facejulkkis. Itte jakelen perheen omaan ryhmään. Silleen pienempi katsomo.
Ihan kuin tuo klovni olisi julkkis?
Vierailija kirjoitti:
Vastaus: kuvassa olevan ikäinen.
Ap on ilmeisesti viettänyt koko 2000-luvun tynnyrissä.
Eihän noilta pällistelyiltä pääse karkuun edes tynnyrissä. Joka puolellahan näitä tursuaa. Missä ja milloin kenenkin nassu.
Huomionhakuisia sekä julkisuushakuisia. Luulevat että jokainen mies nyt himoitsee heitä. Vaikka todellisuudessa monetkaan miehet eivät ajattele mitään myönteistä tämän tyylisistä kuvista.
Niin. Kovin yleinen selfiemuikuiluhan se siinä.
Huulet tötterölle ja vartalo kiemuralle.
Tuollainen merenneito-asento.
Enemmän kiinnostaisi se luonto. Hassua, kun porukka mainostaa kivaa maat omakuvallaan. Milloin missäkin ja milloin mitäkin. Minä. Minä. Minä!
Eihän ne muut muuten tiedä, että minä olen ollut tässä.
Maailman tyyli. Tänään.
En kyllä jaksaisi olla facejulkkis. Itte jakelen perheen omaan ryhmään. Silleen pienempi katsomo.